1 yıllık evliyim ama hala acı... Ne olacak benim bu halim?

kullanmadığım sürmediğim birşey kalmadı kendimide kasmıorummm. etmiorum vajinusmus değilim doktora bile gittimm piskolojik dioo yani yok rahatım lşkiye girerkenn orda bişey var resmen girip çıktığında acı ma acı katıyorrr..


0|1
3|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Buna VAJİNİSMUS denir bacım. Ne yap et bul çaresini artık doktora mı gidersin üfürükçüye mi bilmem ama sorun ciddi. Eşini de PİPİMİSMUS yapmadan bir an önce hallet derim :))

    0|0
    0|0
    • Sanırım otomatik olarak en iyi cevap seçildi yoksa normalde kızman gerekirdi ben şaka yollu takılmıştım :)

    • yok ben seçtimmm

    • hmm teşekkürler o zaman ama ben olsam seçmezdim :)

Erkekler Ne Diyor 18

  • Merhabalar...

    Vajinismus olmadığına yönelik tanı aldıysanız psikolojik olma ihtimali yüksektir. Bir uzmandan destek almanda yarar olduğunu düşünüyorum.

    iyi günler dilerim.

    0|0
    0|0
  • Oral yap öyle dene bide üstüne yanganlaştırıcı falan kullanın ama kayganlaştırıcı gibi şeyleri fazla sürerseniz zevk azalır onu da söyliyeyim

    0|0
    0|0
  • Eşinin şeyini komple zeytin yağı ile yağla aynı şeyi tekrar yaşarsan muhtemelen sende sıkıntı var eğer sorun yoksa psikolojik olduğunu anlayacaksın :))

    0|0
    0|0
  • Sorun eniştede ablacım tam hazırlayamıyo seni birleşmeye.. Kasmıyorum desende bir sıkıntı var farkında olmadığın demek ki.. On sevişmeyi uzun tutun diyecem ama benden önce söyleyen olmuştur..

    0|0
    0|0
  • O ne ya 1 sene olmuş:/

    0|0
    0|0
  • çıkmasın o zaman :)

    0|0
    0|0
  • zeytin yağı kullandınız mı?

    0|0
    0|0
  • Zevk alamiyo musu? Belki yeterince islanmiyosundur. ya da esin sert yapiyodur.

    0|0
    0|0
    • yani bilmiorumki napıcammm

    • Bunu esinle konusman gerek. onsevismeyi uzun tutun. senin sevdigin pozisyonlari yapin. bide eniste yavas olsun.

  • bartolin kist olabilir.

    0|0
    0|0
  • sert ypıyor kuru kuru yApıyor

    0|0
    0|0
  • psikolojik

    0|0
    0|0
    • cinsellikten korkmuorum yani sorunlarım yok ya bende var ya da eşimin şeyindeee

    • eşinin şeyinde yoktur sende vardır

  • kayganlaştırıcı kullandınmı ve zayıfmısın

    0|0
    0|0
  • bikerede arkadan ver. o zaman önden verdğinde acı falan hissetmezsin emin ol.

    0|0
    0|0
  • ön sevişme ve kayganlık nasılk peki

    0|0
    0|0
    • uzun yani ellenmedik yerim kalmıoo sonunda amacına ulaşıyorr ben isee acıyla bitiriorum sonunu

    • peki ıslanıyor musun yeterince

  • Yeterli önsevişme yapmıyosunuz heralde, sen hazır olduğunda yapmalı kocan

    0|0
    0|0
  • Kac cm kocanizki buyukmu kalinmi?

    0|0
    0|0
    • büyük ve kalın ölçmedim maleseff

    • Hepsini Göster
    • Oyle degil iste o isler :) 15 17 cm olan biriyle seks yapsaydin anlardin orgazm olunca :)

    • Isin cok zor acikcasi alisana kadar yillar geccek baktin olmuyor ondan sonra 15 17 cm de tatmin etmicek seni

  • Sende kendini iyi hisseden kadar girme yaz kapısına tamirat dolayısıyla kapalıyız diye sokmasın eşinde.

    0|0
    0|0
  • alet çok büyük olmasın?

    0|0
    0|0
    • hem büyük hem kalınnn

    • Hepsini Göster
    • keselim o zaman :)

    • Hepsini sokmasın.

Kızlar Ne Diyor 3

  • kocanın siki bayağı iri anlaşılan

    0|0
    0|0
  • penisi kaç cm?

    0|0
    0|0
  • orgazm oluyormusun zevk alıyormusun sulanma oluyormu

    0|0
    0|0
    • hiç almadım bugüne kadarrr ciddiyim kocamada yalan atmaktan bıktım anlıcanızz

    • Hepsini Göster
    • bizim ev dubleksssolduğu için duyma olasılıkları yok anlıcanızzz

    • anladım tamamını sokmadan deneyiniz

Yükleniyor...