Kız arkadaşım neden böyle yaptı ki? :/ herkese (+1)?

Dün kız arkadaşımla bayağı bir yakınlaştık. Abartmıyorum, kukusu 1 ay alınmamış gibi kıllıydı. Kilodunuda çıkarırken orasından biraz koku geldi. Bende doğal olarak oral yapmaya tiksindim ve kıza 'şimdi yapmak istemiyorum' dedim. Evden ağlayarak çıktı ve gün geceden beri telefonlara cevap vermiyo. Burada suçlu kim sizce? Bunu iğrenç bişey olduğunun farkında değil mi yaa? :(


0|0
3|1

En İyi Erkek Görüşü

  • en iyisini yapmışsın kanks :D kimsenin pisliğini çekmek zorunda değilsin rahat bırak kızı geri dönerse döner dönmezse salla.

    0|1
    0|0
    • Aynen valla haklısın. İlk defa bişeyler yaşayacaktım. Midem bulandı :(

    • Hepsini Göster
    • eyvallah kardeşim sağolasın :)

    • Rica ederim :)

Kızlar Ne Diyor 3

  • güldüm resmen :)

    0|1
    0|0
    • niye ki? :(

    • Hepsini Göster
    • 1 ay çok uzun zaman bakım ihmale gelmez.

    • Aynen. Bakım çok önemli. Herhangi bir sebeple bakımını yapamamış olursa da o anda insan seks yapmamalı. Ben de haliyle kızdan soğudum.

  • Bence tembel bir kiz arkadasin var

    0|1
    0|0
    • Yeri geliyo hepimiz tembel olabiliyoruz. Tembelliğin de bu kadarı olmaz bence. Kıl yoğunluğundan teni bile görünmüyodu.

  • Kiz utanmis amk. Neyse knk zamani olmamistir almaya

    0|1
    0|0
    • Olabilir ama ben onu kıracak bişey demedimiki. Sadece yapmak istemediğimi söyledim.

    • Hepsini Göster
    • Doğrudur ama ben o kızın yerinde olsam oram orman gibi kıllıyken seks yapmak istemezdim

    • He bide istedi. Pff :(

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...