Uzun süre erekte kalmak için hap vs bir şey kullanan var mı?

bikac gün sonra kız arkadasımın yanına gideceğim şükür bir sorunumuz yokda malum uzak kalıyoruz erken eglencemiz bitsin istemiyorum hiç ilac vs bişey kullanmadim aklımada gelmemisti biraz once benzincide sakız sandım bişey aliyodum adam dedi 20 tl meğer kaldırıcıymıs böyle şeyler işe yarıyormu bilgisi olan vs varsa söyleyebilirmi isim


0|0
0|2

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 2

  • 18-24 yaşındasın bu yaşta kalkmıyosa kes at hacı.

    0|2
    0|0
    • kalkıyoda müdür 3 4 saat nerede kalkacak kac posta gidicen

    • Hacı aralıksız yapsan 6-7 postaya kadar yolu varr..

    • müdür varda bosalıyon iniyo anlatamadim sana ben olayi yardimci olmucaksan ugrastırma

  • arkadas denedi zevk alamadim diyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...