Sevgilim anal yapmak istiyo?

4 yildir birlikteyiz ve hic birlikte olmadik ama birlikte olmak istiyo evlenmeden yapmak istemiyorum bende o zmn anal yapariz diyo anal iliskinin günah olduğunu söyledim o zmn sade parmagimi sokarim islatip da yapcam ilkinde biraz canin yancak ama alisinca cok zevk alirsin dedi sizce kabul etmeli miyim


0|0
11|30

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 29

  • Kabul etmemelisin.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle kabul etme 1 cok canin yanar 2. makatinda kan toplama damar setlesmesi veya buyuk abdestini tutamama gibi kas rahatsizliklari olabilir cok istiyorsa oral yap ama anali deneme bile birde nasil bir sevgilin var sana boyle birseyi nasil yapmak ister

    0|0
    0|0
  • Yahu ne salak adamlar var. Siz de bunlara istemiyorum dediğiniz her an yeni bir yöntemle gelmesine müsade etmeyin yaaa.

    İstemiyorsan istemiyorsundur. O kadar net.

    0|0
    0|0
  • Bugün parmağını sokan yarın içinde ne var bir bakacam diye kafasını sokmaya çalışır:Pp sen bilirsin riski göze alıyorsan devam;))

    0|0
    0|0
  • Sende Istiyorsan etmelisin tabi.
    Bende zevk alacağını düşünüyorum.
    Ama su yerine kayganlaştırıcı kullanın.

    0|0
    0|0
  • bu cocuk seninle hayatta evlenmez, 4 yil felan deme ben ne on yillari harcayanlar gordüm, erkekler bos kalmamak icin bile ilişkiye devam ederler.. sen gel abini dinle.. aman haa ne anal ne oral yap.. yediginle kalirsin haberin olsun

    0|0
    0|0
  • İzin verme ^^

    0|0
    0|0
  • bence sen ona şöyle söyle ''ben şimdi klozete gidiyorum ve zıçacam de ve sonra kendisi gitsen kolunu soksun karıştırsın bakalım kabul edecek mi

    0|0
    0|0
  • sanki öteki tarafta yapsan günah değil :D kızın elini tutuyosun günaha giriyosun anal günah diyosun çok güldüm yaa:D

    0|0
    0|0
  • Bahaneyide bulmuş.. Yapma sakın o seninle evlenmez zaten kendinizi kullandırtmayın.

    0|0
    0|0
  • 4 sene vay be dile kolay ne sabırmış sizdeki ya pes.

    0|0
    0|0
  • bahçıvansın biberin yok g. t verensin haberin yok

    0|0
    0|0
  • hehehe. parmakla baslar sonra is cigirindan cikar sonra malum sonuc. sonrada pismanlik.

    0|0
    0|0
  • Hayat senin karar senin biz ne desek olmaz

    0|0
    0|0
  • Yap yap çok zevklii...

    0|0
    0|0
  • Sakin kabul etme!

    0|0
    0|0
  • ver cocuğa artık tak etmış yoksa başkasına gıder bu demedı deme

    0|0
    0|0
  • Bilmem. Sence etmeli misin?

    0|0
    0|0
  • kızım bir başldınız mıydı gerisi gelir hem anal günah. yapma yaptırma

    0|0
    0|0
  • Bok çıkan deliğe zorlamak nedir midesizmisinz

    0|0
    0|0
  • Etme

    0|0
    0|0
  • Olur olur

    0|0
    0|0
  • hayır kesinlikle etme

    0|0
    0|0
  • kesinlikle yapma analdan çok gühan... o kadar sabretmişiniz ne zman evlenceksiniz

    0|0
    0|0
  • Sen istiyormusun? Arkadan mı sokcak sana? Ve komple mi cıplak olcaksın yavru?

    0|0
    0|0
    • Evet çiplak olcam yani yaparsak

    • Hepsini Göster
    • Benim 21 o 24

    • Ama temizlik önemli Arka tarafı iyice temizlemen lazım yoksa penisinin başı dışkı olabilir.

  • g. t senin. istiyorsan yap.

    0|0
    0|0
  • demekki önceden denemiş. ondan koca falan olmaz, koca dediğin arkadan olmayacağını bilir.

    0|0
    0|0
  • sanal yapın bebeğim

    0|0
    0|0
  • Bok var sanki mk anal da

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Evlenmeden yapmam gibi bir düşüncen varsa hiçbirini yapma.

    Yaparım diyorsan da tam yap, böyle oyunlara girme.

    1|2
    0|0
  • 4 seneyse dört sene az daha dişini sıksın , bir hemcins uyarısı ; sakın yapma.

    0|0
    0|0
  • Bababak bahaneyi de bulmuşşş zevk alırmışsınnn :D
    Lanetlenmek istiyorsanız yapın yapın

    0|0
    0|0
  • Yaşadın sen :)

    0|0
    0|1
  • Ne biçim sevgilileriniz var ya anlam veremiyorum gerçekten

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • Yapın gitsin kız valla çok zevkli bizde sürekli yapıyoruz:)

    0|0
    0|1
  • yapma ya evlilere bile yasak anal düşün artık. benimki de istedi günhından sağlığa zararından bahsettim. oralla da rahatlıyoruz ne gerek var dedim kabul etti.

    0|0
    0|0
  • şimdi canım bak, üşenmeden yazacağım.
    bir kere bu adam seni seviyorsa eğer zorlamaz. sende anladığım kadarıyla evlenmeden bir şeyler yaşamak istemiyorsun, tebrik ederim seni. umarım çizgini bozmadan böyle devam edersin. ama ne olur böyle bir hataya düşme her ne kadar anal ilişki vajinal gibi kendini belli etmese de sen bir şeyler yaşamış olacaksın. sakın kırılma ama bu adamın niyeti senle evlenmek olsa zaten bu kadar ısrar etmez. umarım yanılırım ama. bu tür şeyler istediği için demiyorum niyeti iyi değil diye ısrar ettiği için diyorum. ki buna karar vermek için erken sen ok ciddi bir tavırla istemediğini belli et eğer hala ısrar eder ters davranırsa amacını anlarsın. seviyorsa zaten evlenmeyi bekler. ama sen sakın kabul etme lütfen, hatanın geri dönüşü yok sonra üzülürsün. anal da olsa sonuçta o senin aklında olucak hep pişmanlık duyucaksın. aileni de düşün, yanlışa bulaşma. günahı da büyük hem.

    0|0
    0|0
    • Daha önce de istedi ama ben kabul etmeyince birakti simdi de cok israr etmiyo yani karari bana birakti bunca zaman bana karşı hicbi saygisizlik yapmadı ama bunu isteyince korkuyorum:/yani sanki benim 4 sene taniyip sevdiğim erkek gitmis, yerine baskasi gelmis gibi hissediyorum:/

    • sakın bu hataya düşme diyorum tekrar, sevildiğini hissediyorsan şanslısın. ama böyle bir şeyin yaşanmasına izin verme net bir cevabın olsun. istemiyorum demeyi bil, bunu yapmazsan daha da ileri gitmek ister. evlenince daha güzel şeyler yaşayacağız falan de. seni ikna etmesine izin verme

  • sakın kabul etme hem günah hemde ilerde sağlık açısından sorun olur seviyosa beklesin evlenince hak yolundan yapar

    0|0
    0|0
  • Öyle olunca evlenmeden bir şey yapmış olmuyor musun? Kendini böyle kullandırtma akıllı ol. Kendine soksun ıslatıp tövbe Yarabbim ya.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...