Mastürbasyon yapmak penis boyunu uzatır mı?

Bir yerde okumuştum mastürbasyon yapmak penis boyunu uzatır yazıyordu. Gerçektende doğrumu?


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • hiç bir şey penis boyunu uzatmaz. ne egzersiz ne ilaç. sakın ha vakkum pomp gibi tehlikeli işe kalkışmayın. doğal yapısını bozarsınız.

    uzatıp ne yapacan kardeşim. ne olacak yani. derdiniz ne. nedir bu penis ölçüsü furyası. kepçe uzun da olsa kısa da olsa yemeğin lezzetine faydası yok.

    şunu da unutma ki tencere kepçe ile karıştırılır kaşık ile de karıştırılır amaaaaa kürek ile asla

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • sansına küs bebem uzamaz diye biliyorum ben nie uzasin ki bitkimi bu su verince buyusun :D

    0|0
    0|0
  • Pinokyomu len bu :))

    0|0
    0|0
  • evet artık 30 yaş üzeri erkekler boynuna dolayıp geziyo

    0|1
    0|0
    • Hayır sürekli yukarı doğru çekildiğinden uzayabiliyormuş sünger gibiymiş içi zaten öyle gördüm

Erkekler Ne Diyor 4

  • Öyle bişey olsaydı türkiyenin çük ortalaması 30 cm olurdu

    1|1
    0|0
  • kanatliejdarha siye bir site var orada bu soruna cevap bulabilirsin

    0|0
    0|0
  • Türkiye tripod dolardı l*n :D

    0|0
    0|0
  • yok birader seni kandırmışlar elde nasır yapar

    0|0
    0|0
    • İçi sünger gibi ya penisin sürekli yukarı doğru çekildiğinde uzuyormuş

    • mastürbasyon değil o, penis uzatma egzersizleri var ama işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum çünkü denemedim. penisin başını tutup 5 dakika kökünden uzakta tutmak gibi hareketler yapılmasını yazıyordu, torrentte vardı

Yükleniyor...