Lütfen yardım edin çok acıyor:(?

ıyı aksamlar öncelıkle. Ben bugun sevglımle opüştüm gögsümü sıktı oda ama ucu cok acıyo oynadı sıkınca şu an duramıyorum napmam gerek lutfen fıkır verın Kınamadan ! :(


0|0
45

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardeşim ilk seferler de oluyor ama biraz beklemelisin. Ama en fazla 1-2 gün sonra geçecektir. Kesin bilgi.

    0|0
    0|0
    • Valla cok acıyor :( saol

    • Hepsini Göster
    • saol bre :)

    • Rica ederim kardeşim. :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

  • nane yağı ile masaj yap

    0|0
    0|0
  • Doktora git kanka bence

    0|0
    0|0
  • yarın sabah git sevgilin öpsün gecer :D

    0|0
    0|0
  • kremle ovala , vazelin sür

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sütyenin baskı yapmasın bir gün kullanma derm ancak

    0|0
    0|0
    • aynen şu an baskı yapıo degınce acıyo

  • Meme kanserisin doktora git ashkga

    1|0
    0|0
    • ölcemm hatta saf ya :D hahsösD

  • Vazelin sur

    0|0
    0|0
  • yarın geçer canım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...