Anal sekste prezervatif kullanmalı mıyız?

anal sekste prezervatif kullanilmalimiidr sizce ? ciddi cevaplari bekliyorum

Güncellemeler:
kullanmadim cok ciddi sorun olurmu sadece 10 15 saniye yaptik tam birlesmede omadi zaten

0|0
4|14

En İyi Erkek Görüşü

  • eğer kız arkadaşın, anal temizlik yapmadıysa kullanmanda fayda var. eger gerekli anal temizlik yapıldıysa, kullanırsan sadece ilişki sonrası kafanda soru işareti kalmaz..

    prezervatifsiz anal seksten sonra mutlaka işemelisin. Ayrıca yeterli temizlik yapılmadan girilen korumasız anal ilişki sonrası erkekte idrar yolları enfeksiyonu baş gösterebilir.

    Her iki tarafında durumdan zevk alması için silikon bazlı kayganlaştırıcı kullanmanızda fayda var. Su bazlı kayganlaştırıcı bolgede gıcır gıcır bir hissiyat yapacağından tavsiye etmem.

    Ayrıca hemen girmeden önce bir sure anal bolgedeki halkalı kasların yorulması için anal tıpa kullanırsanız ilişkinin zevki maksimum olur. anal seks sırasında yavaş hareketler yapılmalı ve penisi içeri soktuktan sonra bir süre bolgenin alışması için hareketsiz içerde bekletmen kız arkadaşının ilişkiden daha çok zevk alması için akıllıca bir hareket olacaktır.

    Son olarak, ister yeterli temizlik yapılsın ister yapılmasın, anal seksten hemen sonra vajinal seks yapmayın.. gidin temizlenin oyle yapacaksanız yapın.. P*rno filmlerdeki görüntülere aldanmayın, orada çekim öncesi profesyonel işlemler dönüyor...

    0|0
    0|0
    • Haydar abi senmisin ?

    • :) haydar abin, dede oldu arkadaşım.. türk insanına birşey öğretebildiyse o adam ne mutlu bize..

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 4

  • Prezervatifin amaclarindan birisi de cinsel hastaliklardan korumaktir, kesinlikle kullanmalisin.

    Soyle dusun; hastaliklarin kanla bulasma olasiligi cok daha fazladir.

    Anal iliskide, dogal olmadigindan dolayi, anus kisminda yirtilmalar olusabilir, gozle gorulse de gorulmese de. Bu yirtiklardan senin hastalik kapma olasiligin yuksek. Ayrica diskidan bakteriyel bir enfeksiyon olusmasi senin ve kiz arkadasin icin de yuksek. O yuzden elinden geldigince kendini korumalisin.

    Ayni sey vajinal iliski icin de gecerli. Her ne kadar yirtilma cok da soz konusu olmasa hastalik kapma olasiligi yuksek. Ne olur ne olmaz sen kullan prezervatif. Sadece dogum kontrol olarak dusunme=).

    0|1
    0|0
  • bencede her türlüsünde en başta hijyen açısından kullanılmalı evliliklerde yada ciddi ilişkilerde tanıdığın kişi titizliğini bilirsin vajnal ilişkide kullanmayabilirsin ama analda kesinlikle kullanılmalı

    bence hiçte hoş değil anal sonuçta dışkını yapıyorsun içindeki mikropları atıyorsun ve burdan bi erkek zevk alıyor aslında kadından önce ilk erkeğe zararı var korunmasız olunca

    hiç düşünmüyorlar przrvatifsiz girdiğinde bütün mikroplar direk penisle temasa geçiyor iğrenç yani bence anal tercih edilmemeli

    güncellemenede cevap vereyim tam bi birleşme olmadıysa büyük bi sorununda olcağını sanmam ama bi dahakilerde ya dikkat et yada hiç yapma

    0|1
    0|0
  • her türlüsünde kullanılmalı sağlık için

    0|1
    0|0
  • Böğk

    0|2
    1|1

Erkekler Ne Diyor 13

  • Anal sekste mutlaka kullanılması önerilir. Her türlü ilişkide sağlık açısından prezervatif önemlidir ama anal sekste çok çok daha fazla.

    0|0
    0|0
  • valla baktın idrar yolların enfeksiyon kaptı ihmal etme git doktora.prezervatifsiz de anal dşünme asla..

    0|0
    0|0
  • kullanman gerekiyor..

    0|0
    0|0
  • sadece saha temız olmasını saglar :D

    0|0
    0|0
  • 3 yıl boyunca anal yoldan herturlu pozısyonda sex yaptım,hıc p.tıf kullanmadım bır sorun olmadı

    0|0
    0|0
  • yok senin belirttiğin gibi kısa süreliyse olmaz ama ilşkinin her tülüsünde kullanın şu mereti...

    0|0
    0|0
  • Ben 1 Saat Çalıştım Prezervatifsiz Bi sıkıntı Çıkmadı .

    0|0
    0|0
  • herildin yani :))

    0|0
    0|0
  • arkadan becerdiğin kızın bokundan mı huylanıyon

    0|0
    0|0
  • evet bencede asıl anal sexde kullanılmalı ne cıkacağı bellı değil.

    0|0
    0|0
  • yok be salla gitsin :)

    0|0
    0|0
  • asıl orda kullan zaten :))

    0|0
    0|0
  • kesinlikle kullanmalıyız bem kullanıyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...