Mastürbasyon yaptım bozulmuş mudur lütfen ciddi yazacaklar gelsin?

Mast. yaptım klitorisi uyarark sonra beyaz bişey geldi neyse uyudum sabah öğlen kalktım kan vardı uyumadan önce adet ağrıları olduğundaki gibi bacağım ve karnımda ağrı vardı adet kanı gibi kokuyodu hem kan sonra temizledim ondan sonra kan gelmedi bozulmuşmudur? Ama birşey girmesi lazım girmedi ki? Baya sokmak lazım değil mı zarın bozulması için?

Güncellemeler:
2, 2bucuk aydır adet olmuyordum bu arada

0|0
9|22

En İyi Erkek Görüşü

  • aşırı içine gitmediysen bozulmamıştır zedendi sanırım adet kanı olmasın?

    0|0
    0|0
    • İçine hiç gitmedim ki mons pubis yazıyor ya benım orda boşluk var orasıyla oynuyorum www.saglikvekadin.net/.../...s-e1402491133885.jpeg

    • Hepsini Göster
    • siz sagolun. İyi geceler.

    • Nasıl boşluk?

Erkekler Ne Diyor 21

  • Ya bunu anlamanın tek yolu parmağını bir sokabildiğin yere kadar sok bakalım başka turlu nasıl anlıycan ben de bilemiyceme göre bundan başka çözum yok

    0|0
    0|0
  • Dediğin gibi klitoris ile oynuyosan sorun yok ama kendinden geçip parmağını içine sokuyosan bozulabilir

    0|0
    0|0
  • Biz nerden bilelim sence bir mantıklı düşün şu saçma sapan sorulardan vazgeçin artık ya.. Penisim küçük ama sizce yeterli mi der gibi bir safsata bu.

    0|0
    0|0
  • Kendinle evlenmek zorundasın gardaş.

    1|0
    0|0
  • Prioilimde hakkimda bolumume bakarsan yardimci olabilecehim bsiy varsa yatdimci olmaya calsiirm

    0|0
    0|0
  • hastasın galiba adet olmadıgına göre.. bu arada nasıl mast yapıcagını tam ögren veya yapma.. yardım ıstersen ben burdayım

    0|0
    0|0
  • bozulmamıştır rahat ol

    0|0
    0|0
    • @pentin soruyu sılermısınız

    • Hepsini Göster
    • sadece hakaretin silinir. uzatırsan hesabın... soruda sıkıntı yok.

    • @pentin baska caresi yok mu :(

  • Kasık ağrın aşırı kasılmadan merak etm bozulmamıştır

    0|0
    0|0
  • Kendi kendini hamile bırakacak kapasite görüyorum sende 😊

    0|0
    0|0
  • cevabını vermişsin işte

    0|0
    0|0
  • doktora git sıkntını çözsünn

    0|0
    0|0
  • pekı orgazm oldun mu?

    0|0
    0|0
  • =)) muzdan hamilemi kaldın yoksa !

    0|0
    0|0
  • uzun süredir adet olmamışsın bence ondan ablan varsa ona söyle veya annene doktora git sorun olmasın

    0|0
    0|0
  • Kizlardan soğudum su kan yüzünden

    0|0
    0|0
  • o adet kanı bozulmaz öyle.

    0|0
    0|0
  • adet kanı o. çok sert mi yapıyorsun mast?

    0|0
    0|0
    • Hayır

    • Hepsini Göster
    • seninkini soruyorum. giyinik, çıplak, elle veya bir yere sürtünerek ya da bir cisimle?

    • Soruyu üyeleri hedef aalan paylasım nedeniyle şikayet edermisin?

  • en yakın zar 3 cm uzaklıkda ona göre düşün

    0|0
    0|0
    • Hiç bişey sokmadım

    • Hepsini Göster
    • sağol

    • sende saol güzelim geçmiş olsun

  • Bozulmamış ama bir daha dikkatli ol

    1|0
    0|0
  • bu kızlara acıyorum mast yapmak bile zor biz asılıyoz asılıyoz işi bitiriyoruz şişme bebekler var ama bunlar bir hıyar soksa bakirelik gitti zor valla geçmiş olsun

    0|0
    0|0
    • Abartma ya içine bişey sokmadımki

    • Hepsini Göster
    • şerefsizlik değil biri becermediki seni olduysa hata olmuştur diktirirsin

    • Kandırmış olurum ayrıca dikiş olması için 1 gun onceden falan yptırmak lazımmış ki bence gerekyok bozulmamıstır bence

  • rahat ol bir şey olmamıştır.

    1|0
    0|0
    • inslah

    • Soruyu üyeleri hedef aalan paylasım nedeniyle şikayet edermisin?

Kızlar Ne Diyor 9

  • Bozulma ne ya şuna yırtılma deyin bozulma yok. neyse canım takma yurtıldıysa bile nolcak Allah başka dert vermesin.

    0|0
    0|0
    • Adet oldum bugun oymuş ya yırtılmamıs

  • Her hangi bir sıkıntı yok bekaretinizde ama adet olmuyor olmanız sıkıntı olabilir. Yumurtalıklarınızda kist olabilir. Bu kadar uzun süre adet olmamak pek hayra alamet değildir.

    0|0
    0|0
  • Zedelendi büyük ihtimal dikkatli ol artık..

    0|0
    0|0
  • bazı mast, hamıle kalınıyomus

    1|0
    0|0
    • Güzelim ses kes atarlanacağın ergenlerle karıştırma beni

    • Hepsini Göster
    • yahu nasıl mastla hamile kalınır? hamile kalınması için sperm gerekir kim kekliyo sizi? vajinasına sperm bulasmıstır mal kızın

    • yardım etsenize sorunun kalkmasına sana guncellemede küfür edicem sende uyeleri hedef alan diye sikyet edermisin?

  • adet duzensizliginden dolayi oyle olmus.

    0|0
    0|0
  • bence bozulmamıstır.

    0|0
    0|0
  • Yok be sacmalama m

    0|0
    0|0
  • adettir büyük ihtimalle. genelde uzun süre yapmazsam bende de oluyor hep mastürbasyon sonrası.1 2 gün sonra bak olursun. yaz hatta buraya

    0|0
    0|0
    • Soruyu sorduktan sonra baktım adet olmuşum kanka:D

  • girmediyse nasıl bozulsun

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum şuphelenıyorum...

    • Hepsini Göster
    • sıkayet edılmesı lazım sılınmesı ıcın

    • soran kişi sil diyebilse keşke diyorum D:D

Yükleniyor...