Resmen kendimden soğudum iğreniyorum!?

Kendimde cevabını bulamadığım emin olamadığım beğenmediğim o kadar çok şey varki resmen kendimden soğudum. bir sürü sorunum var evlendiğim kişinin beni beğenmemesi için bir sürü neden var ve ben şimdiden bunu düşünerek kafayı yiyicem. göğüslerim küçük ve bundan nefret ediyorum. mast yaptığımda her şeyi denememe rağmen birtürlü ıslanamıyorum ve çoğunlukla zevk almıyorum ve alsamda almasamda kendimi sapık ve iğrenç biri gibi hissediyorum. İlk mast yaptığımda bilgisiz olduğum içim vajinama parmağımı sokmuştum kan falan gelmedi ama kızlığımın bozulup bozulamadığından emin olamıyorum. Vajinamın dış dudakları kararmış ve büzüşmüş benim bile bakasım gelmiyor eşimim bana karşı ne hissediceğini tahmin etmek istemiyorum Millet çok güzel oldugumu fiziğimi beğendiklerini söylüyolar ama onlar bunları bilmiyo ama ben bunlarla kafayı yiyicem. Bana benzer sorunları olanlqr varsa yardımcı olabilirmi? Kendimi böyle görmekten nasıl kurtulabilirim ve ya bu sorunlar için yapılabilecek bişey var mı? Lütfen Yardım edin :'(


0|1
3|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Takıntı yapma. Boyut konusunda küçük seven var büyük seven var. Ama esas olan seni sevenin olması. Seni gerçekten seven biri, seni her halinle kabul eder. Hem boyuttan çok form önemli. Bununla birlikte alt bölgesi "güzel" görünen çok fazla kadın yoktur, merak etme. Yani öyle yüz gibi güzel görünmesi çok şey değiştiren bir yer de değil zaten. Kan gelmediyse de zarfın açılmamıştır merak etme. Diğer konulara birşey demek istemiyorum.

    0|0
    0|0
    • Gerçekten rahatlattığınız için çok sağolun
      Dışardan bir sorunum olmadığı için kendimi beğenmediğimi sevmediğimi kimse anlam veremiyo söyleyemiyorumda detaylı ama kendime olan özgüvenimi bile etkiliyorum kafamdakiler.

    • Taktığın şeyler basit şeyler. Hele ilkini düşünmeyen kadın görmedim ben neredeyse. Büyük olan büyüklüğünden küçük olan küçüklüğünden şikayetçi. Büyük ya da küçük sevecek adam çok, bu devirse esas seni sevecek adamı bulmak zor. Bunlara takılıp gençliğini heba etme.

Erkekler Ne Diyor 17

  • Oncelikle kendine guvendiginde inan butun sorunlarin halolacak emin okabilirsin dogru kisiyi buldugunda seni zevkin doruklarinda ucurur onun dilinin islakligini nefesinin sicakligini kasiklarinda hissettihinde onun dili senin icinde doladirken emin ol yeterince islanirsin ve dudaklarinin koyu olmadi hic onemli degil onemli olan tadi ve kokusu

    0|0
    0|0
  • göğüs boyutunu kafana takma ne kadar büyük seven varsa o kadarda küçük seven var mesela benim için boyutu hiç mühim değil azcık çıkıntı olsun yeter :) mast. kısmına gelicek olursak şunu düşün dünyada yaşayan yaklaşık 7 milyar aktif insan var çoluk çocuk yaşlı vs at en kötü ihtimalle 3-4 milyar kişi mast. sevişme seks vs şeyleri yaptı yapıyor ve yapacak ta peki bu kadar insan bunları yaparken sapık olmuyor da sen niye sapık olasın unutma cinselliğin getirdiği her türlü istek ve aktivite kişinin bir ihtiyacıdır doğanın bir nevi kanunudur bu. ve mast yaparken illa ki kendini zevk alıcam filan diye şartlandırma akışına bırak neyse bu kadar yeter buralarda konuşulacak şeyler değil bunlar adımız sapığa çıkmasın ^^

    0|1
    0|0
    • Bu kadar da yeterli yardımcı oldunuz ^^

    • Hepsini Göster
    • yooo ciddi olman gerekmez sonuçta bir sürü yabancı insan içinde kendimizi övüp durmuyoruz ben çok yakınlarımın yanında sürekli şaka amaçlı da olsa söylüyorum hem kendimce eğleniyorum hem de ister istemez kendime olan güvenim artıyor ^^

    • Deniyim o zman ben bir :D

  • Evliliği sınırsız seks olarak görenlerde benzer sorunların görülmesi normal, sen önce evliliğin ne olduğunu kavra;)

    0|1
    0|0
    • Evliliği tartışmıyorum ben burada sevgi aşk bunlar çok geniş konular doğru bunlada bağlantılı ama benim sorun ettiğim yer bu nokta ve bu noktayı çözememek benim kişiliğimi etkiliyo diyorum burası soru sormak için değil mi felsefe yapmak isteseydim ve ya o kadar geniş alsaydım konuyu buraya yazamazdım değil mi yargılamak yerine açıklamayı deneyebilirsiniz bunu aşşağıda güzel bir dille söylüyen bir sürü kişi var

    • Hepsini Göster
    • Haklısınız, şu an evliliğin tam olarak ne olduğunu bilmiyorum doğru evlilik sevgiyle olur zaten sevgi olunca dq bunlar sorun edilmez ama kendimi eksik hissederim yinede diğer konularda sevgi sadakat hayat arkadaşlığı bunları sorun etmiyorum ve ya düşünmüyorum çünkü yapabileceğime inanıyorum bunları dile getirme kafama takma sebebim sorunlu olduğumu düşünmem ama belkide evlilikten böyle sorunlar önemsizdir bilemiyorum , sizin söylediklerinizde doğru haklısınız

    • evlilikte bunlar sorun olmaz kafana takma;) böyl şeyleri düşünürsen piskolojik olarak huzursuz olacak başka sorunlar yaşayacaksın, o yüzden aldırma bu gibi şeylere;)

  • You are the best diyorum başka da bişey demiyorum :) boşuna kendinden soğuyorsun ve abartıyosun..

    0|1
    0|0
  • diğerlerinde bilmemde çokmu küçük göğüslerin var.. saten bende dahil bir çok erkek büyük göğüs sevmeizzo bence iisin kafanda takıntı yapmışsın. .

    0|0
    0|0
    • 75 beden işte en küçük o zaten diğerleri çocuk südyenlerine giriyo :/

  • Sev kendini.. Allah seni yaratmis senden daha guzel bisey mi var? cinsellik konusuna gelince sadece zevke odaklan

    0|0
    0|0
  • kendini neden aşalığılıyorsun bence hiç bir sorun yok sende.. sen sadece kendini veremiyorsun yaptığın işe göğüslerin küçük olması ya da vajinanın kara olması sorun değil

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum işte :( :/

    • Hepsini Göster
    • Belki de ama ben artık vazgeçtim ileride eşim keşfeder ben ilgilenmiyorum artık kendimle şu an aldım bu kararı ^-^

    • istersen özelden yaz dertleşelim zaman geçirelim sohbet edelim biraz

  • Kimsenin vucudu kusursuz degil ki :) kimi yuzunden kimi sacindan kimi kilolarindan. Herkesin begenmedigi taraflari var. Sen kendine teshisi koymussun beni kimse boyle begenmez diye :) vucuduna guven

    0|0
    0|0
    • O zaman hallolur mu?

    • Hepsini Göster
    • Aşağıda biride aynanın karşısına geçip ben ne kadar güzelim de dedi işe yarıyomuş galiba deniycem bunları şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim :)

    • Rica ederim bol sanslar

  • Insan sevsin yeterki gerisi teferruat bence takılması gereksiz bir olay seni seven zaten onları görmez bile ;)

    0|0
    0|0
  • Amann taktignn seye bakkk

    0|0
    0|0
  • yAŞ kaç

    0|0
    0|0
  • bence senin iyi bir detleşmeye seni iyi dinleyecek birine ihtiyacın var

    0|0
    0|1
  • Biliyo musun senin gibi bir partnerim olsun istiyorum. Hatta tanisalim. İnsellik icin degil. Belki seveeiz birbirimizi ;)

    0|0
    0|0
    • Neden kendini beğenmeyen birini istiyosun ki :/

    • Hepsini Göster
    • Yok saol bu siteden arkadaşlık kurmayı pek sevmiyorum ve aslında bunları başkasına söylemek bile ters geliyo herşey eşimle benim aramda olmalı ama gizli sorarak biraz olsun cevap alabilirim diye düşündüm :/

    • arkadaşlığımız bu sitede olmayabilir sorun değil :) istersen facebooktan da konuşabiliriz. ya da görüşebiliriz bilmiyorum. yine de sen bilirsin tabi.

  • düzgün bir sevgili bul kendine senin sevmeye sevilmeye güvenmeye ve güvenilmeye ihtiyacın var vücudunu dert etme yalnız kalmayacaksın arkadaşlarınla insan içine karış kaparlar seni

    0|1
    0|0
  • vajinaya fizige bakarak evlenicegimize evlenmeyelim daha iyi 20 yil sonra dahada kotu olcak mesaji bilmem aldinmi

    1|0
    0|0
    • Yok zaten ona bakılarak evlenmek diye bişey olur mu ya evlilik sevgi anlaşmayla olur ama evlendikten sonra doğal olarak görücek ve soğumasa bile beğenmemesi bile üzer insanı :/

    • Hepsini Göster
    • :D sakin ol haklısın allah razı olsun içimi rahatlattın ^-^

    • sakinim mrk etme:) sendende saygilar mutluluklar...

  • Göğüs çok önemseme vajinal konusunda normal ilişki mast aynı şey değil pişmanlık duyuyorsan yapma da boşver zamanı gelir evlenirsin her şey istediğin gibi olur inşallah

    0|0
    0|0
    • İnşallah en doğrusu öyle zaten yalnış olan şeyleri yapmasaydım keşke şu an böyle olmazdım :/

    • O kararsa ne olcak kararır normalleşme her zaman aynı kalacak siye bir şey yok ki 😊

    • Tamam uğraşma onla boşver belki de bozulmamıştır sen doğru bildiğini yap

  • Merak etrme Seni yapan kaç yaşında olursa olsun hertürlü zevk alır ve bosalır

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Tatlim farkındaysan beğenmediğin seyler hep cinsellikle ilgili göğüslerim küçük vajina dudaklarim kara islanma sorunu bunlar hep cinseikle ilgili. Bence cinsel deneyimin olmadigi icin bunlari takmissin bazi erkekler büyük göğüs ister ama emin ol cogu avuca gelsin sorun yok diyor. vajina dudaklarinin kararmasi ağda yuzunden oluyor bazi insanlarin koltuk altlari da oyle ve emin ol hic bir erkek bunu takmiyor hatta bazilari bilmiyor.
    Islanma sorununa gelince de kendi kendini tatmin edemiyor olabilirsin bir iliski yasadiginda da aynı sorun devam ederse de bunun tedavi yöntemleri var ki bence her an yakalanabilirim yaptigim şey ayip mi ya kizligina bişey olursa diye düşünmekten kendini veremiyor bu yuzden de tam zevke ulaşamıyor olabilirsin.
    Bunlar takilmasi sacma seyler tatlim keyfine bak ;)

    0|0
    0|0
    • Çok sağolun haklısınız hepsi o konuyla ilgili aslında bir sorunu düşündükçe daha çok sorunu görmeye başladım en iyisi ilgilenmemek akışına bırakmak galiba ^-^

  • mast yapmak zararlıdır zaten boşver vede dinen uygun değil zevk alamamanın nedeni eşin yok o yüzden evlendiğin zaman o sorun çözülür :) kararması için birşey diyemycem bir bilgim yok o konuda göğüs için netten göğüs masajın öncelkle izle kendine uygulamayı dene sırt üstü yattığın zaman daha iyi olur bu masajı öğrendikten sonra kendine keten tohumu yağı al bak keten tohumu değil keten tohumu yağı sonrada hergün yatmadan önce göğüslerin yağı emene kadar keten tohumundan 2 göüğüsün içinde bir kaç damla al öğrendiğin masajı yapmaya başla çok nazik ol acıtma ve birazda hızlı yap ilk 1 ay faydasını görmeyebilirsin ama sonradan bir anda büyüyebilir yaşında zaten 18 24 arası :) bu masaj için çok uygun bir yaş :) bak bu yağın içinde çok fazla östrojen var bu sadece ergenlik çağında salgılanır o yüzden tüylenme yapabilir bunun içinde epilasyona gidersin :) ama bu kesin değil tüylenme yapmayadabilir KORKTUN MU? o zaman bunu yapmadan önce doktora danış ;) denendi onaylandı bu :)

    0|0
    0|0
    • Çok Sağol yardımvı olduğun için ^-^ haklısın bende biliyorum Günah olduğunu ama o kadar çok kafaya takıyorum ki belki bu sefer zevk alırım ve ya belki biraz ıslanma olur diye deniyorum ama söylediğim gibi sonrasında kendimi çok daha kötü hissediyorum :(

    • Hepsini Göster
    • Bencede çok çok sağolun sizinde dediğiniz gibi dinimiz herşeyin en iyisi söylüyor bize:)

    • aynen öyle birde o masaj konusunda keten tohumu çok etkilidir o yüzden önce bir doktora gidip danış derim vucudun nasıl tepki verir bil sonrada istiyorsan göze al göğüsünü büyüt yok korktum diyorsanda yapma sonuçta kıl baş edilmiycek bişey değil ama başka bir etkisi olursa diye bir git danış

  • Gogusler buyuk ve buyuklugune gore dik. Vajinam bembeyaz ve bebeksi. Titreyerek bosaliyorum. Seksin dogal bir sey oldugunu biliyor ve her turlu seye acigim. Nasilsin :D

    0|0
    1|0
    • Ne mutlu sana ^-^ kötüyüm ben işte oturuyom :/ sen ne yapıyon?

    • Hepsini Göster
Yükleniyor...