Ruj var diye öpmüyor :((?

Sevgilime supriz hazırladım kirmizi ruh surdum dans ama kirmizi ruj var diye cekti kendini sil dedi butun romantizmin icine etti yaa :(( ruj varken opulmezmi yaniiii


0|1
3|17

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • Demek ki senden sonra başka ablaya gidecekse iz kalsın istememiş. (Evet kahvede okeye dönen 40 yaşındaki komplo teorisi yazarı esnaf hayri dayıyım)

    2|0
    0|0
  • bende öpmem rujlu..

    0|1
    0|0
  • Bende hos durdugunu dusunmuyorum parlatici belki tadi jelibon gibi ondan oda iyi :)) onun disinda sevilmez ya yok yok iyi değil

    0|0
    0|0
  • adamın belkı ruj fobısı war kanks

    1|0
    0|1
    • Yaa sevmez dışarda surmemi bende evde surdum defisiklik olsun diye adamın yaptigna bak. d

  • Zevk ve renkler tartışılmaz sevmiyosa yapmayacaksın. Aynı şekilde senin sevmediğin şeyide onunda yapmaması lazım.

    0|0
    0|0
  • dudagında leke olacak diye opmemiştir :)) geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • adam haklı.

    0|0
    0|0
  • öpülmez mi ısırılıp yalanıp yutulmaz mı o dudaklar. ne garip insanlar var.

    0|0
    0|0
  • rujun tadı harbi kötü yaaa bende sevmiyorum

    0|1
    0|0
  • ısırılır bile :D

    0|0
    0|1
  • Bende hiç sevmem rujluyken

    0|1
    0|0
  • ben öperim gel bana

    0|0
    0|0
  • kırmızı ruj candır severim tahrik gücü yuksektır ben sahsen operim..

    0|0
    0|0
    • Aynen ama tiksiniyo rujdan. d

    • herkesin zevkı hoslantıları farklıdır dedigim gibi ben severim hem rujun tadıda dudagın tadıda güzel oluyo..

  • :)). Tü

    0|0
    0|0
  • Ruj tadını hiç sevmiyorum. Doğallığı da örtüyor.
    Benim eskisi bana böyle ruj şakaları yapardı, sinir olurdum. bir de bir keresinde evden çıkarken dudağıma yapıştı öptü, meğer ruj bulaştıracak. Ulan o kılıkta sokakta dolaştım haberim yok rezil olmuştum aleme.

    0|1
    0|0
    • Oyle birsey yapsam affetmez beni :(

  • Öpemem kimyasal maddeli dudağı.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Dışarıda degilseniz ruju sorun yapmaması lazım bence. Yani onun dudagina geçse bile kimse görmeden silebilir. Abartmis bence

    0|0
    0|1
  • Sevgilim affetmez fafsadg

    0|0
    0|0
  • Dudaklarinin tadi gidiyor rujluyken. Sevgilim oyle der

    0|2
    0|0
Yükleniyor...