Erken boşalmanın çözümü var mı ya?

Nişanlımın erken boşalma sorunu var. Bazen sevişirken bile boşalıyor. Bazen 2 dakika sürüyor geciktirici etkili prezervatife rağmen. İçki içerse 5 dakikaya uzuyor. Boşaldıktan sonra da sarılıp uyuyor. Bir şey de diyemiyorum. Hayatımda hiç orgazm olmadım ve onun yüzünden de olamadan öleceğim galiba. Onunla bunu konuşamıyorum bir ilacı yok mu içeceğine falan katsam? :D yardım edin nolur.


0|0
3|24

En İyi Kız Görüşü

  • Var. Soyle ki;

    - Hep bi' pozisyonda takili kalmayin.
    - Bolca degisiklik yapin, boylelikle birkac saniye bosta kalir.
    - Hizli girisirse biraz yavaslasin kucuk bi' ara.
    - Masturbasyon yapiyorsa, kucuk kucuk denemeler yapsin. Ejakulasiyon oncesi biraksin. Boyle alisir.
    - Onsevismeyi de uzun tutun.

    0|0
    0|0
    • Mast denemesi dışında yapıyoruz bunları. O 2 dakika içinde 3-4 pozisyon değiştiriyoruz düşün yani 20şer saniyeden :(((

    • Hepsini Göster
    • Keşke

    • helal sana valla?

Erkekler Ne Diyor 24

  • kızım direk içine girerse ve tüm gücü genital organlara yüklerse elbette sen yarı yolda kalırsın.
    nişanlına söyle öküz olmasın. önce kendiini değil seni hedef alsın sana odaklansın.
    bol bol sevişin yalaşın. yalayarak elle okşayarak seni bir kaç kez orgazm etsin. sonra diğer bir orgazma yaklaşınca içine girsin.
    o adam kendine odaklanıyor bir an evvel boşalıp rahatlamak istiyor. kendini unutup sana odaklansa sorun kalkar

    0|0
    0|0
  • Kesin çözüm cinsel terapi.

    0|0
    0|0
  • bunları konuşamıyorsanız o kadar da yakın değilsinizdir? bence önce bunu dert etmelisin, devamı gelir.. zira utanacak birşey yok bunda

    0|0
    0|0
  • misal ben mast. ilk yaptıgım zaman 5sn abartısız şimdi 30dk tahriş olana kadar. Kadın bu sonuçta erkeğin hedefinin zirvesi zevk dorukta o yüzden çabuk tat alır ona adetten bahset bişeyler de biraz iğrensin sonra aklına gelir se xde ve arada sırada zevk alıcakken boşalıcakken duraksar felan çünkü 30dk mast. içinde ya kirliyse ya bilmemneyse diyorum zaman ölüyor kol ölüyor

    0|0
    0|0
  • ''Ya bir kere söyledim devam edelim yetmedi diye, aşkım sen iyice sapık oldun dedi bana. O yüzden açmıyorum konusunu hiç.''

    senin kocan hakkaten sorunlu :))

    0|0
    0|0
  • bir kaç method var ama sıkıntılı yaa düzenli seks olmalı bir de partnerin mast. yapmazsa daha verimli olur

    0|0
    0|0
  • ilacı yok tecrübe ve düzenli partner ile çözülür bu tabi teknikler ve pozisyonlarınızı değiştirebilirsiniz.

    0|0
    0|0
    • Nasıl tedavisi olmaz ya bu erkeklerin çoğunda olan bir sorun. Mutlaka bir tedavisi olmalı

    • olay psikolojik fiziksel bişi yok

  • Doktoru siz olun yavaş yavaş aceleye getirmeden yeri gelsin hiç dokunmadan öpüşün bir yarım saat vücut yavaş yavaş alışacaktır ve en önemlisi erkeğin organının olduğunca soğuk tutulması gerekir

    0|0
    0|0
  • sprey denesin bence en az 5 dakika daha uzar yani denedim ben biliyorum

    0|0
    0|0
  • ona rakı içir sabaha kadar taş gibi dursun.)

    0|0
    0|0
  • cinsel ilişki terapistleri var gidi normale döner

    0|0
    0|0
  • senin adamda sorun yan gel yat modunda öncesi napıyorsunuz dırek bırlesmemi sevişme yok mu

    0|0
    0|0
  • geçiktirici siprey alsın veya EMLA diye kırem var onu alsın eczaneden

    0|0
    0|0
    • Emlayı biliyorum ama bunu ona nasıl söyleyeceğim ki

    • Hepsini Göster
    • Hahah iyiymiş ama sanırım onun yarım saat önceden sürülmesi lazımdı öyle hatırlıyorum

    • 10 dk yeter 45 dk sürüyor sen neyapacaksın peki 45 dk =) bütün pozisyonları denersiniz artık 45 dk de=) kanki

  • İlaç varda ne kadar etkilidir bilemem. İlişkiden önce boşalsın 2. ye geç boşalacağından eminim

    0|0
    0|0
  • Gergedan seti :D

    0|0
    0|0
  • olay kafada biter.

    0|0
    0|0
  • 😄😄😄Ilac varmis olmazmi

    0|0
    0|0
    • Ne ilacı

    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler

    • Rica ederim

  • ilerde düzelir kontrolü öğrenir herşey kafada biriyor

    0|0
    0|0
  • sabah akşam seks. onun bu düzene alısması gerek. heycanlıdır ilkisindir ya da alışmamştır belli olmaz. sana karşı duydugu aşk fazladır kontrol edemıyodur kendini ondandır. yaşı gençtir olabilir. dizginlemesi gereken sensin onu. boşalacagı zamanı anla VE KESİNLİKLE POZİSYON DEĞİŞTİR. Pozisyon değişikliği kafasının dagılmasına yardımcı olur. bu süre. 1 ay veya 1 haftada sürebilir. ama dediğim gibi yapman gerekenler bunlar. eğer hala olmadıysa genel olarak kafasında ki düşüncelerdendir. erken boşalma problemi vardır. psikologa gitmesi gerek. genelde anti depresanlarla atlatılabilecek bir şey.

    0|0
    0|0
  • Erken boşalmanın çözümü:
    Erkek mastürbasyon yaparken tam boşalacakken yarıda kessin.

    0|0
    0|0
  • 20 saniyede bir pozisyon değiştirme olayi nasil oluyor

    0|0
    0|0
    • Oluyo valla rekor

    • Çok atletiksiniz sanirim

    • Hızlı hızlı bitiyo işte o yüzden hiçbişey anlamıyorum

  • Jetbuul alsin

    0|0
    0|0
    • Cikarmadan 3 defa bosalsin seni bir ucursun

  • Motor bitikse fazla zorlama

    0|0
    0|0
  • düzenli sexs yaparsanız yakında bırak artık dersin sen uyumaya başlarsın kafanı takma çocuk şimdi seni hep arzuluyor normal yani yakında kaldırmaya ugraşıcak :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • 2. ilişkiden sonra yapın ilkler kötü olabilir.

    0|0
    0|0
  • bende evlıyım esımde aynı sorun var hıc bı zevk alamıyorum ben

    1|0
    0|0
    • Of of napıcaz

    • Hepsini Göster
    • yaw güldürdün soran :)))))

    • Valla sapık dedi bana :(

Yükleniyor...