Küçükken bekaretimin bozulup bozulmadığını nasıl öğrenebilirim?

kucukken abim bana cinsel anlam da biseyler yapti 7 yasimdaydim lutfen ona hakaret yerine bana cozum onerin bekaretimi bozdumu bilmiyorum bir iki cm soktu ama kan falan hatirlamiyorum eger bekarerimi kaybettiysem bu benim icin cok kotu olur doktora gitmeden ogrenebilirmiyim bozulup bozulmadigini?


0|0
10|23

En İyi Kız Görüşü

  • Merhaba canım. Bana Özelden ulaş lütfen. Ordan görüşelim

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • o yaşta zar değil vajina yırtılır. kan gelmemişse o sadece sürtünmüştür. bir şey olduğunu sanmam

    1|0
    1|0
  • bir iki cm soktuğunu hatırlıyorsun ama kan gelip gelmediğini hatırlamıyorsun? ilginç :)
    7 yaşındaki yaşadığın olayı şimdi dile getiriyorsun? bu da ilginç :)
    çözüm önerisi istiyorsun ama doktora gitmeden diyorsun? al sana bir ilginçlik daha :)
    sen benle dalga mı geçiyorsun? buda benden sana ilginçlik olsun diye :)

    1|0
    0|0
  • canım bak
    bekaret bir kız için önemli bir şey
    evet çok önemli de bir şey
    ama senin kendini üzecek kadar
    moralini bozacak kadar
    neşeni kaçıracak kadar önemli bişey değil
    önemli olan senin bu hayatta mutlu olman
    sevebileceğin ve seni de sevebilecek birini bulman.
    gerisi teferruattır

    1|0
    1|0
  • Bunun ilk yolu doktor ikinci yolu ayna ile bakmak abin evde olmasın kapalımi açıkmi diye yavaşca zarar vermeden bakmayı dene o abindende uzak ve soğuk dur katmerli domuzmus birdaha olmasona izin verme annene felan soyle

    0|0
    0|0
  • valla sokabildiğini bile zannetmiyorum. sadece vajina dudakları arasına iki santim girebilir. öyle bişi olsaydı sen ameliyatta soluğu alırdın. hiç bişi olmamıştır emin ol.

    0|0
    1|0
  • Ya bu nasıl abi l*n

    0|0
    1|0
  • sanmam birşey olacağını

    0|0
    1|0
  • o kyc yasindaydi peki

    0|0
    1|0
  • Yapması biraz uzun sürdüyse risk var. Onun dışında zannetmiyorum.

    0|0
    1|0
  • 7 yasinda kizdaan kanmi gelir yaa ne bekareti 7 yaşında.. o abinin de taaaa mk

    0|0
    1|0
    • nasil yani o yasta kan gelmezmi

    • Hepsini Göster
    • Senin biyoloji hocana ben 😂😂😂 kızlık zarı doğuştan olan bir zardır. Koruyucu bir görevi vardır hey allahım ya 😂😂😂

    • Kan diyoz l*n mal kan. 7 yasinda çocugun kizligimi bozulur davar çobanı

  • Tas yaqacak basimiza

    1|0
    1|0
  • Arkadaşlar lütfen sapıtmayalım saçma sapan sapıkça sorular soruyorsunuz

    0|0
    1|0
    • bana yapilani anlatiyorum
      yardima ihtiyacim var

    • Hepsini Göster
    • 15 yasindaydi sanirsam

    • Yine tekrarlıyorum siz bir psikoloğa gidin ondan bu konuda yardım alın

  • burada tek sorun bekaretin mi

    0|0
    1|0
    • ne yapayim 11 yil sonra gundememi getireyim ne yapayim nasil bir ailem oldugunu bilemezsin hem hak verseler de ne yapabilirler

    • Bozulmamistir rahat ol

  • Ogrenmej icin birilerinden yardim alabilmen lazim tek basina ogrenemezsin.

    0|0
    1|0
  • şu an kaç yaşındasın?

    0|0
    1|0
  • öğrenemezsin ama rahat ol bozuksanda yapacak bişi yok hayatın tadını çıkar çünkü çok kısa

    0|0
    0|0
  • Kanamadiyaa bise olmaz

    0|0
    0|0
  • O yasta girmezz merak etme bisey olmamistirr

    0|0
    1|0
  • Abin o zaman kac yasindaydi

    0|0
    1|0
    • 15 heralde

    • Hepsini Göster
    • evet tam olarak degil ama

    • O zaman git bir gece cukunu yak onun öcünü almis olursun;))) ya da fur gitsin

  • öğrenebilirsin ama zor biraz

    0|0
    0|0
  • Seninde * abininde *

    0|0
    1|0
  • BUNU ciddi söylüyorum kardeşim sende o yaşta o bile yoktu emin ol sağlam bilgi kaynağıda benım o işlerın uzmanıyım aklına başka şey geleceğine eminim ama değil tıpcıyım :)) üroloji bölümü

    1|0
    1|1
    • ney yoktu

    • Hepsini Göster
    • bunlar gercekse cok sevinicem

    • ve ayrıca kesınlıkle kontrol edeyım duygusuna kapılma tıbbı yöntemle bakılabilir anestezi ;))

  • bir bitmediniz yahu.

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Sanmiyorum buyuk ihtimalle canin falanda acirdi ve kucukmussun hani hatirlardin o aciyi bence.
    Ayni zamanda kan gelince bir anlik korkuda olurdu icinde hatirlardin. Yine de doktora falan gitmek en garanti sey. Belki kizlik zarin bile yoktur nadirde olsa olasidir. En kotu ihtimalle bunu kullanirsin sevgiline falan hani sorun edecegini dusunursek

    0|0
    0|0
    • sokmays calisirken bir aci hissediyodum sma kan hissetmedm oda acidigini gorunce korkup cekmisti diye hatirliyorum

    • Peki cok mu fazla girmisti? Hani galiba bir 4-5cm girmesi gerekiyor. Buyuk ihtimalle sorun yoktur ama ya.

  • Ne yapti tam olarak ailen biliyor mu o sirada nerdelerdi

    1|1
    0|0
  • olmamıstır bişe ya :/ ^^

    0|2
    0|0
  • Bence hikaye bu

    0|0
    0|0
  • Kızlık zarı diye bir şey yok ki

    0|1
    1|1
  • Arkadaşlar yalan demeyin. Onu çok iyi anlıyorum. Senin adına üzüldüm bende 11 yaşındaydım sanırım..

    0|0
    0|0
  • Senin yalanina sokayim :)

    0|1
    0|1
  • Abinin amacı kaç *

    0|2
    0|0
  • ay cok kötü bir duygu olmali. kac yasindasin ki su an? bence yasin büyükse doktora git en iyi cözüm hem emin olursun aklinda soru isareti olmaz. abinle aranda kac yas var?

    0|1
    0|0
    • 7 yas var
      ama en azindan bir tahmin yapamazmiyim evde?

    • Hepsini Göster
    • şimdi aynayı vajinanın karşısına koyacaksın orayı görecek şekilde elinle dudaklardan ayırıp bakacaksın yavaş yavaş dikkatlice zaten 2-3 cm var yok girişten. ama siz ayırırken yıtılır mı nolur diye korkarsınız görmekte bile zorlanırsınız. . dikkatli olup dikkatli bakmak lazım...

    • eminmisin ya anlayabilecekmiyim?

Yükleniyor...