Arkadaşlar benim penisim biraz fazla kalın ve büyük kimle ilişkiye girdiysem allah eşine sabır versin dedi bu durum canımı sıkmaya başladı?

acaba amelıyatla bıraz ufalttırsammı


0|0
5|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaş ilerledikçe bu sorun azalır.

    0|0
    0|0
    • 30 olduk

    • Hepsini Göster
    • eyv sağol kardeş gerek yok yanı amelıyata falan

    • Seni aldığın ve verebildiğin zevk önemli bence. Elbette dokundurma, maazallah eskisini ararsan nolacak?

Kızlar Ne Diyor 5

  • Karin seni bosar :D

    0|0
    0|0
    • o kadarmı kotu amelıyatt sart galıba

  • Yok artik yaa daha neler

    0|0
    0|0
  • Boy kalinlik cm olarak nedir?

    0|0
    0|0
    • uzunluk 22 cm kalınlık 6 parmağı buluyo

    • Hepsini Göster
    • Boru mu bu? Hahaha

    • cık gızlıden resım atayım sen karar ver artık ne olduğuna

  • ya eşin büyük ve kalın severse

    0|0
    0|0
    • insallah yoksa cok zorlanacak gıbı alışırmı zamanla acaba

    • Hepsini Göster
    • ne kadar kalın

    • 6 parkağı kaplıyo kalınlığı uzunluk 22 cm

  • Evet incelttir ve kestir yarisini. Baska sorun kalmaz.

    0|0
    0|0
    • buyuk seven brını bulmam gerek başka turlu olmayacak

    • Ameliyat en iyisi.

    • en son cağre o olcak evlenınce alışmazsa zamanla

Erkekler Ne Diyor 5

  • Git birkaç kere daha sünnet ol

    0|0
    0|0
  • Olm insan insanı kerri mi lan?

    0|0
    0|0
  • O kadar büyükse götüne sok amın feryadı

    1|1
    0|0
  • Haha 6 paemak nedir ki. Bnmki 7.5 cm kalinligi kimse oyle bir sey soylemedi :)

    0|0
    0|0
  • götüüne sok bro.

    0|0
    0|0
    • anana sokayım kasar az * gorsun

    • bende 25 cm var kalın senin bacın için

    • tamam l*n dayını tanımıyonmu gıt sık bacımı

Yükleniyor...