Kapat

Çok merak ediyorum erkekler?

Arkadaşlar yanlış anlamayın ama hep merak ettiğim bir şey vardır. Erkekler çiş yaptığı zaman peçete kullanıyor mu?


0|0
0|17

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 16

  • Çoğunluk kullanmıyor

    0|0
    0|0
  • hijyen önemlidir bu kızları anlamıyorum önüne gelen oral yapıyor hijyene bakan yok bok versen ağzına alacak kız var ben şahsen partnerime duyduğum saygıdan dolayı hep yıkarım sonrasında kurularım ıslak bırakmam koku yapmasın diye sonuçta genital bölge alete bakıcan arkadaşım bakıcan ki seni yarı yolda bırakmasın

    0|0
    0|0
  • ne kadar sallarsan salla donuna düşer son damla :D haha

    0|1
    0|0
  • Elimin içine siliyom hauuss

    0|0
    0|0
  • ne kadar sallarsan salla dona düşer son damla :))

    0|0
    0|0
  • kendime adıma konuşayım kullanmassam rahat edemem kesinlikle kullanırım

    0|0
    0|0
  • Yani iyice sallarsan gerekyok :)

    0|0
    0|0
  • Kullananda var kullanmayanda.

    0|0
    0|0
  • Evet zaten kolay kolay çıkmıyo

    0|0
    0|0
  • ben yıkarım ucunu hep

    0|0
    0|0
  • ben işedikten sonra. si.. min deliğini peçete ile silerim

    0|0
    0|0
  • Ic camasirima damlamasin diye kucuk abdest yaltigimda silerim pecete ile

    0|0
    0|0
  • Burnunumuzu sumkuru gibi temizliyoruz kucuklugu yoksa kaliyor icinde

    0|0
    0|0
  • genelde kullanmayız

    0|0
    0|0
  • Ben kullanıyorum

    0|0
    0|0
  • Ben suylada yıkarım. Kurularım sonra.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...