Bakire "olmadığımı" öğrenen ve bakir olmayan sevgilim bana tokat attı..

Biyolojik olarak bakireyim ama ilk aşkımla birşeyler yaşadık ciplak seviştik falan sevgilimle bi kaç aydır birlikteyiz ve bu konulara girmedik. Bugün konuştuk bana kendisinin bkire olmadığını söyledi ve benim olup olmadığımı sordu bende bedenim biyolojik olarak evet bakırr ama ruhum değil yani birşeyler yaşadık ve pişmanım dedim ve tokatı yedim bunu hakettim mi ben?

Güncellemeler:
#bakir olmadigini soyledi

#bedenim bakire
Sonrasinda olanlari yazmadim .. Tokati yedikten sonra onun seyine tekme atıp uzaklastim oradan

1|1
11|32

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayatında hiçbir resmiyeti olmayan bir insan müsvettesi sana fiziksel şiddet uyguluyor ve sen öyle duruyor musun? Hemen polise başvuruyorsun ve darp şikayetinde bulunuyorsun.

    2|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Hayir o degilde sonucta o da cevap verdi bende vermeliydim.. O tokat atti bende tekme attim seyine..

    • Bunu yaz güncellemeye de oh çekelim iyi yapmışsın aferın

Erkekler Ne Diyor 31

  • bu tip şeyler erkeklere söylenmez bacım, sen naptın. tokat ağır olmuş karşıyım ama keşke demeseydin. geçmişte tabi ki sevgilim oldu ama normal sınırlar içerisinde el ele tutuşmalar felan deyip üstü kapalı kapatabilirdin ve onun bakir olmadığını sen yüzüne vurabilirdin. her yerde her zaman doğru olmak iyi değildir, herkesin kendine göre saklayabileceği ufak sırlar olmalı. Fatih Sultan Mehmet Han hz. ne demiş: "Sırrıma sakalımın bir tek telinin vakıf olduğunu bilsem onu yolar atarım" hatta Genç Osman'ın ölüm nedenlerinden birisinin yeni çeri ocağını kaldıracağını eşine söyleyip eşinin de bu haberi yeniçeri ağalarına yaymasıyla meydana geldiğini de hatırlatırım.

    ama senin lafın da güzelmiş :) bedenim bakir olabilir ama ruhum asla :))))

    1|0
    0|0
  • :::):):):) ben bu tür şeylere gülüyorum sadece... eğer bir erkek kendisi gidipte birileri ile bişiler yaşamışsa, yatmışsa her haltı yemişse eğer tutupta sevgilisinin bekaretini sorgulama hakkı yoktur. bu ne vicdanen ne de dinen uygundur... öncelikle kendini saklamasını biliyosan eğer sevgilindende kendisini saklamsını isticeksin. sen dürüstlük yapmışsın ve olanı sölemişsin, ama sevgilin hayvanlık edip kendi hatasını görmeyip doğrudan cezanı kesmiş. aslında bu tür konuda söylencek çok şey varda, şimdilik bu kadar yeter.

    0|0
    0|0
  • haketmedin ne hakla böle bişey yapar. ya aklım sırrım ermiyor. ben burdan okuyunca sinirleniyorum.her iki tarafında yaptıkları yanlış.bak çok büyük hata yapmışsın.direkt ayrıl.ilerde büyük sorun yaşarsın.kendini küçültme.

    0|0
    0|0
    • Ne konuda hata ?

    • Hepsini Göster
    • Peki ona anlatmamalimiydim yani?

    • söylemeliydin vede öyle yapmışsın. doğru olanı yapmışsın. çünkü söylemezsen bu bir masum yalan olmazdı. çünkü o sana söylemiş. sonrasında sana karşı böyle bir tavır sergilemesi başlı başına mallık. herneyse yapman gereken kafana takmaman ve o kişiyi kafandan silmen

  • Çok mu arıyorsunuz da buluyorsunuz bu angutları, anlamıyorum. Yok ablacım senin hatan falan, daha sert geçirseymişsin keşke.

    0|0
    0|0
  • Üzülerek söylüyorum ama, Erkek Arkadaşın çok geri kafalıymış bunu özetledin resmen. Hem kendisi yapacak, sen tam olarak net birşeyler yaşamasan bile üste çıkacak. Var mı böyle bir dünya? Neden kızlar ve erkekler eşit olamıyor acaba? Lanet olsun böyle düzene..

    1|0
    0|0
  • Kendine bakmadan seni yargıladığı için bence haksızlık etmiş. Gitmekle iyi etmişsin. Sana tokat atmaya asla hakkı yoktu. Senin bedenin, senin kararın!

    0|0
    0|0
  • ne kadar saçma... sevişmek bakireliği mi bozarmış... hem her insanla yaşadıkların da bir olmaz ki... duygu farkı olur falan filan...

    0|0
    0|0
  • tam bi öküzmüş..yaparsan bulursun.o ödük arkadaşın kızla yatmış yatarken hiç o kızı düşünmemiş yarın kendi gibi bi andaval kızı tokatlar diye şimdi sana tokat atmış..ben kimseyle yatmadım yatanlarda kusura bakmasın ama kafasına takmıcak böle şeyleri

    0|0
    0|0
  • Hayvanlar bile yapmaz bunu ha. Sinirleniyorum böyle tiplerin varlığından haberdar oldukça. Kendinden fiziken güçsüz bir canlıya yapabilirler anca böyle şeyleri. O da erkeklik değil.

    1|0
    0|0
  • Şiddet hak edilecek birşey olamaz hiç bir zaman.Ancak hak edilebilecek birşey olarak görüyorsan şideeti; evet hak ettin.Çünkü, kendine sevgili edeceğin insanı daha doğru dürüst bile seçemiyorsun ama diğer anlamda bakire olmasaydın bile bedenen; sana tokat atmağa hakkı yok.O bakir olsa da, sana tokat atmağa hakkı yok.

    0|0
    0|0
    • Bukadar zavallı hissettirilerek büyütülüyor kızlarımız işte sonuç.Yiyorsa kendi gücünde bir adama el kaldırmaya kalksın bakalım hadsiz insan müsvettesi.

  • :D:D:D bu cacıgı yiyenin temiz araması haksızlık bakir olsaydı bi nebze de

    0|0
    0|0
  • dürüstlüğünün kurbanı olmuşsun zaten sevgilin adam olsaydı sana bu kadar şeyi sormazdı üzerine de tokat atmazdı hak etmemişsin

    1|0
    0|0
  • ayrılmanın vakti çoktan gelmiş ve geçiyor bence :)

    0|0
    0|0
  • erkek arkadaşın haklı diyemem seninde o tokatı hak ettiğini asla söyleyemem ama erkekler bazen bazı şeyleri sindiremezler bazen beyaz yalanlar şart anladığını umuyorum

    0|0
    0|0
    • Haklisin aslinda.. Cok yakinlastik birseyler yaptik evet ama benim bedenim.. Ve cok iyi ders aldim. İlerde karsima sevecegim kisiye bakireyim diyebilirmiyim yani

    • Hepsini Göster
    • elbette ama beyaz yalanlar olucak elbette bu nerde yokki hayatın her anında her yerinde olmasa zaten cekilmezki bu hayat annene ellerine sağlık derken herzaman gerçekten beyeniyomusun yemeği

    • bu arada güncellemeyi sonradan okudum ayaklarına sağlık :D

  • bedenin bakire olsa ne olur ruhun ... olduğu sürece diye bir laf vardır :)

    0|0
    4|0
  • Kızım bu çocukları nerden buluyorsunuz söyleyin de belediyeye haber verelim topluca zehirlesinler...

    1|0
    0|0
  • çok şanslısın daha ilei gitmeden gerçek yüzünü göstermiş ,bidaha sakın yüzverme böyle insanlara önce saygılı olmayı öğrenecek

    0|0
    0|0
  • Belkide senin ağzından laf almak için bakir değilim dedi.Erkekler gariptir.Eldeğmemiş ister .Tokatta mana var ayrıca çocuk seni sevmiş ve artık biliyorki ellere elletmişsin

    0|0
    0|1
  • ikinizde birbirinizden aşşağı değilmissiniz ...

    1|1
    1|1
  • iyi etmişsin bacağına sağlık

    1|0
    0|0
  • kurtuldun işte gerçek yüzünü gördün ne güzel.

    0|0
    0|0
  • her yaşadığını herkese anlatma, böyle yersin tokadı.

    0|0
    0|0
  • sn. bakir bey biraz abatmış durumu kadına tokat nedir aciz lan bunlar...

    0|0
    0|0
  • Çükünü goparaydın onun orada... :@

    0|0
    0|0
  • siktir et o cocuğu yha o senin ananmı babanmı tokat atıyor söyle bana kim o

    0|0
    0|0
  • haketmedin tabi

    0|0
    0|0
  • Tokat Az Gelmiştir İyi Yapmışsın .

    0|0
    0|1
  • hak etmişsin,böyle bir sey söylenir mi?

    0|0
    0|1
  • oyle biriyle beraber oldugun icin hakettin ama bu onu hakli cikarmaz.

    0|0
    1|0
  • Az bile yapmış diyecem ayıp olacak.Gerçi sen en büyük ayıbı yapmışsın

    0|0
    3|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 11

  • dürüst olmanın bedeli tokat değil. kınıyorum sevgilini bugün tokat atan yarın döver

    2|2
    0|0
  • Geçmişin hesabını kimseye anlatmak zorunda değilsin.

    Anlatma bir daha ve bu hanzodan ayrıl.

    1|0
    0|0
    • Peki sordugunda bakireyim mi demeliydim?

    • hayır..senden öncesi seni ilgilendirmemeli demelisin.

    • zarın yerinde duruyosa bakiresin demekk... yani bişeyler yaşadın diye zarın patladı sayılmaz bak zarın yerinde

  • Sevgilin çok yanlış yapmış sana tokat atmakda...

    0|1
    0|0
  • haketmedinn aslaaa kendisi bakire değilmiş sana gelince bak bak bakkk ayrılma sebebi olmaz bence çöz bu durumu.kendine haksızlıkda etme ve durumu düzeltmeye bak

    0|0
    0|0
  • Bu ne büyük saygısızlık! Tabii ki hak etmedin. Kimsenin kimseyi yargılamaya hakkı yok bırak şiddeti.

    0|1
    0|0
  • böyle bir aptalla beraber olduğun için hakettin o şamarı

    0|0
    0|0
  • Cool story sist

    0|0
    0|1
  • Şuanda bakiresin. Bekaret zarı yerindeyse bakiresindir. Ama sevgilinin bakir olması ne kadar normalse senin bakire olmaman da o kadar normal. Bekarete herhangi bir zarar vermeden sevişmiş olman seninle ilgili bir durum ve pişman olman gerekmez sonuçta sevmişsin o insanı ve yaşamışsın. Benim için doğru değil bunları yapıp bakire diye dolanmak. Dedim ya senin vicdanınla alakalı. Pişman olmak zorunda hissetme kendini. Tokadı hak etmedin ataması hak değil

    0|0
    0|0
  • sende ona vur

    deli midir nedir

    0|0
    0|0
  • Yuh ya kendisi herşeyi yapsın sana gelince tokatı bassın. Böyleleri adam bile değil bence yazık helal sana dürüstlük yapıp anlatmışsın ama karşındaki bunu anlayamamış malesef

    0|0
    0|0
  • Ağzına mıç onun.

    1|0
    0|1
Yükleniyor...