Orgazm olduktan sonra?

ilk defa cinsellikle ilgili soru sorucam sorunum şu orgazm olduktan sonra aşırı bir tiksinme hissi geliyor sanki hersey yalanmış gibi falan isteksiz oluyorum bir 5 10 dk falan mesela o anda pismanlik duygusu oluyor neden merak ediyorum böyle olan var mı aranızda ve ciddi cevap istiyorum adam akıllı yardimci olacak varsa.


0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • normal. vucüt kendisini korumaya alıyor aslında. beyne gidecek kan penise gidiyor. o kanın geri gitmesi lazım. o yüzden bir duraklama devri yaşıyorsun. beyin ihtiyacını alınca geçiyor. takma kafana. tamamen fizyolojik

    0|0
    0|0
    • sağol abi peki bunun geçme gibi bişeyi yok mu ya yani hep böyle devam eder mi

    • kafanda deli sorular oluyor. onu göğsü bunun şeyi filan. evlenince ya da düzenli hayatın olunca geçer diye düşünüyorum

    • inşallah çok teşekkür ederim herşey için çok rahatladım valla hi

Kızlar Ne Diyor 1

  • erkekler de öyle bir durum olabiliyor. psikolojik... evlendiğin zaman düzenli seks hayatın olduktan sonra geçer merak etme. tek partnerin olacak, seveceksin ve düzenli seks yapacaksın;)

    0|0
    0|0
    • aynen öyle ama atıyorum evlendiğimde eşime kıçımı dönüp yatarsam falan soğuk davranırsam o çok üzülür ya bende buna dayanamam

    • Hepsini Göster
    • aynen armada çok güzel cevap verdi aslında bir anda kafamdaki herşey boşalıyor herşeyi bildi sanada teşekkür ederim desteğin için

    • rica ederim :)

Erkekler Ne Diyor 4

  • bız erkeklerın bosaldıkdan sonra bır muddet ısteksız olmamız normal ama senın yasadıkların normal degıl

    0|0
    0|0
    • bencede normal değil çünkü aşırı soğuyorum birden sanki hiç seks yokmuş gibi geliyor ve kafam bomboş oluyor

  • Pişmanlık duygusu normaldir sıkıntı etme

    0|0
    0|0
    • Yalnız her seferinde böyle olursa yani ileride evlenirsem eşime karşı ilişkiden sonra soğuk olmak istemem istemiyorum ama istemeden oluyor

    • Hepsini Göster
    • inşallah bendede öyle olur :)

    • İnşallah :)

  • yok öyle bir duygu. Gayet iyi hissediyorum.. Sadece uyku hissi oluyor.

    0|0
    0|0
    • Sen normalsın o zaman bende bir sorun var ya

    • Hepsini Göster
    • teşekkürler

    • rica ederim.

  • Valla aynisi bende oluyor hatda diyorum bir daha yappicam diyorum ama istiyor yapacak bisey yok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...