Arkadaşlar ciddi cevaplar verin lütfen?

Arkadaşlar ciddi cevaplar verin lütfen. Erkek arkadaşımın penisine dirseğimle vurmuştum hissetmiyodu doktora gitti demişki damara gelmiş ya masaj yapacaksın ya da birlikte olacaksınki kurtulma şansı olsun. İlerde ereksiyonda olmayabilir demiş. Böyle bişeyi yaşayan ya da yardım edecek olan var mı? Ameliyatta riskliymiş istemiyoruz o yüzden...


0|0
3|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Seninle yatmak için baya bir uydurmuş vicdan yaptırmış. Gerçek olsaydı ve zerre kadar da mert olsaydı bu şekilde çözümü gider bir yerlerde arardı.

    Böyle bir tedavi yok tıpta ve ürolojide , ilk olarak erkek arkadaşım dediğin her kimse o icat etmiş durumda.. Böyle insanlara nasıl bir de erkek arkadaşım sevgilim payesi verip bir de her sözüne şehzade lafı gibi inanıyorsunuz onu anlamak mümkün değil.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • şaka yapıyosun.

    0|0
    0|0
  • Eğer troll değilsen erkek arkadaşın bu durumu kullanarak seni elde etmeye çalışıyor. Saf olma, illa masajla geçecekse kendi masajını kendi yapsın... Tamamıyla düzmece. !

    0|0
    0|0
    • Zaten masaj yapıyor...

    • Hepsini Göster
    • hiç bişey hissetmeme durumu var ilerde

    • Yalan arkadaş yalan ya ! Bütün gücünle vursan bile ancak bir şişkinlik oluşturabilirsin. Herif bir hikaye uydurmuş seni katakulliye getirerek durumdan faydalanıp seni yatağa atmak istiyor.

  • :D:D her olasılıkta acınacak derecede bir salaklık görüyorum

    1|0
    0|0
  • vay arkadaş yalanın bu kadarı :D :D

    1|0
    0|0
  • Nasıl doktor o sacmalamis ;)))

    0|0
    0|0
  • Hayatımda böyle saçma şey duymadım :D

    0|0
    0|0
  • resmen sallanmış mk erkek arkadasın çok uyanıkmış :) helal olsun senin gibi kız arkadas her erkeğe lazım yalan söylüyor

    1|0
    0|0
  • ne güzel doktormuş ya o :)

    0|0
    0|0
  • Ciddi olamazsn

    0|0
    0|0
  • sen de inandın.

    0|0
    0|0
  • erkeği kes:D

    0|0
    0|0
  • ha ha ha! bu ne yahu. onunla yatmazsan üç gün içinde ölecek.:))

    0|0
    0|0
  • tut şunun ucunu döşeyelim abi demek istiyor :D

    0|0
    0|0
  • yok öyle bişey :))

    0|0
    0|0
  • töbe töbe :) hiç güleceğim yoktu ya

    0|0
    0|0
  • Yalanlarını S...

    0|0
    0|0
  • 18 yıldır yalan söylüyorum böylesini ilk defa duydum helal olsun çocuğa :D

    0|2
    0|0
  • Kac yıldır yalancıyım böyle yalan görmedim

    0|0
    0|0
  • Güzel taktikmiş ama önce dirseğiyle penislerine vuracak birileri lazım bu taktiği uygulamak isteyenlere:)
    İşin ne akşama kadar masaj yap de;)
    Kendi yapınca da olmuyodur şimdi:P

    0|0
    0|0
    • Hayır benden bişey istemedi zaten. Kendi masaj yapıyor bilip bilmeden bişey demeyin.

    • ee tabi sen yardımcı olmazsan o da kendi masaj yaptığını söyleyecek.
      Dur ben bir escort bulayım demeyecek herhalde:)

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bir olta atmışlar takılıp takılmamak sana kalmış

    0|0
    0|0
  • şimdilik kendi masaj yapıyor ama ileride sana yaptırmaya çalışacak böyle bişey yok. erkek arkadaşım çok sert bir tekme yedi o bölgeye 1 hafta ağrıdı geçti

    0|0
    0|0
  • ya sen kafamı buluyosun insanlarla

    1|0
    0|0
Yükleniyor...