Nişanlım boynumdan öptü olanlar oldu?

öyle öptükten sonra kendimi cidden tuttamadımm boyun bölgesi cidden en tahrik olunan yermişte haberimiz yokmuşş sizcede öyle mi


0|0
1|14

En İyi Erkek Görüşü

  • sonraaaaa?
    ben hep merak etmişimdir tahrik olduğunuzu nereden anlıyorsunuz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Aynen öyle tatlım. Bir kadın boynu öpüldükten sonra yelkenleri suya indirir. Bugüne kadar boynu öpülüpte vajinası ıslanmayan kadın görmedim ben :)

    0|0
    0|0
  • Kulak ve meme uçuda en tahrik yerlerdir. Deneyiniz. 😎

    0|0
    0|0
  • ben boynumdan öpülünce rahatsız oluyorum hatta tokatladığım kız oldu..

    0|0
    0|0
  • Yazın bunu beyler :D ilk boyundan başlıyoruz :D

    0|0
    0|0
  • taze açılmamış güllerde warmış

    0|0
    0|0
  • Oooo daha senin öğreneceğin çok şey var. ;)
    Tecrübe, tecrübe

    0|0
    0|0
  • Heee öyle sen naptin verdinmi ondan sonra

    0|0
    0|0
  • öyle tabiii:SS dikkat etmek gerek:D

    0|0
    0|0
  • Etkileyici bölgelerden biridir evet

    0|0
    0|0
  • Boyun en erojen bölgelerdendir. Ön sevişmenin vazgeçilmez noktası ;)

    0|0
    0|0
  • herşey bittimi

    0|0
    0|0
  • evet öyle

    0|0
    0|0
  • Öpünce sen ne yaptın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Oda bunu biliyodu ve optu mlsin sen

    0|1
    0|1
Yükleniyor...