Kadınların cinsellik hakkında bildikleri doğru mudur?

Hiç. Evet kadıların %90 ı cinselliğin zerresini bilmiyor. Ayrıca kendilerini olmazsa olmaz görüyorlar. Kadınlar, her erkeğin bir alıcısı vardır, hatta 2-3-4. Ama kadınların öyle değil. Öyle cool felan olmaya çalışmayın boşuna, bacak aranızdaki şeyden her hatunda var. Güzellik mi dedi biri? 10 yıl sonra görürüm o güzelliği. O yüzden erkeklere daha saygılı davranın. Erkekler, 1 vajinaya kendinizi satmayın. Her zaman daha iyisi çıkar. Buraya gelip istediğiniz kadar yırtının. Kimse aksini iddaa etmesin bana. Dün 1 hatun trip attı. İpler onun elinde olsun istedi, sadece 10 saniye yaptı bu tribi, kendini ağırdan almaya çalıştı, akşam ona inat 3 farklı hatunla beraberdim. Şimdi oturmuş ağlıyor? Acımıyor muyum peki? Hayır. Zerre kadar acımam. Sevgilinize, erkek arkadaşınıza yada eşinize trip atar, kendinizi bulunmaz hint kumaşı gibi görürseniz, sizi cidden kimse bulamaz. Bu yazdıklarıma sadece kadın yalakası erkekler onay vermez. Haksız mıyım?


0|0
13|11

En İyi Erkek Görüşü

  • kasidie.com diye bir site var bilirmisin.?

    burada bile bu kadar hızlı cevap ve çuk diye oturan kelimeler görmedim...

    ne hız bu herkese şamar oğlanı gibi cevap ...çok zekice ...

    ayakta alkışlıyorum..tek kelimeyle helal olsun...

    0|0
    0|0
    • kasidie.com u bilirim ve premium üyesiyim ;)

      sende mi bizdensin? :)

Kızlar Ne Diyor 13

  • samimi bişey sorucam sadece bu soruna dayanarak değil diğer sorunuda göz önünde alarak soruyorum bu soruyu,art niyetsizce kadınlara karşı bi öfke nefret mi var ya da daha önce kötü bir deneyiminmi oldu tranva etkisi yaratan?cevap vermeyebilirsinde benimkisi eleştirisel yaklaşım değil

    0|1
    0|0
    • Pek büyütülecek bir şey olmadı.

      Bi keresinde (18 yaşındayım tam kanın kaynadığı duygusal olarak tavan yaptığın dönem)

      Kız arkadaşımın doğum gününe çok istediği ve borç alarak aldığım elektro gitar ile gittim. Başka şehirdeydi bilmiyordu gideceğimi. Gittiğimde meğersem hasbam 2. sevgilisi ile kutlamaya başlamış.


      2 sene sonra başka bir kız arkadaşım. Çok güzel gün geçirdik, akşam mahallesine bıraktım eve doğru yola koyuldum. Farkettimki bişeyini bende unutmuş (hatırlamıyorum ne olduğunu)...

    • Hepsini Göster
    • çok marjinalsin:)kendi kendime yeterim diyosun

    • İnsan hayatta tekdir. Her kes bir gün ölecek. Nedir bu kibir. Dimi?

  • Hıı hıı haklısın , kimse kimseye trip atmasın , trip atmak yasaklansın .Tripsiz bir dünya istiyoruz ...

    0|0
    0|1
  • sen sanki bulunmaz hint kumaşısın bi yürü git senide görcez günü gelir bir kadına gitme diye yalvarırsın büyük konuşma nasıl bütün erkekler aynı değilse bütün kadınlar da aynı değil bunu da o küçük kafana sok

    0|1
    0|1
    • Bir kadına gitme diye yalvaracak kadar küçülürsem öleyim o gün. ok? Götüne güveniyorsan buyur daha büyük konuş. Gider sittirip gider.

    • Hepsini Göster
    • allahın debili sen karını uzaydanmı seççeksin

    • "allahın debili" ne demek. Senin yazdıkların bile anlaşılmıyor bir de burada bana öğüt vermeye çalışıyorsun. Müsadenle, daha önemli işlerim var. Yarım Türkçesi ile gelmiş ne dediği anlaşılmıyor.

  • ne kadar zavallı bir insansın sen yaa.yazıkk çok yazık. :@

    0|1
    0|2
    • Sebep? kadınlardan nefret eden zavallı mı oluyor? O zaman ben halimden memnunum. Sevmiyorum sizi kardeşim. Sevmiyorum. Uza şimdi.

    • Hepsini Göster
    • işte bu güzel cevap olmuş:)

    • Taş ve gedik. Asla sektirmem

  • allah aşkına hangi kız canını bu kadar yaktıda şimdi gelmiş böyle konuşuyorsun içindekileri kelmelere dökmeye çalışmışssın ama yarım kalmış senin havanı kim çeksin?

    1|1
    0|0
    • kadınların çoğu. 1 değil 3 değil 5 değil. Ne sanıyor bu hatunlar kendini?

  • kuyruk acısı var sende ama geçer...

    1|1
    0|1
    • neden bu kadar öfkelisin o halde? :)

    • Hepsini Göster
  • eneee. güldüm lan :D

    0|0
    0|1
    • eneee, nerenle lan?

    • Hepsini Göster
    • ay ben zaten çok korkuyom şükrü amcadan, annem uzak dur ondan dedi. yok basmam ben onun ziline e-ehh :D

    • Müsadenle

  • O zaman neden bütün erkekler söylediklerinin tersini yapıyor?

    0|0
    0|0
    • Bütün erkekler? Bak şeker, sana bir şey diyeyim. Siz erkeğe denk gelmemişsiniz. Çevremde böyle bir erkek yok. (Olanlar artık çevremde değil) Böyle olanların öz güveni olmaz. Konu bütün erkekler değil. Konu benim. Buyur direk bana sorun varsa sor.

    • Genel yazmışsın gibi geldi de o yüzden. Neyse.

  • Tribal enfeksiyon kapmışsın sen:))

    1|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • evet. %1 bile olsun ama insan olsun razıyım. oturayım tavla oynayayım, sohbet edeyim, beşiktaş sahilinde gerekirse ekmek peynir yiyeyim beraber, o yıkasın ben durulayayım, alalım hortumu bahçede ıslatalım bir birimizi, oturup maç izleyelim çok istersek yarı da kesip sevişelim. o saçımla oynasın ben masaj yapayım, oturalım oyun oynayalım. vs. vs. çok mu zor yada çok mu sıkıcı bunlar? Evet öyle çünkü kadınlar kaldıramaz bunların hepsini birden. Ya elleri ojelidir, ya yorulmuştur, ya sevmiyordur.

    • İstediklerin zor ya da imkansız değil. Sana tavsiyem insanları genelleme.

  • şimdide sen kendini bulunmaz hind kumaşı sanmışın :) tripsiz haytmı gecer

    0|2
    0|0
    • Evet ben öyleyim ama bir kadın değil. Ben alttan alırım yeri gelince, uyum sağlarım, sık boğaz etmem, kıyafetine karışmam, arkadaşlarına karışmam, para istemem, kolay kolay yorulmam, hemen her yemeği yaparım (internetten bakıp yemek yapmaktan bile aciz değilim), vay o siteye niye girdin yok buna niye girmedin demem, evlenelim diye baskı yapmam, çocuğun adı ille benim dediğim olacak demem, çamaşırımı da yıkarım ütümüde yaparım, klima açık olsa da olur kapalı olsa da bunu sorun yapmam.

    • kendi adıma konişim sevgilim bna senin gbi davransa bu cocuk beni tınlamıyo bile der 2 güne sıkılırım yemek yapman gzl bşey ama her erkek yapar :)

  • o bacak arasındaki için erkekler kırk takla atıyor.

    0|0
    0|0
    • O takla atanlar erkek değil. Maymunlarda fındık fıstık için yapıyor aynısını

    • Hepsini Göster
    • Böyle olan kadınların hepsini eleştiriyorum. Kim olursa olsun. ok?

    • sana ii eleştirmeler o zaman

  • kızı umursamadığın buraya yazmandan belli demekki umursuyorsunki yazmışsın birde bukadar tepki kin niye kime sonuçta sana gönül vermiş seven birisi birde gururlanarak onu 3 kızla aldattığını yazmışsın bence sorun kızda değil haklısın sen 3 kız bulursun bir kız istesin 23 erkek bulur kızların alıcısı daha çok bir erkeğe göre ne konuda anlarsan anla

    0|0
    0|0
  • kaç yılın patlaması bu:D

    0|1
    0|0
    • 47 saniyenin. Trip çekemem. Bu dünyaya bi hatunun saçmalıklarını çekmeye gelmedim. Hayatımın her alanına bu dünyada ne bi hatun ne bi erkek karışabilir.

    • Hepsini Göster
    • Var. Ya bit git ya. Ne dediğini bilmeyen şahıs. Bırak sosyal medyayı biraz kitap gazete dergi felan oku. Neden diye sormuşsun söylemişim, sonrada biz öyleyiz demişsin. Sığırlık parayla değilki.

    • ne diyosunnnn

Erkekler Ne Diyor 10

  • dünyada bir zaman anaerkil dönem yaşanmış.sonra erkeklerin senin gibi tepesi atınca ataerkil dönem başladı:)biraz sert ama doğru.kadınlar ve erkekler her ikiside kendini bi bok zannetmesin kimse tanrı değil.toplumun bize biçtiği rolleri oynamamalıyız.kendi aklımız var.

    0|0
    0|0
  • Doğru.Her erkek senin gibi düşünseydi sistem ve düzen farklı olurdu.Ama değen kadının peşinden giderim aga isteyen istediğini desin.Vajinaya kölelik değil bu.Yaşamak istediğimi yaşayabilme hırsı.Ayrıca şu anki sisteme bakılınca zaten bütün dengeleri bozacak erkek mevcut toplumda... :)

    0|0
    0|0
  • Sen de özgüven sorunu var.

    Psikoloğa gitmen gerekir.

    2|0
    0|0
    • Bendeki öz güven senin gibi 20 tanesinde yoktur eminim.

    • Hepsini Göster
    • Senin gibi 1 kişi yetti de artı bile. Umarım bir daha tanımam müsadenle. Kadın yalakası seni.

    • Bu soruya soran insana cevap verende hata belliki cok kot darbeler yemis onun acisini burda cikariyo, bosver cevaplayan kardesim birak sacmalasin gozu donmus

  • senin söylediğinde çok sert çizgileri olmuş tepki görmemek içinde kadın yalakaları diye konuyu kapamaya uğraşmışsın ama orta yol diye bişey var senin dediğin gibide değil malesef

    0|1
    0|0
    • Orta yolu yok bunun. Ya vardır ya yoktur. Bu konuda orta yolu kabul etmem.

    • Hepsini Göster
    • Peki dediğin gibi olsun baış açısı farklığı ben sne ianladım snende bnei anladığını düşünüyorum bol şans sana

    • Anlayanlar da yanlış anlamışlardır. Eyvallah

  • Abicim onlar kendini manken sanan hiç bi erkegi takmayan cool kızlar deme öyle. Valla abicim çok iyi yapmışsın

    0|0
    0|1
    • Dediğin gibi, sanki hepsi leatita castra bizler ilyas salmanız.

  • Alla alla ya :) sence erkekler biliyor mu ? Böyle bir genelleme yapamazsın aman neyse :)

    0|0
    0|0
    • Genelleme yapmayla ilgili bir yasa mı var? Bak yapmışım, dağ gibi taş gibi yapmışım. Kimse engelde olamamış. Müsadenle.

    • Hepsini Göster
    • :) cevir işe yarar

    • Kaç derece?

  • 5 yıldız. Diyecek başka sözüm yok nokta

    0|1
    1|1
    • Yani şimdi tek değil miyim bu diyarlarda?

    • Hepsini Göster
    • :)) Eyvallah.

    • Eyvallah

  • nedense sexde en büyük zevki kadınlar aldığı halde biz onları sexe zorluyoruz. ters orantı

    0|0
    0|0
    • hepsi öyle değl genelleme yapmayalm

    • Hepsini Göster
    • öylelerde var evet

    • ama doğanın kanunu bu herhalde bütün canlıların dişileri kaçar. ve kuru odunlar yüzünden yaş odunlarda yanıyor :p

  • haklısın

    0|0
    0|0
  • bencede kızların tiribi bazen hoş oluyo ama abartıda erkegin bunalmasıyla devam ediyo tiribi sevmiyoruz kızlar abartmayın dışarı çıktım deyince tirip atan kızdan hayır gelmez :D

    0|0
    0|0
    • Sen direk öl. Dışarı çıktığın için hatun trip atıyor ve beraber isen, sen boşuna yaşıyorsun.

    • Hepsini Göster
    • Zaten bu sözün genelleme. Oradaki "sen" bunu yapan zavallı aciz erkekler. Bir vajina için atmayacağı takla olmayan 3 kuruşluk tipler.

    • sevdigin kız için sonuna kadar çabalarsın bu bir beni msevgilim dışarı çıktı mdie tirip atarsada atar bu seni ilgilendirmez atarsada gerekirse eve geri dönerim yada gidip kapısıdna olmadı onlarda otururum senin gibi anam babası görecek ayakarına gerek yok yani yasaklara girme sende mutlu ve anayışlı ol kavganızı annesi yada annen ayıra biliyosa işte ozaman gel ve bana kafa tut artis

Yükleniyor...