Çok garip ama 4 yaşından beri mastrubasyon yapıyorum devamı detayda?

Küçükken gerek çizgi film gerek dizilerdeki opusme sahnelerini görürdum bir kıpırdanma olurdu içimde. 5 yaşındaydım hatta bir cizgi filmdeki öpüşme sahnesini dondurup yastığa surtunurken anneme yakalanmıştım. Napiyon sen baban gormesin deyip kizmisti. Ne yaptığımı bilmiyordum fakat sonucunda rahatlattigi kesindi. 4 yaşındaydım. Yastığı bacak arama sokar surtunurdum. Sonunda rahatlardim. Bunum adina cimnastik derdim. Çünkü çok terliyodum yaparken cimnastik yaparkende terlenir. Bunuda cimnastik sanardim. Anneme ben cimnastik yapicam diyip karsisinda yastiga surtunurdum hic unutmuyorum. Büyüdükçe yaptığımın ne olduğunun farkına vardım. o kadar küçük bir çocuk nasil yapar bunu? Normal mi bu ya her gün yapardım hala da yaparım. bir sağlık sorunu falan olmasın


1|0
5|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Anne karnında bebekler bile masturbasyon yapmaktadır.

    0|0
    0|0
    • Nasıl ya :O

    • Hepsini Göster

Erkekler Ne Diyor 12

  • bizde ergenlikten önce olmuyo iyiyz o anlamda

    0|1
    0|0
  • Dehşet içerisinde okudum oha ama

    0|0
    0|0
  • Çoçukken kişi haz duygusunu fark ettimi sürekli onu yaparak haz almaya calışır doğal olarak ams bu 4 yaşında değil diye biliyorum

    0|0
    0|0
  • sublümnal mesaj diye arattır google anlarsın neler olduğunu

    1|1
    0|0
  • normal bir sorun olmaz ama hergün yapmamaya gayret göster 2 günde 1 falan daha iyi

    0|0
    0|0
  • sadece arken baslamıssın

    0|0
    0|0
  • ya sen gene iyi :D bende ne hikmetse türk filmlerinden falan etkilenmiştim 5 yaşında iken komşu kızının pijamasını çıkarıp bacaklarını öperken yakalandım annesine :D sonra benim annem geldi kadının neden kızdığını anlamadı bile.. şimdi düşünüyorum filmler cidden çok kötü etkliliyor

    0|0
    0|0
  • Bazı kızlar öyle erken keşfediyor evet. Şimdiki gibi keyifli miydi aynı şekilde mi boşalıyordun o zaman da?

    0|0
    0|0
  • bide kızs profili açmışsın

    0|0
    0|0
  • yazmak ıcın yazıyorum sacmaaaaaaaaaaa!!!

    0|0
    0|0
  • psikolojik bir etkilenme var sizde blinç altınıza küçük yaşta yerleşmiş aslında birkaç seansda durumu hallede biliriz sanrım sizce de uygun ise yardım ede bilrim belki psikolog dr yim

    0|0
    0|0
  • Vau be

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Çocuklar hoşlarına giden şeyleri yaparlar. O yaşta cinselliğinizi farkettiğiniz için değil hoşunuza gittiği için yapıyorsunuzdur. Gayet normal. Çoğu kız çocuğunun çişlerini tutabildikleri kadar tutup yapma sebepleri de bundandır. Çünkü idrara sıkıştıkça daha şiddetli çıkan sıvı klitorisi ve iç dudakları uyararak çıkmaktadır. Bir sağlık sorunu değildir. Üzülecek bir durum yok.

    0|0
    0|0
  • Sen abartmışsın ya ben 9-10yaşlarımda oyuncak bebeğimle opuşmuştum ilk deneyimim o sanırım :D

    0|0
    0|0
  • sen iyisin ben 2 yaştan yapıyormuşum

    0|0
    0|0
  • hangi cizgi filmde öpüse sahnesi var allasen?

    1|0
    0|0
  • Abouuu bendede bu gibi seyler olmus. ama ne oldugunu bilmiyodum tabii. seks falan ne oldugunu dahi bilmiyodum

    0|0
    0|0
    • Bende vallahi ya büyüyünce farkına vardım

Yükleniyor...