Yıllarıma yazık, yazık çok yazık :)?

Kıl tüy muhabbetini sevmem ama yıllardır bütün kadınların yaptıgı ama benm acır diye yapmadığım bir yöntem buldum. eldiveeeeeeen. hiç mi acımaz hiç mi sızlamaz :) bide 10 yıldır jilet kullanıyordum. Allah eldiveni icat edenden milyonlarca kez razı olsun :) eldivenle alındığında batık oluyor yazıyor forumun birinde tecrübe eden var mı bunu?


0|0
3|10

En İyi Erkek Görüşü

  • hımmm kıllandım bak şimdi

    0|0
    0|0
    • Eldiven eldiven :)

    • eldiven eldiven eldiven eldiven... peşpeşe diyince çok anlamsız geliyo dimi

Erkekler Ne Diyor 9

  • Eldivenle almak? =)

    0|0
    0|0
  • amelıyat eldıvenı mı nasıl oluyor nasıl tutuyorsun

    0|0
    0|0
  • Benimkileride alirmisin lutfen...

    0|0
    0|0
  • Cim. bicme makinesi var

    0|0
    0|0
  • ameliyata mı giricen eldiven filan

    0|0
    0|0
  • Ben hiç birşey anlamadim eldivenle nasil aliniyo yaa? ?

    0|0
    0|0
  • Bencede.

    0|0
    0|0
  • Bende bişey oldu sandım ablacım korkuttun ya.

    0|0
    0|0
  • Eldivenle almak mı :)

    0|0
    0|0
    • Evet :)

    • Hepsini Göster
    • Çok çok eskiden soba külüyle Alırlarmış o da işe yararmış ama bu en iyisi :)

    • soba külü daha sakat gibi geldi bana :)

Kızlar Ne Diyor 3

  • Nasıl oluyo o yaa ben yillardir lazere gidiyorum

    0|0
    0|0
  • Ben onu denedim fakat kıl kökleri kaniyo biraktim o yüzden bisey olur diye sendede oluyomu?

    0|0
    0|0
    • sert cekmiş olabilirsin. öyle bir sorun yasamadım ben. tek tek alarak başla. biraz zaman alıyor ama 0 acı 0 işkence...

  • Nasıl ya acımıyor mu bende tüy dökücü krem kullanıyorum 5 yıldır :(

    0|0
    0|0
    • Cidden acımıyor. denedin mi sen hiç

    • Hepsini Göster
    • Mutlaka dene, rica ederim sonuçtan haberdar et :)

    • Olur unutmazsam yazarım mutlaka

Yükleniyor...