Vajinamin icinde hava kalmış gibi bir his var napicam aşırı rahatsız edici?

Ya sanki bir parça kalmış içinde daya ne bilim hava kalmış gibi bir his var şekilden şekile girdim oturuyorjm kalkiyorum gitmiyor o his.

Sanki şu an ilişkiye girsem vajina fortlamasi olur gibi hissediyorum. Ses cikar yani. Sizce neden böyle ya yasayan var mi bunu?

Bakireyim...


0|1
7|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Bazi kizlar oradan gaz cikariyor galiba, bir kere arkadasim bir rusla yatti sabah kalkti bu ne yaaa zart zurt zart zurt seyinden osuruyor bu dedi:)))))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • o havanın acilen boşaltılması lazım yardımsever gönüllü arkadaşlar lütfen sıraya geçelim hayvanlığın lüzumu yok l*n ezmeyin birbirinizi ne hayvan adamlarsınız yaaaaaaaaa.. şuarada arabam hava yapmış havasını almaya yardım edin desem dönüp bakmazsınız bile şerefsizler..

    6|4
    3|1
    • Ne diyosun sen ya

    • ne demek istediğimi 3 erkek 4 bayan anlamış verilen artılara bakarsan sen de anlarsın.

  • Yollar tıkanmış panpa

    0|0
    0|0
  • yani boşluktaki havanın çıkması için, boşluğa havanın çıkması için bir şeyin girmesi lazım. mevzu basit yani.

    0|0
    0|0
  • Evet insanlarda böyle hisler oluyor. Normal birsey. Ama araştırsan iyi olur. Lakin Dr sana masraf çıkarmasin et falan der ameliyat der. Sırf asistanlar eğitim alsın diye.

    0|0
    0|0
  • bir jinekoloğa git bence

    0|0
    0|0
  • komprasör kullan

    0|0
    0|0
  • vajinadan pırtlayarak tıp literatürüne geçti

    1|0
    0|0
    • Hahah boyle bir sey biliyorsun dimi

  • Kedidir kedi :D

    0|0
    0|0
  • senin canın başka birşey istiyor :D

    0|0
    0|0
  • gel üfleyem bicik geçer.

    0|0
    0|0
  • Ayarli supurge makinasi tak alsin havasini.

    0|1
    0|0
  • Bence bir mast yap

    0|0
    0|0
  • ıkın arka deliği kapat geçer

    0|0
    0|0
  • Mastürbasyonu yarıda bıraktın galiba ya da

    0|0
    0|0
  • Vakti gelmiş baya baya :D

    0|0
    0|1
  • bir rahatszlğn olmasn doktora gittinmi?

    0|0
    0|0
    • Hayır. Ya nedenini cozdum sanirim. Koyu kiyamli bir akinti var o akmiyor o yuzden boyel.

    • Hmm anladm.
      aslnda anlamadm ama.
      deşmk istemem bilmdgm bir konu çünki :-))
      Geçmş olsun dikkat et ama.

  • değişikmiş valla

    0|0
    0|0
  • fazla mast yaptıysan ondan

    0|0
    0|0
  • ilişki yaşarsan o hava gider...:))))

    0|0
    0|1
  • ben kız arkadaşımın vajinasıyla oynarken osuruk gibi ses cıkıyordu kız hava basıyorsun diyordu sonra o havasını aldım

    0|0
    0|0
  • elinle tokatla lavabo pompası gibi o olmazsa pompalayabilirim

    0|0
    0|0
  • Az sibobun kapağını aç

    0|0
    0|0
  • Artık birşeyler istiyor demek :) Yaş kaç?

    0|0
    0|0
    • 20 .

    • Hepsini Göster
    • Hegun

    • Oha fena azgınmışsın sen. E o zaman canın hayalini kurduğun şeyi artık istiyor.

  • Birini bul havayı emsin ya da Lavabo pompasıyla çekmeyi dene

    1|0
    0|1
    • Hava nasil emilir teorik olarak açıkla

    • Hepsini Göster
    • Basina gelen var mı merak ettim

    • Sen ihtimal etme doktora git buradan kim ne yazarsa yazsın hurafeden öteye gitmez ;)

  • Bakire olmasan sevgilinin penisinin başımı koptu kaldi dicektim ama bakiresin bilemedim gazdır o

    1|0
    0|0
  • Vajinan havalara girmiş

    3|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 7

  • bende olmadı. bir kız daha sormuştu ama

    0|1
    0|0
  • Taşlara çıplak ayakla basarsan ya da üşütürsen de olur.

    0|0
    0|0
    • Ya internette vajina bollasmasindan olur diyo. Bakire birinin vajinasi bol olabilir mi :(

  • bılmem kı hıc yasamadımm

    0|1
    0|0
  • bana da oluyor surekli sanki boyle bir seyi iceri itmem gerekiyormus gibi

    0|1
    0|0
    • İşte o hep şey istemekten dolayı :)) Yaşınız gelmiş artık evlenin

    • Hepsini Göster
    • Radarsız kes sesini kopek

    • Ahahah haaav :D

  • nasıl bir şey o ya

    0|1
    0|0
    • Size hic olmadimi ya :(

    • ya gazsa çıkar yani ama böylesi hiç olmadı bende

  • Gazdir o cikar merak etme :)

    0|0
    0|0
  • Durup dururken

    0|1
    0|0
    • Dunden beri böyle hissediyorum

Yükleniyor...