Bana metresim ol dedi..

Bizim karşı komşumuz 29 yaşında, kaşlı, esmer bir adam. Aslen Van'lı. Bende 20 yaşında bir kızım. 2010'dan beri tanışıyoruz, o yıl biz onların karşısına taşındık. Sevgili değiliz, ama aramızda cinsellik var. Yani sadece oral yapıyoruz birbirimize ben bakire olduğum için. O ev arkadaşı ile birlikte yaşıyor (oda 29 yaşında bir erkek) ve genelde ben akşamları arkadaşıma gidiyorum bahanesi ile hemen onlara gidiyorum sevişmek için ve zaten ev arkadaşı beni görünce gidiyor evden veya başka odaya girip kapıyı kapatıyor. 2 yıldır sevişmeme ramen ondan hala bıkmadım, hala ilk günkü gibi heyecanlanıyorum bana oral yaptığında. Ama sorun şimdi geliyor, benimki yakında evlenicek, 3 senedir nişanlı (nişanlısı onun memleketten, radyoda çalışıyor) ve ben ilk başlarda nişanlı olduğunu bilmiyordum. Sonradan öğrendim ve araya mesafe koymaya çalıştım ama dayanamadım 2 gün sonra kendimi yine onun kollarında buldum. Bana 'evlendikten sonrada ara sıra sevişiriz, senden aldığım tadı başkasından alamıyorum, sen apayrı birşeysin' dedi :/ Bende ona 'nasıl yani? Sen ciddi misin? Karınımı aldatacaksın?' dedim ve oda bana 'ne var bunda o karım sen sevgilim olursun, onun birşeyden haberi olmaz. benim için değerlisin, vazgeçilmezimsin' dedi :o Ya inanamıyorum resmen metresim ol dedi. Aslında onun evlenmesini istemiyorum ama elimden birşey gelmez. Onu galiba farkında olmadan çok seviyorum. Bu genç yaşımda hayatımı bir erkek için mahfetmek istemiyorum, üstelik ileride yuva yıkan metres'de olmak istemiyorum. Ailem öğrenirse ikimizde biteriz. Bana akıl verin, aynı şeyleri siz yaşasaydınız napardınız?

Güncellemeler:
ya acaba o nisanlisina herseyi anlatsam kiz onu terk eder mi? bu durumda nisan atilir ve bende o kizdan kurtulmus olurum! ama o kizda benim anneme babama anlatir diye korkuyorum ;/
Cevaplariniz icin hepinize ayri ayri tesekkür ediyorum. Sonunda dogru yolu buldum, nisanlisina herseyi anlaticam, bu adam seni 2 senedir aldatiyor diyecegim, ve böylelikle onlari ayiracagim, ve komsum bana kalicak. Bu durumda kimsenin metresi olmam.

0|0
26|52

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaşım aklını mı yitirdin ayrıl o gerzekten sana karımı aldatmada ne var iyor düşün şimdi gece karısı ile beraber gndüz senle canı çektiği zaman seni arayacak istemediği zaman def edecek malum karısı var olacak bu kadar yüzsüzmüsün evli erkekle birlikte olacaksın o kadının bunu öğrendiğini düşün bu rezillikeri ailenin öğrendiğini düşün onların ve daha birçpk insanın gözünde yuva yıkan olarak görüleceksin ki öyle seninki sevgi değil sana gösterdiği sahte ilginin sende ki yansımaı alışmışsın ona nefsin sürekli onla ilişki yaşamak istediğinden onua bağlanmışsın bu sevgi yada aşk asla olamaz sadece şeytnın vesvesesi nefsin doymuyor hiç umursama ileride bir gün ortada bakireliğinden de kalmaz kalırsın dımdızlak ortada yaptığın zinayamı yanarsın ki şimdi yaptığında zina yoksa ailenin alnına sürdüğn lekeyemi bozduğun yada bozacağın yuvayamı vesaire vesaire vesaire kızım bu işlerden uzak dur azıcık sık dişini ne yapacaksan evlenince yaparsın evlendiğin erkek te genç olur tam taze onla ne yapacaksan yaparsın müslümansın sonuçta nasıl oluyorda bu kadar rahat ouyorsun aklııl ol aklını aldılarmı iş işten geçmiş olur...

    2|0
    0|0
    • ya kardesim inan gercekten bastan sona kadar haklisin, ben eskiden en cok zina islemekten korkardim ama simdi neredeyse hergün yapiyorum ama inan kendimi tutamiyorum. yalniz kaldigimda 2 dakika dusunuyorum ve kendime `birdaha asla onunla vakit gecirmeyecegim, yuzune bile bakmayacagim` diyorum ama onu gorunce, hatta girmeyi birak sesini bile duyunca resmen eriyorum bitiyorum ve o ne derse yapiyorum :((

    • yahu yapma tutamıyoru kendimi falan kendini kandırma şimdi ne desem dünya daki durumu hakkında bilgi versem ahireti yoksaymış olurum ahireti desem dünyadada rezil olma konusu var ne diyeyim sana sen bekarsın oda bekar nişançılık evlilik değildir bak herşeyi bıraktım sadece edeni acı çekme durumunu anlatayım sana sen islam dininde olan celde cezası nedir bilir misin evli olmayan aklı başında akıllı hür ve müslüman birinin kendi isteği ile yaptığı zinaya verilen ceza okkalı bir odunla hç acmadan

    • 100 sopa değnek yiyeceksin canın öyle bir yanacak ki keşke ölseydim diyeeksin seni bir yere bağlayıp bu şekilde hiç acımadan dövseler ne yapardın düşün bakalım gerçi bunun olması için şahit lazım çok ağır şartlara bağlanmış bir ceza durumu ama sana müstehak bilgilerine...

Erkekler Ne Diyor 51

  • Dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olacaksın sevgili kızım. Bak bana haydar abi gibi yazdırıyorsun ama başka çaresi yok. :)

    sen onu nişanlısından ayırabilirsin belki..

    ama ooy tatlım ne iyi ettin bizi ayırdın ben de artık sana mı kaldım diyecek :)

    anan danan baban.. başına neler geleceğini söylemek bile istemiyorum.

    sen en iyisi sus otur.

    *******

    bu arada ..

    "öğrendim ve araya mesafe koymaya çalıştım ama dayanamadım 2 gün sonra kendimi yine onun kollarında buldum" demişsin..

    adam evlenecek..

    ve şöyle diyeceksin..

    evlendi, çok üzüldüm, günlerce ağladım, araya mesafe koydum. Bir gün aradı gel dedi. seni çok özledim sen benim vazgeçilmezimsim dedi. kendimi çok engellemeye çalıştım ama dayanamadım 2 gün sonra kendimi yine onun kollarında buldum"

    :)

    2|0
    0|0
  • Analar ağlamasın,yuvalar yıkılmasın ! Bu sese kulak ver ! Anne ben metres olmak istemiyorum ! kampanyasına sende destek ol ! Unutma; Yuva yıkanın,yuvası olmaz ! Kadınları Koruma ve Yaşatma Vakfı (KKYV)

    8|0
    0|0
  • sen zaten metressin.sen zaten 2.sin.sen zaten kapı komşuya teslim olmuşsun.sen zaten kaslı aslen vanlının olmuşsun.

    5|1
    1|0
    • millette ne komşular var bide bizim komşulara bak amk

    • hayir ben metres degilim, cünkü o henüz evli degil !

    • belki evlidir çocupu bile vardır gözündeki dölü sil belki görürsün ! git aynaya bak kendine mal mal bakireyim diyosan sen bakireysen biz neyiz ? biz bakireysek sen nesin?

  • sen sıyırmışsın yaşındanda belli sen sanıyormusun ki o adamı ayırdıktan sonra sni alır avucunu yalayacaksın ortada kalacaksın haberin yok bak başına neler geliyor bundan sonra sen iflah olmazsın bazı şeyler yaşanmadan öğrenilmez boşuna demiyruz anlarsın dünyanın kaç bucak olduğunu ...

    1|0
    0|0
  • ya senın aklına tüküreyim yazık o kadına.. size pislik kelımesını bıle yakıstıramıyorum...

    4|2
    0|0
  • sen iyi misin ya? bu ne mantıktır böyle? bu kadar marjinal mıyız? seni sadece sex makinası olarak gören birinin peşinden gidecek kadar yüzsüz müsün?

    3|0
    0|0
    • yüzsüzlükle ne ilgisi var kardesim ya? ben onu seviyorum!

    • böyle sevgi olmaz. sen gözünü ilk kez onda açmışsın o yüzden. yapma allah aşkına kendine gel. seni sadece zevk olarak görüyor. ne aşk var ne sevgi. kendini kullandırtma

  • sizce ne miğde var be kardeşim ya meresim ol da ne demek. kızlar kendinize gelin bu kadar mı düştünüz sizzz?

    2|0
    0|0
  • sana akıl vermeye gerek yok

    2|2
    0|0
  • senin işin bitmiş kızım o adamında işi bitmiş anlatın herşeyi siz evlenin en iyisi bu olur

    3|1
    0|0
    • evlenemeyiz öbür kiza yazik !

    • yazıksa niye nişanlı olduğunu bildiğin halde adamla yapıyosun? pisliksiniz ya gerçekten insanın miğdesi kaldırmıyo o kıza yazık gerçekten çünkü senin gibi salağı bulamadığında gidicek başkasıyla aldatıcak o kızda ne güzel hataım var eşim beni seviyo bilmemne diycek

  • adamın kaslı olmasının konuyla ne ilgisi var zavallı

    1|1
    2|0
    • ne kadar yakiskli oldugunu tarif ederken bahsettim kaslarindan, yani o kadar yakisikliki nisanli olmasina ramen onunlayim :(

    • Hepsini Göster
    • yok o fazla kasli

    • Sana yine katılıyorum bu ayrıntı gereksiz

  • bırak bi daha da gitme onun yanına... tut kendini canım ölmezsin...

    2|0
    0|0
    • demesi kolay :(

    • yapması da kolay.. kafanı başka bişeye ver bi kursa falan git yapacak bişey bulamayıp da elin adamına sarkma..

  • kusura bakma ama size sadece yuh diyebiliyorum.

    3|0
    0|0
  • Sonra erkekler kötü oluyo... siz bukadar düşüncesiz hareket ederseniz erkek istediğini yapar kimse b..k atmasın bize...

    1|2
    1|0
  • Sen şimdi öbür arkadaşını kafaya alıp onla evlen hep beraber aynı evde kalırsınız arada eş değiştirirsiniz olmadı grup yaparsınız

    1|2
    0|0
  • birinin metresi olacağına kilometre taşı ol hayatında ;)

    2|0
    0|0
  • ya sen kamera şakasımısın anlamadım. bide onları ayıracağını söylemişsin. ya sen şunu anlamıyon adam sana değer vermiyor onları ayırsan seni evire çevire bi döver. sonrada terk eder. yaw sen onun sex kölesisin o sana değer vermiyo anlasana artık. sana düşen ondan uzaklaşmak sadece

    0|0
    0|0
  • yaw şimdi burda namuslu ayaklarına yatıyonya ona yanıyom ben. seni alacak adama yazık. git sen vanlı kaslı adama oral çek evlenince kocana iğreniyom dersin.

    ama adamda iyi muamele yapmışki sana sen bu halde peşinde kölesi omuşsun. sen ne dersen de yazdıklarını okudum. onun metresi falanda olamazsın. zaten şu anda onunla olmak için debeleniyorsun. adam evlenince seni arasa kalktı gel dese sen hemen balıklama atlarsın. senin olduğun şey ki şu anda öylesin metreslik değil sex köleliği...

    0|0
    0|0
  • hergün sevişip bakire ayaklarına yatma illa delik patlayınca mı bakirelik bozuluyo sanıyon sen

    2|1
    0|0
  • Adamın istemesi güzel. Bir eli yağda bir eli balda kime canı isterse yalatacak..Peki sana neki ? Daha kaç yıl bedava sex hizmeti verceksin ? Senin sonun ne olacak ? Geleceğin ne olacak ? O herif senin tadını almış..evlensen bile gel koynuma diyecek..Aklını başına topla kendine gel..Sonun kötü görünüyor...

    1|0
    0|0
  • dil kaslarıda çok gelişmiş vanlı arkadaşın demekki.

    1|0
    0|0
    • hiiii evet :S ciddi cevaplar lütfen!

  • Komşun sana kalmıyacak..tam tersi senden hevesini doya doya alıp yine bir köylüsü, akrabası, hemşehrisi ile evlenecek.. Gözünü aç...Doğru yolu değil yanlış yolu bulmuşsun...

    2|0
    0|0
  • derhal bu iğrençlikten kurtul.

    1|0
    0|0
  • şimdi hersey basit gelio sana yapda ondan sonra görelim bakalım

    0|0
    0|0
  • o seni kullanıyor güzelim salak gibi gidip altına yatıyorsun hemenuza oradan git başka biriyle ol sen seçeneksiz kalmışsın adam hem evlenip kadına gömecek hemde seni elleyecek oh ne rahat hayat dah önünde uzun bir hayat var kendini mahvetme bitanem

    0|0
    0|1
  • Sende bunun bir hata olduğunu adın gibi biliyorsun. Nefsin doymaz sende doymazsın. En kısa zamanda bu pisliğe ve iğrençliğe bir son verin.!

    0|0
    0|0
  • tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş

    1|0
    0|0
  • Kendini adamın evleneceği kadının yerine koyup düşünebilirmisin ?

    0|0
    0|0
  • Açık Mert ve Korkusuz ergeni. Millete bak arkadaş...

    0|0
    0|0
  • puan almak için yazılmış sahte, saçma bir hikaye...

    2|0
    0|0
  • .Arkanı dön ve git.

    1|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    21

Kızlar Ne Diyor 26

  • ilşikiniz cinsellik üzerine tek taraflı duygulara yer yok anlaşılan bu ilişkiyi uzatmanın sana bi faydası olmayacak,evlendiğinde de seninle birlikde olmak istiyor amma ya bide eşi olacak hatun bi şekilde öğrenirse nolacak rezil olursun 2 kadın olma kendine saygı duyuorsan olma

    2|1
    0|0
  • bu ne sacma yasam tarzi ya? "ev arkadasi beni görüyor, disari cikiyor.." vs.

    Aranizda hic mi normal biri yok? Birbirinizi iyi bulmussunuz gercekten!

    Adam seninle resmen dalga gecmis 2 sene, hala da geciyor. Ne kadar gurursuz onursuz bir insansin sen ya?

    Sen bitmissin zaten, ailenin birsey ögrenmesine gerek yok;)

    4|1
    1|0
    • e herhalde disariya cikacak, bizimle mi kalsaydi yani?

    • ben olsam "ise baslamisken bana da ver" derdim seni oracikta hallerderdim ya, neyse !

  • neden nişanlıyken yeternce metres olmadın mı? ve o kızı kandırmıssnz haberi yok.hakediosun seninle kafa buluyor hala siz olsanız naparsnz diosun:) zaten nısanlı olsa sevse bıle senı gıdıp nısanı bozardı.ALLAH basımıza getrmesn ama cok yanlıs yapmıssn..

    1|0
    1|0
  • ya sen bu adamla beraber olmayı nasıl dusunursun adam bugun nısanlısını aldatıyor , ne bılıyorsun basklarıyla da baska seyler yasamadıgını, yasamayacagını, bu kadar ucuz ve basit olmayın, kendınızı kullandırmayın dicem ama anlıcanı sanmıyorum, sen bu kafayla basını cok vurursun cok ama cok gec olur, ayrıca nısanlısına da anlat da o da senın ne kadar basit oldugunu ve nişanlısının da ne kadar adi olduğunu anlasın.

    0|0
    0|0
  • Bakireyim demişsin ama bakire olmak sadece 2 damla kan değildir. Bakire değilsin

    1|2
    1|0
    • tamamen katılıyorum sana helal olsun biizm miletimiz bunu anlamış değil daha kıza soruyosun bakiremisin evet daha önce ilişkiye girdinmi evet ee nasıl oluyo arkadan ve oral olarak bir çok erkekler beraber oldum vajinamı evleneceğim adama saklıyorum diyor bu ne lahana ne perhiz

  • gururlu onurlu ol biraz.bırak gitsin kölesi olmuşsun resmen tutkularını dizginlemeyi öğren..

    2|0
    0|0
  • yazık.

    1|0
    1|0
  • zevkini yeterince çıkarmışsın artık bırak gitsin. her şeyden önce senden yaşça çok büyük. seni parmağında çok oynatır bu adam. bu yüzden evliliği düşünme bile. ayrıca nişanlısından ayırsan seninle evlense sana yaptığı gibi başkalarının kanına girip onları da zehirleyecek. böyle birinin sana sadık kalmasını mı bekliyorsun? kurtul bu adamdan. kendine kendin gibi birini bulmaya çalış.

    0|0
    0|0
  • Cok Yazik...

    1|0
    1|0
  • Sen yolunu şaşırmışsın marifetmiş gibi iğrençliklerinide paylaşıyorsun pes doğrusu..

    1|1
    1|0
  • Aynı şeyleri 2 yıldır yaşıyor olsaydım aklımda problem olduğunu düşünürdüm.Bence tutkularına yeniliyorsun.İradeli ve güçlü olup ayrılmak yerine böyle devam ettirmeyi tercih ediyorsun.Hatta eminim ki metresim ol dediğinde onu bile olurum diye düşündün.O kadar esiri olmuşsun ki.Adam macera peşinde bir sonunuz yok.Sen de vazgeç bu sevdadan.Kullandırma kendini daha fazla.

    0|0
    0|0
    • ileride o kiz ile evlendiginde ve o kiz o eve geldigini hayal ettikce cildiriyorum. ondan vazgecmek istiyorum ama fena kapildim ona :(

    • Hepsini Göster
    • ayrica haklisin, ondan vazgecmeliyim!

    • Karakterine hayran kaldık!

  • yaa senı eger bırazcık sevmıs olsaydı nısanı bozardı senı sadece su an cınsellık ıcın kullanıyor kı bu ap acık ortada evlenınce bı kac kezz gelır senın gonlunu eder ve gıder ama sonu yok yanı bı sekılde bıtır bu yaptıgın olacak bırsey degıl kendını o kızın yerıne koysana senın nısanlında boyle bırsey yapsa ne yaparsın

    1|0
    0|0
    • evet kendimi onun yerine koyunca bende cok üzülüyorum onun adina ama kendimi tutamiyorum cunku onu sevmiyorum galiba.. hem benim icin nisani atsaydida ozaman yine yuva yikan konumuna girmezmiydim?

    • yuva degıl nısan bu bu surecte cıftler emın olsun evlılık kararından dıye bu sekılde dahamı dogru oldugunu dusunuyorsun bence hıc uzatma tamamen bıtır gıtme tut kendını

  • tiksindim

    1|1
    3|0
  • beyler alın size bakire :) çok istiyorsunuz ya evlenirken bakire olsun bakire olsun diye.

    2|2
    0|0
  • midem bulandı kusabilirmiyim?

    1|0
    1|0
  • senden sıkılınca atacak hayatını mahfetmek istemiyosan yanlışından hemen dönmelisin hatta sadece kendini değil o nişanlısı olan kızcağızıda döndürmelisin o kızında hayatı kararmasın sen olmasan başkasıyla aldatacak onu

    0|1
    0|0
    • :( o kizin tamamen gitmesini istiyorum

    • o kızın yerine kendini koy? bakalım neler hissedeceksin

    • bi cevaba 'evlenemeyiz o kıza yazık' demişsin ne istediğini bilmiyosun

  • komşunun sana kalacağını umuyorsun hala böyle bir adamı istiyorsun yani... bir nişanlı gider başka bir metres gelir...

    0|0
    0|0
  • sorunu şimdi okudum eğer bnu okuyorsan cevap ver neler oldu? söyledin mi?

    0|0
    0|0
  • hala seni sevdiğini mi düşünüyorsun adamın? ulan başkasıyla evleniyor bu kadar mı gitti aklın :D

    0|0
    0|0
  • sen hastamısın yaa valla süphe duyuyorum senden artık

    0|0
    0|0
  • şaka gibisin..resmen dalga geçiyor senle...acill terk..başka seçenek yok..senin tek seçeneğin var.

    0|0
    0|0
  • Kıza anlat. o kızı yakmasın bari. senin ailene anlatsa da ispatlayamaz.

    vay be millet uçmuş

    0|0
    0|0
  • adam nişanlı adama suç bulmuosunuz kıza yüklenionuz adam baştan niyeti bozmuş kıza ümit vermiş.. Tamam yaptıkları şey hiç doğru değil ama kızada ümit vermicekti hep suçlu kız olmuş burda erkeklerin dayanışmasına bakar mısınn

    0|0
    4|0
    • her erkek kıza ümit verebilir ki zaten bunun cinsiyeti de olmaz insanlar çıkarcı ve kötü niyetli oda azıcık aklını kullanıp kendini kullandırmayacaktı sonuçta kontrol aynı zamanda kızda da kimse onu zorla sevıstırmıyor

    • bu kızlara ümit verincede hemen orala başlıyolar..harikasınız kızlaaarr :D

  • hani birde bakireyim diyorsun ya senin bakireliginin ben, senin ruhun o* bilmem anlatabildim mi?

    2|3
    1|0
    • sen herkese verirken iyi ben yapincami o* oluyorum?

    • burada kimin ne bok olduğu açıkça belli adamla yatıp kalkanda yuva yıkmaya çalışan da ben hala bakireyim diye debelenen de tek sensin. Sen bu kafayla gidersen bir cacık olmaz senden hala bana bok atmaya çalışıyorsun ya hani acıyorum sana.

  • ooh vallaha adam seni döndüre döndüre kullanmış birnevi onun o*su olmuşsun 2 sene boyunca. Şimdide nişanlanıyor sence de artık dur demenin vakti gelmedi mi? Daha ne kadar seni seks objesi yerine koyup devam edeceksiniz? Kızım akıllı ol bu zamana kadar boku yemissin zaten bari bundan sonra bırak hem onu seviyorum diyorsun da sevgiden zevk alman için ikinizinde sevmesi gerek seni zerre kadar sevmiyor şeyine bile takmıyor tek düşündüğü kendi zevk ve çıkarları.ailen duysa afedersine ne halt yiyeceksin annen seni başka erkeklern kasarı ol diye mi doğurdu yazık günah be

    Simdi gidip ondan ayrıl lanet et herşey için yüzüne bile bakma görüşme konuşma.kendine yeni bir sayfa ac o kadar da azgınsan yeni adam gibi sevgili bul zamanla da hormonlarn kendine gelir sevginde durulur.

    3|1
    1|0
    • ondan kurtulmam cok zor bizim kapi komsumuz. bana onun icin degerli oldugumu söyledi, ve evlense bile benimle olmaya devam edecek, beni sevmese neden böyle bir sey desin ki?

    • Seni sevse neden onunla evlensin ki?!

    • insanyavrusu ağzına sağlık!

  • alın işte bakire kız, bakire olmayan kız. bunların içini görmek lazım içini böyle birşey mi var ya...

    3|2
    0|0
    • wallaha sana katılıyorum okurken tuylerım urperdı acıkcası...bu ne ya Allah aşkına alem ne hale gelmıs ya...baslarım ben bole bekarete Allah uzak tutsun

    • bu abla bakire değil kesinlikle yatıp kalkanlarda değil. erkekler evet zara baksın ama, ondan önce unutmasınlar ki seninle bazı şeyleri rahatça yapan senden önce de yapmıştır buna bakmak lazım. ha kişisine göre değişir önemsemiyorsa zaten önemsemez ama önemseyenler dikkat etsin. bir de evlenip ayrılmış ama eli erkek eline değmemiş kendini muhafaza etmiş bir çok kadın bu abladan daha bakiredir...

Yükleniyor...