Kapat

Anal ilişki sonra anüs ne zaman eski haline döner?

Erkek arkadasimla senede 2 kez anal iliskiye giriyoruz. Kendisi istedigi icin. Aklima birsey takildi. Anal iliskiye girdikten sonra anüs yani delik hemen ertesi gün toparliyor mu yani sıkılaşıyormu? Yoksa biraz zaman gecmesi gerekiyor mu? Gerekiyorsa tahmini ne kadar bu sure? Anlamadiysaniz soyle soylim mesela 6 aydir anal iliski yapmiyorum sonra yapiyorum ve ertesi gunu 6 ay nasilsa yine
Ayni eski halinde olur mu yoksa zaman mi
Lazim? Off umarim anlamissindir beni biraz karisik oldu :)


0|2
5|68

En İyi Erkek Görüşü

  • Meraklanma bu kadar nadir yaptigin icin cok bir fark olmaz ayni gibi kalir

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 67

  • Bak kızım anal ilişki hem dınen çok buyuk gunah hemde sağlığına çok zaralı götune gırerken bazı catlama yapıyor o çatlamaya bok gırdımı yara geç kapanır kapansada içinde hep mıkrop vardır daha sonra kokarsın daha sonra götun kapanmaz ayağa kalktıgın anda bok dökulur hıç bır erkek değer verdıgı kadını götten sıkmez jocanda olsa boşa google yaz anal seks dıye aşağıda mıllıyet gazetesınde bır kadın anlatmış senın gıbı sevgılısı sıkmış gtten bakırelık bozumasın dıye sonra evlenmış yıne sıkmış sonra bokunu tutamayınca boşamış g*t eskı halıne gelmez cunkı o dışardan gırmeye değil içerden çıkarmaya proglamlanmış tamam canım daha detay ıcın mesaj at

    8|2
    0|2
  • O liskiden sonra 5 10 dakika sonra kendine gelir o kadar surmez bile neticrde kas orasida aksi olsaydi bu is yapilmazdi herhangi bir gefseme falan tabi abartamak sartiyla normal haline F onemeyenler fisting falan yapanlar ne oldugunu inyernetten bskabilirsin ama ayda 1 kez iki kez ile hicbir gevseme olmazemin ol

    1|0
    1|1
    • Evet bende öyle düşünmüştüm çok sağol cevabın için bende ayda 1-2 kez yapıyorum sadece :) +1

    • Rica ederim

  • Belirli bir zaman sonra eski halini alır. Ancak ufak bir dokunuşta sanki onlarca kez yapmışsın gibi eski haline dönerek, yine açılır.
    Kısacası görünürde bir zaman sonra düzeliyor. Bir kez parmağını sokmayı denersen sanki anal ilişki yaşamışsın gibi deliğin açıldığını fark edeceksin.

    Gerçi sen 6 aydan 6 aya yapıyormuşsun. O kadarda birşey fark edeceğini düşünmüyorum. Düzelir sen merak etme. :D

    0|0
    0|0
    • Bu aralar ayda 2-3 kez yapıyorum :P

    • O zaman eski haline dönmesini bekleme. Eski haline dönmesi anal ilişkiyi kestikten sonra uzun bir zaman alacaktır. Ancak daha sonrasında en ufak bir dokunuşta eskisi gibi genişleyecektir... Fazla yapmanın zararları.

    • Tamam teşekkürler.

  • hak yolu varken bok yoluna ne hacet.. http://www.ratemypoo.com/top.html

    0|1
    1|1
  • yaptığın şeyin ne kadar sağlıksız olduğunu biliyor musun sen zararlarını biliyormusun sanırım bilmiyorsun bilsen yapmazsın

    1|0
    1|1
  • Kodumun götçüleri toplanmış yine

    2|1
    1|0
  • O değilde anüsde yırtık oluşunca doktora da bu kadar rahat yılda iki kez anal ilişki yaşadığını anlatabilecekmisin.

    1|0
    0|1
  • o ki anal yapıyorsun ne kadar sürede toparlıyor farkedemiyor musun:D işiniz gücünüz yalan dolan, serseriler:D

    1|0
    0|0
  • penıse bağlı hor kullanırsanız ve sıksık yaparsnazı kenarları yırtılır sıçarken sıkıntı olmaz bokunu tutamassın ama vazına kıyamıyorsan götunden vaz gececeksın... bu erkeler ıcın keyıflı ama zevlı degıl ebn ce..
    sizce sen zevk mı aldın acımı hıssettın..

    1|0
    0|0
    • Ben zevk alıyorum şahsen :)

  • Vücudun en güçlü kasları anüs tedir. Dolayısıyla ilişkiden sonra anında kendini toparlar, önemli olan ilk girişte zorlamicak ve yırtmicakkk

    0|1
    0|0
    • Peki yırtıldığını nasıl anlarım? Hiç kanamadı şu an hiçbir acıda yok eskisi gibi..

    • yırtılma zamanı kanama olur, sonrasında canın yanar tabi, dediğim gibi ilk giriş çok önemli ve sabır isteyen bişidir, bol fantezeler :D

  • senin ben beynini sikiyim.

    2|0
    0|0
  • ya sen bunu yapan birisi olarak başkasına neden soruyosun

    1|1
    0|0
  • vay seni dikiş tutmaz sabri seni kızım sen daha dikiş tutmazsın ye yiye bildiğin kadar

    0|0
    1|1
  • Ne anliyosun bundan.. sirf cocuk istiyo diyebyapmaman lazim tam tersi. Cocuk senin istedikkerini yapmasi lazim... kurallara uyun biraz.. bas taci olan sizzsiniz.. degerinizi bilin ucuz olmayin..

    1|0
    0|1
  • Hicbirzaman eski haline gelmez !!

    1|0
    0|1
  • neden böyle periyodik aralıklara böldüğünüzü merak ettim. sorunun cevabı ise senede 2 kezden hiçbir şey olmaz haftada 2 kez yapanlar var

    0|0
    0|0
    • Evet doğru söylüyosun. Ben ayda 3-4 kez yapıyorum bu aralar.

    • Hepsini Göster
    • ben öyle bir hava bırakmaya çalışmıyorum ki yaşadıklarımı yazıyorum. sende gelip cinsellik sorularındaki her yorumu okuma o zaman ne diyim. sanada iyi günler @aylintemur

    • Oldu canim o zaman hemen @kızlarvematematik

  • 24 saat içinde normale döner çok nadir yaptığınız için.

    0|1
    0|0
    • Çok sık yapmanin sayisi kactir peki senin icin?

    • Hepsini Göster
    • Hım anladım. Yok biz sene en fazla 3-4 kez

    • Birşey olmaz endişe etme. Çok zor pozisyonlarda yapma kafi. En sorunsuz pozisyon; yan yattigin pozisyondur. Tibben en uygunudur. Doggy ve misyonerde uygundur.

  • eğer erkeğinin siki benimkisi gibi ufaksa 2 - 3 gün içinde düzelirsin,
    ama siki büyükse 1 haftayı alır tam sıkılaşman.

    0|0
    0|0
    • Hmm seninki kaç cm :) ?

    • Hepsini Göster
    • Bence doyurursun çekinme ;)

    • Okey teşekkür ederim.
      Yeterli diyorsun yani?

  • Sıcak su dük hemen gücüler sevgilim hep öyle yapıyordu

    0|0
    0|0
  • bebeğim arkana soktuktan sonra altı ay geçiyor ve sen bişey hissediyormusun peki daha açık mı yoksa darldı mı falan...

    0|0
    0|0
    • Hayır ayda 2-3 kez yapıyoruz bu aralar. Her girişinde baya zor giriyor.

    • Hepsini Göster
    • hımmm ee tatlım canın istiyomu peki...

    • güzelim sana özel bişey soracam ama... bana bir özelden yazabilirmisin tabi istersen...

  • Aynada kendin periyodik olarak incele geçer merak etme , bişey merak ediyorum anal seks bayanlarda alışkanlık yapıyomu

    0|0
    0|0
  • Hak yolu varken neden b. ok yolunu tercih ediyor sunuz

    2|0
    0|1
  • Ya dini falan boşver de, gerçekten analı tercih edenleri ben anlamıyorum. Erkek için dar olup daha çok zevk verebilir ama normal değil. Neden tercih sebebi?

    0|0
    0|0
    • Banada zevk veriyor desem?

    • Hepsini Göster
    • o zaman devam et bebeğim ne diyeyim, dikkat et fazla genişletme =)))

    • tm teşekkür :D

  • sağlıksız... dikkat et... hayatınla oynama bir zevk ugruna... illa ilişkiye gireceksen normal yoldan gir...

    0|0
    0|0
  • Eski haline döner ve çok zevklidir anal ilişki ;-)

    0|0
    0|0
  • öyle kalacak hep havadari.

    1|0
    0|0
  • Anal yaparsanız kondom kullanin ikinizte hastalık kaparsiniz

    0|1
    0|0
  • benim bildiğim kalça genişler analdan sonra ama kardeşim hak deliği var ken neden bok deliği?

    1|0
    0|0
    • Gerçekten genişliyormu?

    • yani ben öyle duydum hiç kızlarla ilişkiye girmediğim için ama kızlık zarı diye bir şey niye korkuyorsun ki sadece zar olay kafada bitiyor ha öyle ha böyle _?

  • Yaptığına göre en iyinsen bilirisn ama bence yapmamtoparlama sonra toplum içinde altını tutamazsın rezil olursun özelllikle gaz konusunda. sağlık açısındada çok sakıncalı

    0|0
    0|0
  • Helal yere soksun sende kafanı takma

    1|0
    0|1
    • Helal mi ki sevgilim diyor ne helali

    • Siz sevgilisiniz şu an yaptığınız şey zina en büyük günahlardan biri ve ayrıca buda yetmiyor gibi siz birde anal yapıyorsunuz buda günah normalde kocan anüsün hariç her yerine sokabilir sma anüs günah yani siz Günahın içinde günah yapıyorsunuz

  • Erkekler Devam
    37

Kızlar Ne Diyor 5

  • O kadar seyrek yapıyorsanız eski haline çabuk döner hiç bişi olmuyor merak etme.

    1|1
    1|0
  • Fevziye ya küçük fezo seni

    1|0
    1|0
  • uygun değil yaa

    0|0
    0|0
  • Ne yediğine bağlı

    0|0
    1|0
  • anal ilişki hem dinen hem sağlık açısından uygun değil sen bunu birde o istiyo diye mi yapıyon bence yanlış yapıyosnverebileceği diğer zararları bırakıp tek sorun ettiğin eski haline dönmesi mi

    2|3
    0|0
Yükleniyor...