Kızlık zarı dikimi işlemine nasıl kanıyorsunuz erkekler?

Kızlık zarı kanı normal kan renginde gelmez, pembeye dönük açık bir rengi vardır. Ama dikilen zardan , dikişlerin yırtılmasından dolayı normal renkte kan gelir. Yani orda bir onarım işlemi yok. zar yeniden yırtıldı diye bir şey de yok. sadece kaynayan dikişler yırtılıyor. Bunu bir kadın doğum doktoru açıklasa da erkekler de kandırılmaktan kurtulsa. Tüm doktorlar bunu bile bile yapıyorlar o operasyonu. Onlar para kazanmanın derdinde. Ayrıca da dikilen zar bakire bir kızınki kadar dar olmaz. ilişkiye 1 kere bile girilmiş olsa mutlaka arada fark olur.


0|0
7|10

En İyi Erkek Görüşü

  • tecrübesizsek nasıl anlıycaz hacım?

    0|0
    0|0
    • kan rengine bakarak.

    • Hepsini Göster
    • kan rengini değiştierecek bir operasyon henüz icat edilmedi :)) çinde bile bu yüzden yapay kızlık zarı icat edildi , dikim işleminde kan rengi farklı oluyor diye. ama o yapay zarın da ülkeye girişi yasaklandı :) artık orda da yok

    • bazen sırf bu yüzden kendi kendime olum ahmet sen niye bakirsin l*n git yap dediğim oluyor ama umuyor umud ediyorum bakire olsun ya da beni profesyonel derecede kandırsın yoksa affetmem

Erkekler Ne Diyor 9

  • eee napak?
    bakirelerden oluşan bir eki, p kurup sürekli tazeleyerek kapı kapı gezip ya da seminerler verip bakın zar kanaması böyle oluyo deyip gözlerinin önünde parayla kızlıkmı bozalım?

    saçmalamayın yahu
    bu işlemi yaptırıp vicdanı rahat gezeni sorgulamak yargılamak dururken saf düşüncelerle bunu senin tabirinle yutan erkeğemi suç buluyorsun?

    1|1
    0|0
  • bilen adam yutmaz ama hiç bilgisi olmayan adet kanını bile zarın kanı zanneder.
    bazıları düğün gününü adetine denk getirip yutturuyor. halbuki çok koyu renk olur.
    kızlık zarının rengi pembemsi olur
    ayrıca ilk ilişkiye girecek olanla daha önce bunu yaşamış birinin vücut tepkileri aynı olmaz.

    0|0
    0|0
  • İşin aslı şu.. bu kadın erkeğini aldatırda ya kendini nasıl aldatır. çoluk çocuğu olunca bunu kendine nasıl sindirecek merak ediyorum. Ayrıca bunu yapan kadın evlilik sonrasındada kaçamak yapmaya devam edecektir. Her ayalan gibi buda açığa birgün çıkacaktır.

    0|0
    0|0
  • bizi kandırır da allahı nasıl kandırcak öteki tarafta sorarlar adama

    1|1
    0|0
  • Türk kızlarına hiçbir zaman inanmadım, çünkü yalan söylemeyenini görmedim şu ana kadar. Onun için ister pembe kanasın ister kırmızı )

    0|0
    1|0
  • biz jinekolog değiliz

    0|0
    0|0
  • Nerden bilelim hayatımızda ilk defa yapacağımız bir iş, hem ışık açık mı duracak kan görecez diye

    0|0
    0|0
  • Bana farketmez ben kan görmek degil dar olmasını isterim

    0|0
    0|0
  • Biz nerden bilelim her ay sanki o kani giruyoz :(yada hic yaptikmida ne kadar dar olcagini bilelim:(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • İşte bazen hayattan soğuyorum, nefes falan alamıyorum böyle konuları göründe bazı hemcinslerimden ve hemcinslerimin böyle olmasına neden olan erkekler yüzünden valla hayattan soğuma nedenimsinizzz zarınızı da dikişini de kahretsin be yıl 2014 l*n 2014 millet bilim konuşuyor biz neler konuşuyoruz aa ama tıp bu dimi pardon !!!

    2|1
    0|1
  • eeee? bunu geviş getirirken mi düşündün bacım? sizene dikenden diktirenden ( baştaki D'leri S de yapabilirsiniz istiyosanız, iki haldede anlamlı) kanandan kandırandan...

    iyi bir adamsa, bekarete ölüm kalımlık önem vermez zaten... kandırılması gerekmez böylece...
    yok yobazsa ya da kötüyse, bakire olmamanın senin elinde olmayan bir sebebi bile olsa adamın tüm düşüncesi "bu karı orospu" olacak zaten... yok hayat tarzıydı görüş farkıydı falan bunlardan bahsetmiyorum bile... bir insan zaten kendi görüşünden başa görüşlü bir insanla çıkmamalı, evlenmemeli vs...

    1|0
    0|0
    • benim derdim şu.. her zaman bu konuda erkekler kandırılıyor ve kızlar bu oyunu oynamaya devam ediyor. dürüstçe söyleyen kaç kız var Allah aşkına?

    • nerenle okuyosun bacım? önce bir onu doğrulayalım.

  • Eee sonuç olarak, bu yapmaya çalıştığın şey erkekler kandırılıyor ayağına hemcinslerini aşağılamak mı yoksa bakire olmayan kadının da insan olduğunu unutup insanları etiketlemek mi? Ki bakire olmayan birinin neden bakire olmadığını bilemezsin. Kaza olabilir ya da tecavüzde olabilir. Ha diğerlerini bilemem ama burada böyle saçma sapan şeyler yapmayın.

    0|0
    0|0
    • Hıhı , bu ülkedeki tüm kadınlar bisikletten düşüp kaybettiler bekaretlerini zaten.

    • Ben hepsi masum demedim, öncelikle bu konuda anlaşalım.

  • Erkeğinkini nasıl anlıyacağız kardo?

    2|1
    0|0
  • Benim bakireligim gittiginde kirmiziydi kan

    0|1
    0|0
  • Doktor söylemeden anlasilmaz ama hic ummadigin anda ogrenebilirler gerisi aile faciası

    1|0
    0|0
    • anlaşılır bacım. doktorlar da bilerek söylemiyorlar. dediğim gibi, kan renginden her şey anlaşılır.

    • Daha once yapmayan biri kandan nasil anlasin?

  • zar dar olmaz zaten canım vajina geniş veya dar olur. 1 kere ilişkiye girince de genişlemiş olmazsın ;) vajina esnek bir organdır ve normal doğum yapan bir kadın doğumdan sonra 4 5 ay ilişkiye girmese bile vajina kendini toparlar. Bu arada evet kızlık zarı kanı pembemsi bir renktir kıpkırmızı değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...