Acaba ona sabun mu hediye etsem?

bakire olduğum için erkek arkadaşım anal seks istiyor acaba ona sabunmu hediye etsem


0|0
9|28

En İyi Erkek Görüşü

  • anal sex kadinin kendine yaptigi saygisizliktir.

    4|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • valla hediye edeceğiniz sabunu muhtemelen başka kadınla ilişkiye girdikten sonra temizlenmek için kullnacaktır..

    0|0
    0|0
  • Ortası delik hacışakir ver harika bir teselli ödülü olur

    1|0
    0|0
  • Tatmin olmanın yeni bir tarzı mıdır bu ?

    1|0
    0|0
  • aha ha ha çok güldüm bu kadar safmısın sen ya sabun verilirmi salak yanlış anlar.. sabunlada canım yanmasın dediğini düşünür sabun vermekle.direk söle istemediğini.

    0|0
    0|0
  • yanlış yaparsın onu ciddiye almadığını düşünür.. hayal kırıklığına uğrar.. ilişkinize zarar verebilir

    0|0
    0|0
  • Sana değer vermiyor.

    denemesi çok kolay.

    isteğine hayır de.

    Tepkisine göre

    zaten değer verip vermediğini sen de anlayacaksın.

    0|0
    0|0
  • anal seks çok banal de ona

    2|0
    0|0
  • ar damarı yırtılması buna denir herhalde..

    2|0
    0|0
  • O zaman seni bırakır sabunla .çıkar :D

    1|0
    0|0
  • ona önce sabun hediye et!sonrada onu sıktır et!ömründe yapacağın en hayırlı iş bu olur emin ol!

    0|0
    0|0
  • yapma öyle bir şey yüz bulur bak demedi deme :)

    0|0
    0|0
  • arap sabunu hediye et hem iyi kaydırır senin içinde iyi olur :D

    0|0
    0|0
  • haha :D

    0|0
    0|0
  • evinde vardır herhal dimi gerçi sabunsuzda işini görebilir

    0|0
    0|0
  • ayrilmak istiyorsan hediye edebilirsin tabii

    0|0
    0|0
  • gras yağı kullandır 500 gr yeterli

    0|0
    0|0
  • et et hatta ortasını del :))

    0|0
    0|0
  • hacışakiri ver eline gitsin :))

    0|0
    0|0
  • Mısır koçanı

    0|0
    0|0
  • Haydar abiye sor

    0|0
    0|0
  • Hiç şüphen olmasın o çoktan hacı şakiri delmiştir

    0|0
    0|0
  • Ayrılsan?!

    0|0
    0|0
  • Sabun hediye edersen anal sex istediğini, acımasın diye verdiğini düşünür.

    Manası budur yani. Gerisi sana kalmış.

    2|1
    1|0
  • uhuhuhu çok güldüm buna:D:D:D:D

    0|0
    0|0
  • bence direk söyle istemediğini

    0|0
    0|0
  • şişme kadın al

    0|0
    0|0
  • bence önce terket sonra kapak hediye et buda sana kapak olsun misali :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Anal seks yapmayı sen istiyor musun ? Bence yapmayın sabunuda ver elini yüzünü yıkar hiç yoktan. Hak yolu dururken b*k yoluna girdiği için

    2|4
    0|0
    • benden erkek olarak tavsiye. benim de sevgilim vardı bakire olmasına rağmen o yolu hiç seçmedim. sadece kondomla öyle bir ilişkim oldu ve pek hoşuma gitmedi açıkçası. filmlere özenmeyin. filmlerdeki bayanlar lavman(bağırsak boşaltma) yaparak tertemiz olduktan sonra ilişkiye giriyorlar. erkek için çok tehlikeli. girip çıktıkça mikroplar penis deliğine giriyor. ille de yapacaksan sabunla yapma. poponu yakacaktır.

    • Hepsini Göster
    • Evli çiftlerede günah anal her türlü @Clever_boyy

    • senin sevgilin ne isteiğinin farkındamı... acaba ıyg yanlış anlama yapılmaz diye bişey demiyorum ama... sanırım ters ilişki meraklısymış...

  • şişme bebek hediye et..kumda oynaşsın..

    0|1
    0|0
  • Şap hediye et

    0|0
    0|1
  • nefes almadan bas kufur sonra oradan uzaklas

    0|0
    0|0
  • yok canım dha nler

    0|0
    0|0
  • ayrıl bence senden öyle birşey istemesi bile bir ayrılma sebebi seni demekki farklı görüyor

    0|0
    0|0
  • en iyisi damacana ver

    0|0
    0|0
  • Daha neler ya

    0|0
    0|0
  • anal sex yapmanın affı yok. ömür boyu abdestsizsin. Allah ve peygamberimiz lanetlemiş. zevk bile alamayacaksın yapma sakın. belki tınlamayacaksın ama sağlık açısından bir sürü zararı var kalıcı sıkıntılara neden olabilir. hata yaparsınnn

    1|0
    0|1
    • sen yaptın mıı

    • Hepsini Göster
    • Hmmm ömür boyu abdestsiz demek he

    • evet malesef. hatta bir hadis'te şöyle söylenmiş. tersten ilişkiye giren altına bir kiremit koysa ve bu kiremit eriyene kadar banyo yapsa anca o zaman güsul kabul olur şeklinde. ve kiremit suyla erimez. o yüzden bu yanlışa düşmeyin

Yükleniyor...