Göğüs büyütme masajı yapan var mı?

Goguslerim 75A kucukler buyutmek istiyorum nette okudum masajlar varmis corek otuyla şerbetci otunu karistiriyomusuz bununla masaj yapiyomusuz deneyen var mi gercekten buyuyor mu?


0|0
3|17

En İyi Kız Görüşü

  • ilişkide biraz büyüdükleri doğru :)

    1|0
    0|0
    • Kac cm buyudu mesela :)

    • Hepsini Göster
    • Ins. Seninkide olur ozaman :D tesekkur edrm tekrardan ilgn icn :)

    • inş. canım :))

Erkekler Ne Diyor 17

  • Ben yapıyorum. Brazzers'daki bütün hatunların memesini bovling topu kıvamına ben getirdim. Bu işte Türkiye uzmanıyım, çok iyi okşarı... Eeee yani masaj yaparım.

    2|1
    0|1
  • En etkili çözüm silikon ama bence o da doğallığı , güzelliği yok ediyor
    Diğer bütün yöntemler şüpheli
    Ayrıca seni beğenen birisi göğüsleri çok dert etmez , nasılsa giyinik gördüğünde anlamıştır ölçünü

    1|0
    0|0
    • Biliyoda zaten sorun degil dedide ben kendim kıyafetler yakissn dye istiyorum :) biliyo derken muhabbeti donmustu ordan sordu bna :D

  • Yok oyle bisey olsaydi silikona catir catir para baglamazdi sosyete.

    1|0
    0|0
    • Haklsn tabi benimki bir umut :)

  • burdaki erkekler yapar. adamlar en son memeyi annelerinden karnından çıktıktan sonraki 6ay da görmüşler.

    1|0
    0|0
  • göğsünü büyütmek istiyorsan özelime mesaj at afrikadan getirdiğim ürünler var 1 ayda 90 95 bedene kavuşursun benden söylemesi

    1|0
    0|0
  • kalsın öyle. iyidir.

    1|0
    0|0
  • Ben masajcıda çalıştım az yapmadım :) istersen yaparım sanada afsggdak

    1|1
    0|0
    • Istemiyorum

    • Hepsini Göster
    • Yok istemiyorum tesekkur edrm ama :) buyuyup buyumemesi benim icin pek sorun değil ama denemek istedm icimd kalmasn :D

    • Hmm anladım iyi geceler :)

  • Bunun bir çok formülleri var uzun vadeli bir şekilde masaj etkili olabilir. Formülleri de var ulaşırsan vereblrm sana

    1|0
    0|0
  • kandırmıslar seni :D

    1|0
    0|0
  • gel yapayım sana

    1|1
    0|0
  • ben büyüuütürüm özele mesaj at

    1|0
    0|0
  • bisimisi surmeli degide buyudugu dogru ama...

    1|0
    0|1
  • sevgılı bul kendıne her gun oksasın kendısı buyurr

    1|0
    0|0
  • İşe yaramaz.

    1|0
    0|0
  • Harbi küçükmüş ama kremle büyütme falan var bak istersen

    1|0
    0|0
  • Gogsune bosalttir sevgiline o ilk cikan siviyi sur her yerine. Cok faydali mineraller iceriyor. Yuzune suren gordum genclestiriyormus. diriltiyor

    1|1
    0|0
  • Seni kandırmışlar çörek otu filan yok bana bir sakal atarsan hallederiz

    1|0
    0|0
    • Ne sakali

    • Hepsini Göster
    • Tamam sagol tavsiyelern icn ;)

    • Rica ederim birine yaptırmaktan çekiniyorsan iyice araştır ögrenmek istiyorsan ögretim derim ama cekiniyorsun anlasılan neyse tekrar rica ederim

Kızlar Ne Diyor 2

  • yaş kaç?

    1|0
    0|0
  • Öyle bişey var mı gerçekten hep merak etmişimdir

    1|0
    0|0
    • cesaret mı dogruluk mu d

    • Nette okudum 10 cm falan buyuyomus bence vardr ya cunku cinsel iliskide falan buyuyomus oyle duydum masaj yaparak denicem hayirlışi artk :)

Yükleniyor...