Cevaplarınızı bekliyorum Kızlık zarı dikimi?

Arkadaslar cok utanıyorum ama bunu sizinle paylaşmak istiyorum , 18 yasındayım 14 yaslarındayken mastürbasyona ilgi duyuyodum değişik geliyodu yani kızlık zarı nedir bilmiyodun bile mastürbasyonu iyi bişey gibi görüyodum , birgün mastürbasyon yaparken parmagımı soktum ama parmak sokmanın zarar verebilecegi aklıma hic gelmemişti bile :( kan cıktı korkmuştum ama böyle 1 2 kez daha denedim , Aklınıza nolur baska sey gelmesin Allahıma şükür birgün bile nasılsa kızlıgım bozulmuştur şununla onunla birlikte olayım demedim , gecenlerde doktora gittim ve kızlık zarım malesef zarar görmüş kanama riski var ama emin olamayız senin için diktirmek daha iyi olur dedi , ve büyük ihtimalde diktiricem şansa bırakamam aileme böyle seyler ters bir sorun cıkarsa gerdek gecesinde iyi olmaz benim için , yani bunu yapmak zorundayık eger ilişkiye girip istegimle bozdursaydım asla diktirmezdim yaptıgım hatanın arkasında dururdum , doktor kalıcı kızlık zarı dikimi önerdi yani şimdi diktirsem 5 6 yıl sonrada evlensem kanama olucak , cok uzattım sizlere sorum aranızda diktiren var mı? Sizce diktirmeli degil miyim? Hayatta malesef böyle şeylerde var bilmeden istemeden.. Yorumlarınızı bekliyorum nolur akıl verin bana cok utanıyorm :((


0|0
8|22

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 21

  • Öncelikle geçmiş olsun başına gelen bu durum için. Hayatına giren bir erkeğin bu devirde buna inanması biraz zor olabilir, sakın yanlış anlama seni yargılamıyorum. Kızlık zarı dikimi sonucunda evet bir kanama meydana gelir yani bir kaç damla, ama eğer karşında ki tecrübeli biriyse bunu anlar. Fakat hiç kimse ile beraber olmadıysa bunu anlaması biraz zordur, çünkü ilk beraberliğin olacağı için, kızlık zarı varmış gibi canın yanacak yani öyle acısı ve heyecanı olacak, buna istinaden kızlık zarı dikiminde başarılı olunur. Fakat şu da bir sorudur, kızlık zarı diktirdin, eşin ile beraber oldun, aklına bu soru gelecek mi? Sana benden güzel bir tasviye, öncelikle kendine sor bunu, bununla yaşayabilirmiyim diye daha sonra bu çözüme yönel. Başına böyle bir şey geldiği için şahsım adına üzüldüm ama bunun olmasına rağmen hiç kimseyle bir yaklaşman olmadığına da sevindim, geçmiş olsun kardeşim.

    0|0
    0|0
    • Teşekkür ederim ama diktirirsem benim. için daha iyi olucak eger inanmazsa daha kötü olur. ss

    • Rica ederim, hakkınız da hayırlısı olması dileğiyle..

  • senin ki insan dolandırmaya girmez diktirebilirsin diktirmesen bile evleneceğin insan sana güvenen biri olmalı dolayısıyla sana güvenen biri anlattığında inanacaktır

    1|0
    0|0
  • sen dıktır akıllım erkegın aklına suphe dusmesındense boylesı evladır, sucun yok masumsun ve bakıresın sen

    0|0
    0|0
    • Kafasında şüphe kalan erkekte bu toplumda gebersin inşallah !!!

    • Diktirmek en iyisi tesekkür ederim. s

  • diktirmelisin. sonuçta arkasında durman gereken bir şey yaşamadan kaybetmişsin. eşeğin aklına karpuz kabuğu getirmeye gerek yok.

    0|0
    0|0
  • Nebu yahu kumaşmı dikiyon pantalonmu gömlekmi.
    Kızım diktirme
    Bence Sonuçta halen bekarsın arada bir.
    Masturbasyon yapacağın zaman tekrar aynı sorun yaşa bilirsin.
    sen kocayı kendin bul ve dürüstçe başına geleni anlat seni seven Bir erkek mutlaka
    Kabul eder merak etme.

    0|0
    0|0
    • Ama ya inanmazsa :(

    • İnanmayan bir kişi ile evlenmen zaten yanlış bir tercih yapmış olursun.
      Sana güvenmeyen bir insanlamı bir ömür geçireceksin o zaman?

  • Kızlık olayını iyice dantel bellediniz, saçmalıyorsunuz!..

    2|0
    0|0
  • masraf etme. bize nasıl anlattıysan evleneceğin adama da anlat. anlamazsa evlenme. böyle kazalar olabiliyor. kendine de dert etme sakın. keşke kendin kadar temiz erkek bulabilsen. ben ona yanıyorum :)

    0|0
    0|0
    • Ama ona anlatabilecegimi zannetmiyorum buraya bile zarzor yazdım :(

    • anlatırsın. onun da sana anlatacağı özeli olur zaten kesin. sana anlatmamasını ister miydin? sana anlatmadan bir şekilde o sıkıntısını halledip mi evlenmesini isterdin? karı koca birbirine yaslanmaya evlenmeden önce başlar. dert etme. içini ferah tut eşine sakla bu tür problemlerini tamam mı güzel kardeşim?

    • Bakalım :(

  • ewleneceğin kişiye anlatman aslında doğru olanıdır ama sana inanmak istermi istemezmi orasını bilemem karar senin

    0|0
    0|0
  • Ya bırak hiç kafana takma senin sağlığına bişey olmasın anlatırsın durumu zaten anlayacaktır anlamassada o senin için hayırlı değildir zaten kendini boş yere üzme

    0|0
    0|0
    • Diktirmek en iyisi kardeşim :( evleninceye kadar şüpheye düşücegime en azından emin olabilirim. s

    • Sende haklısın

    • Dua edin nolur. s

  • benle evlernirsen diktirmeni istemezdim :D

    0|0
    0|0
  • Sonucta bir erkekle birlikte olmamisin ama kanamassa bunu anlatamassin

    0|0
    0|0
  • Olay anlattigin gibiyse diktir ama yalan soyluyorsan orasi Allah'la senin aranda

    0|0
    0|0
  • diktirirsen evlendiginde kanama olurmu bilmem en iyisi doktor a sor

    0|0
    0|0
  • Bu ve bunun gibi

    erkeklerin kiz hesabi acip abazaliklarini yasaklamalari lazim

    0|0
    0|0
    • Erkek hesap ne alaka tamam yapanlar vardır ama fake hesap degil benimki.

  • Kafam karıştı çok zor bir durum Allah hakkında hayırlısını versin inşallah

    0|0
    0|0
  • Buraya "kızlık zarı dikilir" diye bir dükkan açsam parayı kırarım herhalde.

    0|0
    0|0
  • Bozdun mu kendini yoksa icine penis mi aldın?

    0|0
    0|0
  • 2 yöntem var bunun için. ilki geçici olan evlenmeden 1-2 gün önce yapılan. diğeri ise uzun soluklu olan. bir müdahalede bulunmadığın sürece sıkıntı olmaz. ama her merdiven altında bu işlem olmaz, iyi bir jinekoloğa gitmwlisin.

    0|0
    0|0
  • namussuzluk yapmamışsın tebirk ediyorum diktir derim küçükken hata sadece yanlışıkla olmuş diktirmelisin bencede

    0|0
    0|0
  • namussuzluk yapmamışsın, bence diktir, bence sen şu anda bakiresin, sadece kimseye dert anlatmana gerek yok bence diktir, kafan rahat olsun kardeşim.

    0|0
    0|0
    • Haklısın cok tesekkür ederim. s

    • ne demek ben teşekkür ederim kardeşim, ayrıca EİC içinde teşekkür ederim.

    • Rica ederim kardeşim. s

  • Zor durum ama sucun yok. Su site yardımcı olur sana. www.kizlikzaridikimi.org

    0|0
    0|0
    • İnanamıyorum okudum biraz ilk cümlelerde anladım bu siteyi sadece ilk gece kanasın diye mi kurmuşlar? lütfen yanlış anladığımı sağlık için olduğunu söyle?

    • Evet hepsi doğru

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sen bundan utanıyorsun ya bende bu sorudan utanıyorum, senin kadın olduğun halde bozmak lafını kullanmandan utanıyorum hatta utanmakla kalmıyor kahroluyorum cidden başım ağrıyor ama suç sende değil be bu iğrenç, berbat toplumda neyse anlamadığım bir şey neden doktor diktirmelisin diyor sağlık açısından mı? yoksa korktuğum şey değil dimi?

    2|0
    0|0
    • bakın herkesın hayat gorusu farklı olabılır, burada bekaretın gıtmesı ıle alaklı bır sorunumuz yok.. kardesımızın yıtırdıgı ve deger verdıgı bır sey var, onunda gorusune saygı duymamız gerekmezmi!! ayrıca ıcınde bır kotu nıyet olmadıktan sonra karsısındakı ınsan oldugu gıbı gorunmenın ne zararı var bu kızımız bakıre, hayatı geregı ınancı geregı o onun ıcın kutsal ve hayalındekı ınsan ıcınde oyle olacagını dusunuyor, ne gıbı bır stres altındasınız bılmıyorum ama sızın dogrunuz sız onun dogrusu ona.. kımse sıze bakıre degılsınız dıye tavır almıyor onada bakıre oldugu ıcın alkış tutmuyor..

    • Bakın haklısınız bu yazım bu arkadaşımıza biraz ağır kaçmış olabilir çünkü zaten utandığını söylüyor ama bu konuda cidden hassasım , fazlasıyla ayrıca son cümlenize anlam veremedim bakire olmadığımı nerden biliyorsunuz?

  • dikim yaptırma şimdi yapay zar cıktı al bı tane kullan ama bu yapay zarın orjınalını bulmak zor turkıyedekı nette satılanların coğu sahte bu yapay zarın orjınalını satan bıldıgım tek bır yer var haberın olsun maıl adresleri ; beyazkardelen122@outlook. com nerdenmı buldum bu adresı :) ben doktorum aksama kadar bır dunya bayan diktireni söktüreni yapay alanı hepsı gelıp bana soru soruyor hepsıyle konuşa konuşa bu adresten yapay alanların baraşıya ulastıgını ve orjınal ürünü burdan bulduklarını öğrendim :) ,

    0|0
    0|0
  • Diktir bence, hakkinda kotu dusunebilir evlenceğin kisi oda var.

    0|1
    0|0
  • Ben dürüstçe atlat derim evleceğin kişiye..

    0|0
    0|0
  • Doktora kendin mi gittin canım?

    0|0
    0|0
  • bende mastla zarar verdim kendime kardeşim. 1 sene oluyor korkumdan hala doktora gidemiyorum. ileride evleneceğim insana bu durumu nasıl anlatırım diye düşünüyorum. psikolojim bozuldu resmen. doktor tam olarak ne dedi bana da söyler misin? yani tamamen yırtılmamış mı. dikimi kim yapıyormuş

    0|0
    0|0
    • 18 yasından kücüklere bakmıyolar diye 18 yasıma gelmemi bekledim doktora gittim kardeşim muayene etti parmak sokmayla bozuldugunu yani benimkininde zarar gördügünü gerdek gecesinde büyük ihtimal kanama olmayacagını söyledi diktirmemi önerdi ve diktirmeyi düşünüyorum :( o kadar sene içimde kalacagına diktiririm şüphem kalmaz. ss

    • Hepsini Göster
    • Aynen öyle kardeşim illa ki soru işareti kalır akıllarında , madem yaptık böyle bişey katlanıcaz mecbur

    • öyle maalesef

  • hangi parmakla bozulur l*n kızlık. adamlar pensiyle bozamıyor. anca zedelenmiştir bozulmamştr

    0|0
    0|0
  • Arkadaşım durumn zor. Başlığı ilk okudgmda sana küfredip kocana bunu yapabilckmsn dycktm. Ama mast ile zarar gordyse diktirmen daha iyi olur. Çnku mutaassp biriyle evlenirsen hoş karşılamaz suçun olmadığı halde. O yuzden diktir derim ben. Ama maddi yonunu karşlayabilcekmisin fiyatı ne kadar ki? Ve her doktor yapmıyo bildiğim kadaryla

    0|0
    0|1
    • Evet haklısın diktirmem şart. s dikimi 1.500 civari bir şekilde bulucam artık yapıcak bişey yok. s

Yükleniyor...