Sevgilinin bakire olmadığı anlaşılır mı?

Sorum siz erkeklere,kız arkadaşınızın bakire olup olmadığını nasıl anlayabilirsiniz.Hareketleri,konuşmaları falan aklınıza ne geliyorsa nasıl testlerden geçirirsiniz.Gizliden öğrenmek için ne yollara başvururdunuz.


0|0
719

En İyi Erkek Görüşü

  • Yalancı insan bir kere yalana başladı mı durmak bilmez..Başka yalanalr atarsın sonra yine yine..Ve yalanlar bir gün ortaya çıkar..Yalanlar ortaya çıktığında güvenin kalmaz o insana..Güvenin kalmadı mı da artık hiçbirşeyin önemi kalmaz , hiçbir dediğine inanılmaz içten içe..

    Garip bir cevap oldu evet :D

    1|0
    1|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Bak şimdi sevgili Sophia burada olsaydı (aslında hala üye ama 11 aydır uğramıyor) klasik cevabını verirdi:

    -"Kızı alacaksın, su dolu bir leğene oturtacaksın. Eğer kabarcık çıkıyorsa bakire değildir."

    0|1
    0|1
  • Onu öperken bile bazı şeyler belli olabilir, öpüşürken ki rahatlığı ne bileyim tavırları filan önceden bir şeyler yaşayıp yaşamadığını belli eder. 18'indeki bir erkek belki anlamaz ama sizin yaş aralığınızdaki bir erkek anlar.

    Önemli olan bir kadının yaşadığı bir şeye sahip çıkacak kadar cesur ve mert olmasıdır. Bakire olmadığını saklayıp kendini bir erkeğe kakalamaya çalışan bir kadına hiç saygım yok. Seni olduğun gibi kabul etmeyen bir erkek hayatında da olmasın zaten, o kadar mı düştün?

    0|0
    0|0
    • Sen derken size hitap etmiyorum, genel konuşuyorum, sizin de soruyu genel sorduğunuzu düşünerek.

  • hiçbir yola başvurmazdım. insan olsun, gerisi önemli değil.

    2|0
    1|0
  • bu soruya ozel cevap verecem dediklerimi uygularsan sorun olmaz eger tecrubeli biri ise anlaması kolay ama onun işini biraz zora sokabiliriz bana ozelden yazın

    0|0
    0|0
  • ne kadar saklıyabileceksin o saklama duygusunu içinde ? evlendiğinde insan mal biriyle evlenmezsinde anlaşılır :)

    0|0
    0|0
  • Kollarından tutup sarsarak bakire misin söyle ulaaan verdin mi kimseye diye bağırırım.

    Böyle öküz kız arkadaşa böyle öküz sevgili olurum. Uyumluyum. Sempatiğim.

    1|0
    1|0
  • Ben etrafa sorarım

    0|0
    0|0
    • etrafındakiler onun bakire olup olmadığını biliyosa daha kötü..

  • Bunu öğrenmek için takla atmam ki. Merak ettiysem sorarım bodoslama.

    1|1
    0|0
  • neyin kafasını yaşiyosunuz ya.ne diyicem bakiremisin yoksa ben seni terkederim bak mı diyicem pfff...

    0|0
    1|0
  • Bakireyim dese de inanmam zaten, sormama gerek yok...

    0|1
    0|0
  • Kan dicem olmıcak mı? :))

    0|0
    1|0
  • Bunda çekilinecek, utanılacak birşey yok bence. Sorarım ..

    0|1
    0|0
  • mesela sen değilsin ama çok fazla da deneyimin yok nasıl anladım:)

    0|0
    0|0
  • anlaşılmaz

    0|0
    0|0
  • o kendini belli eder. durduramaz benliğini.

    0|0
    1|0
  • birkaç soruda tamamdır

    0|0
    1|0
  • Öyle yollara başvurmadım ama sormamda. Ön sevişme sırasında zaten belli olur. Kızda istekli oluyorsa ve naza çekmiyorsa. Ama günümüzde çoğu kız takmıyor bekareti o yüzdende çekinmeden söylüyorlar zaten.

    0|0
    0|0
  • hayırdır kızz değilsin galiba.sevgiline nasıl davranacağını mı ayarlamaya çalışıyorsun

    1|1
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Arkadsm sen beni dinle

    anladigim kadaryla bakire degilsin sevgilinin bunu anlayip seni terk etmesinden korkuyorsun

    aş bunları

    bakirelik demek zar demek degildir o ruhla ilgili bisey

    erkekler nasl dusunur bilmem ama onlarda neden bakir olmasina dikkat edilmiyor eger onlardada bi zar olsaydi diyesim geliyor

    ne kadar namuslu olduklari ortaya cikardi

    yaptigin sey sonunda zarin gitmis bunu hata olarak degerlendirme cunku o zar senden degerli degil

    ve onun yoklugunun hayatini mahvetmesine izin verme

    neden erkk arkadasina anlatmiyorsun eger sevgisi gercekse aldiris etmeyecektir

    utanma

    erkekler hergun masturbasyon yapiyor

    ve bu onlari ahlaksiz yapmiyor utanma

    cunku utanmasi gereken senin kendini kotu hissetmeni saglayanlar

    2|0
    0|0
  • açarsın bakarsın başka yolu yok.

    0|0
    0|0
  • Vermeden önce düşüneceksin.. It's too late

    0|3
    0|0
  • bişey yaptıysan bunla yaşamayı öğrencesin ;) welcome to clup :D

    0|1
    0|0
  • hareketler , konuşmalar çok yanıltır..direkt sorup yüz ifadesi ele verir.

    0|0
    0|0
  • uygulanışı

    1 adet bay



    1 adet bayan

    1 adet kompresör



    bu 2 konu mankeni şişilir ve kronomrtre eşliğinde takibe alanır,hangisi havayı daha çok boşaltıyorsa sıkıntılı taraf tespit edilir.



    havası erken kaçan tarafta sıkıntı var demektir

    1|0
    0|0
  • vajinadan anlaşılır hayırdır kime verdin

    0|1
    0|0
Yükleniyor...