AİDS mi oldum? Benzer endişeleri yaşayanlar yardımcı olsunlar lütfen!?

Arkadaşlar Dün cinsel bir ilişki yaşadım. Ve 3. postada prezervatif kullanmadım. İlişkiden sonra muhabet ederken öğrendim ki bizim kız seriye bağlamış. Ben bugüne kadar ilişkiye girdiği 29. kişiyim.
Kısa süreli bir şok yaşadıktan sonra prezervatif kullanmadığıma pişman oldum.
Ve bugün...
1- penisimde hafif bir zedelenme ve kızarıklık olmuş nokta kadar bir yerde olayısıyla enfeksiyon var ise kapmış olmam kolaylasıyor.
2- Ağızımda af çıktı ( kücük beyaz yara- öpüşmedne dolayı olabilir diyebiliriz )
3- Tüm kaslarım ağrıyor ( İlişkiden dolayı diyebiliriz )
4- Kronik ishal büyük bir belirti ishal olmadım ama bağırsaklarım sürekli çalısıyor 3 kere büyük abdestimi yaptım.

Şimdi makara kukara yazacaklar kendilerine saklasınlar gülme komsuna diye birsey var. Kız tasıyıca olabilir illa kendisinin aids oldugundan haberi olmasına gerek yok. Sordum öyle birsey yok dedi. Sizden ricam bu tarz bir süreç yasayanlar yorum yapsınlar lütfen


0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Aids olman için 2-10 yıl beklemen lazım bu bir
    İkincisi eğer bulaşı olduysa hiv+ olmuşundur tedavisi vardı

    Riskli hareket yapmışın düzenli sürelerde doğru testleri ol 90 dan sonra testdeki sonuç doğrudur paronoya yapma ben baya stres yaptım başka sorunlar çıktı ve en önemlisi diğer cinsel yolla bulaşan hastalıkları ihmal etme başına iş alırsın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Mustahak valla iğrençsiniz cidden cehennem luzumsuz değilmis yani

    1|0
    0|3
  • Doktora git boyle olmaz

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Ya neden evlenince yapmıyorsunuz merak etme birşey yok abimde öyle olmuştu doktora götürdük felan bişey çıkmadı ama git bir doktora

    0|0
    0|0
  • ilk 3 ayda kan testinden bile tam doğru sonucu alamazsın sen dünki ilişkiden bahsediyorsun.

    0|0
    0|0
  • Dostum bunu çok iyi bilen birine danış. Aksatma. Okurken bile korktum.

    0|0
    0|0
  • Ins Ole bisey yoktur ama olsa bile hemen belli olmaz ki krds

    0|0
    0|0
  • Doktora git

    0|0
    0|0
  • Belirtileri 6 ay sonra çıkıyor aidsin 6 ay sonrasını hesapla ozaman teste gir ama genede bir araştır süre daha azda olabilir

    0|0
    0|0
  • hemen belirmez herhalde bir süresi vardır akşam yaptın sabah oldu garip geldi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...