Kızlığını diktirenleri sahtekar olarak görüyorum neden yapılır ki böyle bir şey yedin bir halt arkasında dur?

sizce de sahtekarlık değil mi? Yalancının mumu yatsıya kadar yanar...


0|0
4|8

En İyi Erkek Görüşü

  • o iş sanıldıgı gibi basit degil..
    1 gün önce vajina içine bir iki egreti dikiş atılır , ilişki esnasında dikiş patlar ve ufak bir kanama olur.. ilişki gerçekleşmese bile dikiş kendiliginden atacak şekilde ayarlanır... uzun süreli bir durum degildir.
    bunuda anlamayacak erkek yoktur. hayal dünyasından cıkın artık.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Cok sacma ve mantiksiz olmakla birlikte toplumda kizlik zari namus isareti olarak algilandigindan gencligin tecrubesizligin etkisiyle yapilan hatalar bu sekilde ortuluyor. yani toplumda anak seks oral seks serbest yeterki vaginaya birsey girmesin algisi olusturulmus.

    0|0
    0|0
  • hayat hep bir kandirma hep bir aldatma uzerine kurulu ve bizim ulkemizdede bu konuya cok onem verildigi icin ister korku de ister kandirma ama sadece kendilerini kandirirlar

    0|0
    0|0
  • ne salak bir dünyaya. şu kadınların ezimesinden nefret ediyorum ya. bipmişim bekaretliği yaa takmayın byle şeyleri iyi niyet karakter önemli seni öyle kabul etmeye zaten yolu göster senin bekaretine bakan erkeğin taaa a g

    0|0
    0|0
  • bence hiçbir kadın bunu isteyerek yapmaz illaki onu buna zorlayan birşey vardır

    0|0
    0|0
  • sanki kızları tanımıyomuş gibi konuşuyosun :/

    0|0
    0|0
  • önemli olan zarı diktirmek değil eğer ruhundaki zar yırtıksa o zaman çok zor

    0|0
    0|0
  • * deforme oluyor birde yataktaki halinden anlaşılır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Öncellikle bende doğru bulmuyorum bazı durumlar hariç.
    Hayırda sen erkek misin de kandırılma ihtimalin olacak? ee neden sorun yapıyorsun.
    Türkiyede bir kadın hata yapabilir eğer hiç evlenemeyecekse diktirsin derim ben.

    0|0
    1|0
    • Evlenmeyecek diyelim ok hiç yapmamış hali gibi mi olacak o masumiyet başka bir şey bilmemek merak ama biraz da korku bekaret bu işte masumiyet

    • Herkesin kendi doğruları vardır biz birşey diyemeyiz.

  • Cok pis bisey varya onlara ne desem az gelir

    0|0
    0|0
    • Ben bakire evlendim eşim ileri de bir gün diktir bir kezliğine diyor düşün o bile bana itici geliyor

    • O baska ben ihanet edenleri soyluyordum, esin niye diktirmeni istiyor ki?

  • aynen öyle katılıyorum bende

    0|0
    0|0
  • Ya tecavüz? Hiç dokunulmamış bir kız tecavüze uğradıysa bu da mı sahtekarlık olur? Bence olmaz. Bilmiyorum bu söylediklerimide çok farklı yerlere çekebilirsiniz

    2|0
    0|0
    • O ayrı bir olay ama yine diktirmesi gerekmez başına geleni anlatırsa karşıdaki de adamsa yani amacı hevesini alıp salmak değilse bu durumu anlar zaten halinden tavrından anlar anasının gözü mü diye? tecavüze uğramış birisinin psikolojisini düşünmek dahi istemiyorum ürkek bir kuş gibi olur yine başıma gelirse diye başına bu olay geldiği için ağlar defalarca intiharı düşünmüştür ruh halini zaten anlar erkek ona göre davranır

    • Kendini rahat hissedecekse yapmali. Basindan gecenleride karsisindaki adama

    • Karşısındaki adama anlattıktan sonra iş evliliğe giderse beraber karar alıp yaptırabilirler bence

Yükleniyor...