Kürtaj ile ilgili hükümetin girişimini nasıl karşılıyorsunuz?

Merhaba arkadaşlar son zamanlarda gündemden düşmeyen hükümetin kürtajı yasaklama girişimini nasıl buluyorsunuz?


0|0
22|23

En İyi Kız Görüşü

  • Biz bu konuyu daha önce enine boyuna tartışdık , önceden araştır bakalım sorulmuşmu soru diye ...

    1|0
    1|0
    • ilgilenirsen birde biz tartışırken bunlar olmuş >> link

    • Bunu daha önce aynı konu ve farklı bir soruda ben yazdım . siz bunları tartışırken neler olacak diye .. tecavüzcü coşkun bile sağlık bakanı için "ben bunca yıllık tecavüzcüyüm böyle sapık görmedim " demiş

Kızlar Ne Diyor 21

  • kenarlara köşelere bırakılan bebek sayısı artıcak .. vede ilkel yöntemlerle bebeklerin düşmesi sağlanıcak .. kürtaj ve sezeryan devleti ilgilendirmez ..

    3|0
    0|0
  • Benim dusuncem bebek konusunda anne baba karar verir.. Eger onlar istiyorsa doktor kurtaj olabilir diyorsa kimse buna karismamali.. Ama bu yasanin gelmesi. Kurtaj gerektircek durumlara insanlarin dusmemek icin daha dikkat ediceklerini, bosuna kucuk canlarara kiyilmayacagi icin de iyi olur diye dusundum:D Hatta şu an aman banane diyesimde geliyor:D

    0|1
    0|0
    • öyle demeniz yanlış sonuçta sizde bir kan parçasından oluştunuz...

    • Hepsini Göster
    • dogrusun.anne baba karar verir. ama onu karnindaki cocuk canlanmadan vermeli yoksa cinayet oluyor.o cani aliyorsun cünkü. 10 yasindaki cocugun hakkindada ozaman ölüm karari versene öldürsene artik istemiyorum diye. böyle bisey olamaz. anne babalar cok dikkat etmeleri lazim.cinsel hayatlarini düzene koymalari lazim.herkesin rahatlikla yapabilecegi bisey bu. yasa sert belki ama sorumsuzca davranmakta bir okadar sacma

    • ANne baba karar verir ve doktor onaylarsa dedim.. zaten gelismis bebegi hicbir duzgun doktor kurtaj etmez. Senin dediginle benim demek istedigim ayni sey.

  • Sizene lan demek istiyorum ben izninizle. Sırt pırt çocuk aldırılmasına karşılarmış. Sanane lan. Senin çocuğun mu, senin bedenin mi, sen mi bakıp büyütüceksin, sen mi kurucaksın annelik bağını o çocukla, ona sunamadığın imkanlar için hatta bazen babasını anlatamadığın için sen mi hesap vericeksin ? Ya down sendromluysa ? Onlarında yaşam hakkı varmış. Hiç gördün mü sen hayatında down sendromlu bi çocuk, hiç baktın mı, hiç çığlıklarını dinledin mi ? Öyle konuşmak kolay tabi bizim milletimize. Kim isterdi down sendromlu doğmak, anasız babasız imkansızlıklar içinde doğmak. Aldırsın diyen de yanlış aldırmasın diyen de. Çünkü sizi hiç alakadar etmez. O kadınla bebeğinin, varsa bebeğin babasının kararı. Sizene!

    1|0
    1|1
  • yeter ya, daha ne kadar konuşulacak bu, daha saçmaladıklarının görülmesi için ne söylenmesi gerek. devletin görevi bu değil. onlara ne insanların kararlarından.

    4|0
    0|0
    • bir bok yapacaklarsa gitsinler doğum kontrol yöntemi hakkında bilgilendirsinler halkı, isterlerse kitle iletişim araçları ile insanların kürtaj olmak zorunda kalmamaları hakkında yayın yapsınlar ama yasaklamak çok saçma.

    • yalnız bunu savunanlar öyle insanlar ki, yetinmezler, sevişmeyi ahlaksızlık olarak kürtaj olanı da büyük bir yanlış yapmış gibi gösterip ( zaten gösteriyorlar ) halkı hepten galeyana getirirler. ( zaten geldi. ) diğerlerine yazık olur.

  • keyfi kürtajın yasaklanmasını desteklıyorum. ama atıyorum insanın maddi durumu yoktur veya tecavüz gibi bi durumsa tabıkı kürtaj gereklı. bebek istemıyorsan korunucaksın bıraz daha fazla zevk icin gunahsız bırıne kıymaya hıc gerek yok. kürtaj yaptırmak isteyen ailenın maddi durumu tespıt edılmelı veya tecavuz olup olmadıgı. ben boyle dusunuyorum.

    0|1
    2|0
  • türk dil kurumundaki kelimeleri yetersiz buluyorum bu konudaki düsüncelerim icin...

    0|0
    0|0
  • rte doğmadan kürtaj yapsalarmıs ya!

    5|0
    0|0
  • on kere sordular aynı soruyu ve yine aynı cevabı veriyorum kimsenin ahlak anlaşıyışı kimseyi ilgilendirmez.

    0|0
    0|0
  • yasaklanmalı tabikide. bunun cinayetten ne farkı var ? tek fark henüz yeryüzünde değil anne karnında olması . bide televizyonlara çıkıp bizim hakkımız die bağırmaları cabası. ulan git korumalı kullan , dogum kontrol hapı kullan. senmi karar vericeksin dogmamıs bebegın kaderine .! Allahın cezaları .

    1|0
    2|0
  • her şey ortada değil mi? yasal olmayan yollardan kürtajlar, ki biz buna merdiven altı diyoruz, ve bunun doğurduğu kanlı sonuçlar ,intiharlar(ee kürtaj olmayınca tecavüze uğrayan da gayri meşru çocuğu olan da aldıramayacak e aileye açıklayamayacak da sonuç ölüm getirecek) artacak. ötesini berisini düşünmeden alınmış bir karar. saçma değil ama mantıklı da değil.. ayrıca kadınları etkileyecek bu kanundan önce tecavüzcü sapık erkeklere çare bulunsa(hadım gibi) çok daha güzel olurmuş..

    0|0
    0|0
    • evet haklisin aslinda yasayi destekleyenlerdenim diyebilirim.herkesin zirt pirt cocuk aldirmasina karsiyim kesinlikle ama yasa koymaklada care bulunmuyor herseye. tecavüzcülere ve aslinda bütün sorunlara yavas yavas cözüm üretilmeye devam edilmeli. hani daha ciddi konular var ilk önce halledilmesi gereken diye düsünüyorum. yasa koymaktansa bütün kadinlara devletin sundugu maddi destegi aciklamak piskoljik etkilerini anlatmak aydinlatmak gerek tamamen emin olmalari icin.buda yeterdi yani

    • tabii ki. yahu bir bakılsa kürtajın nedenlerine ilk sırada ekonomik sıkıntı var. devlet sadece kadının değil bir ailenin içinde bulunduğu ekonomik sıkıntıyı çözse zaten insan bir cana neden kıysın. 2. sebep tecavüz. e bu konuda kadına değil erkeğe ceza vermek şart ve yasa olmalı. 3. sebep gayrimşru ilişkiler. işte tam da bu noktada kürtaj yasaklanmalı...

  • Soruyu sorarken ''bu soru daha önce sorulmuş'' uyarısını aldığınız halde neden ısrarla sorarsınız bunu ciddi anlamda merak ediyorum..

    1|0
    1|0
  • Saçma faaliyetlerinden biri hükümetn.Anne babadan kmse karışmamalı

    0|0
    0|0
  • bence doğru... çünkü hani insanlar kan damlası desede izin verseler o da bir insan olacak benim için cinayetten farksız kürtaj

    0|0
    5|0
  • Bu kürtajla ilgili sorulan 216574896465468789. soru.

    1|0
    0|0
  • Midem bulandi artik bu sorudan.

    0|0
    0|0
  • milletin örtüsü bitti götü kaldı uğraşcak.. :)

    0|0
    1|0
  • Yanlış buluyorum sonuçta yasaklamakla kürtaj bitmeyecek. Başka önlemlerin alınması gerekiyordu.

    0|0
    0|0
  • ohoo sen geriden geliyosun ama ne yalan söyliyim üşeniyorum daha yazmaya .

    0|0
    1|0
  • kesinlikle destekliyorum durmak yok yola devam...

    2|0
    7|0
  • tam destek full destek...

    0|0
    8|0
    • çok da süper oldu bunlar iyi oluyor bence ahlaki değerleri bir yerden tutmak lazım bir de öyle yapıpı yapıp çöpe atıyorlar ya çok iyi oldu...

  • bence karşı olunmaması daha iyidir , onca genç kızalr var doğurup doğurup sokağın ortasında bırakıyorlar, insan sırf nefsi bu günaha ortak olmaz, prezervatif ne işe yarıyor peki anlamış değilim..hem bazı geri kafalılar var, illaki bu yasa çıkıyor diye tecavüze hayır demiyorlar diye ne alaka, devlet tecazvüzü desteklemiyor ki böyle bir drumu kim destekler sonuçta herkesin anası bacısı var yani..bu gibi şeyler çok saçma özellikle bizim türk milleti herşeye karşı geliyorlar hiç yapıcı değiller, önceden avrupa bizle dalga geçiyordu şimdide kuzey amerika başladı halimizden utanmalıyız..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Ben destekliyorum.Çünkü ülkemizde meşru olmayan ilişkiler fuhuşlar aldı başını gidiyor.Bunun önüne geçmek çok büyük bir sıkıntı.Bir nebzede olsa bunu azaltmak caydırıcı hale getirmek kürtajın yasaklanmasından geçiyor.. Başka bir konuda hiç kimsenin düşünmediği, düşünemediği.Bakınız ülkemizde bir yılda tam 250.000 kürtaj yapılmış.Yani 250.000 bin genç nesilin hayatı sonlandırılmış.Ülkemizin genç nifusu gittikçe azalıyor.Nufusumuz genç nufüs iken yaşlı nufus katagorisine girmeye başladı yavaş yavaş.Başbakan en az 3 çocuk yapın dediğinde herkez alay ediyordu.Adam sonuna kadar haklı.Gerçektende kendi ülkesini geleceğini düşünen bir adam çıkarda halkına bunu söyler.Biraz objektif ve mantıklı bakın olaylara.Yaşadığımız yer hepimizim Dünyası hepimizin Türkiyesi.Herkez isterse aldırır isterse aldırmaz isteyen istediği şeyi yapar diye bir olay yok.

    1|0
    0|0
    • bencede, aynı düşüncedeyiz..aslında amaç nüfusu arttırma politikası hemde yapılan günahı engellemek vb..

  • Gündemi değiştime sırasının hangi Bakan'da olacağını merakla bekliyorum :)

    2|0
    0|0
  • insan kendi çocuğunu öldürmekte özgür mü? tabikide değil

    0|0
    0|0
  • vallahi arkadaş ben 2 tarafada hak veriyorum ama hangi taraf ağır basıyor dersen çocuk tarafı o masumun ne gnahı var 5 dakikalık zevk uğruna neler oluyor neler yada tecavüz yönünden düşündüğün zamanda kötü o insandan birşeyi asla görmek istemez insan gerçi tecavüzde kalmadı artık insanlar rahat

    0|0
    0|0
  • Zinayı suç olmaktan el altından çıkartıp kürtajı bangır bangır yasaklamaya kalkmaya ne denirse o benim gözümde.

    1|0
    0|0
  • bu benim vücudum diyenlere sesleniyorum... herşeyin sahibi ALLAH dır ve ALLAH'ın verdiği canı ondan başkası alamaz...

    0|0
    0|0
  • hükümet yerdem göğe kadar haklı. Sonuçta kürtaj bir cinayettir. Nasıl ki doğmuş bebeği öldürmek suç ve günah ise, doğmamış bebeği öldürmek de çok adice bir suç ve günahtır.

    0|0
    0|0
    • doğmamış bebeğin ölmesi :S

    • evet. anne karnında canlı bir birey var. ve bazen anne karnında da ölebilir. ölmek için illaki dünyaya mı gelmesi lazım

  • 2.34 dk videoyu izleyebilirseniz Kürtaj hakkında fikir elde edebilirsiniz...

    ---->> link

    0|0
    0|0
  • yazmim ben şimdi atarlar içeri bizi:) forumu kapatırlar.Anlayan anladı.

    0|0
    0|0
  • Prezervatifi yasallaştırmak gibi birşey bu.

    Düşünsene prezervatif kullanmıyorsun diye ceza yiyorsun

    Bunu anlamak içinde sana mikroçip filan takıyorlar :D

    tamam uçuk oldu; sanane lan benim kadınımın bedeninden diyip susuyorum.

    1|0
    0|0
    • hükümet prazervatif şirketleriyle anlaşmış olabilir :)

  • arkadaş gündemi saptırmaya yönelik bir olay millet kürtaj gündemiyle ilgilenirken kendileri bir cok kanunu millete göstermeden kabul ettiler

    0|0
    0|0
  • Soru sorma kurallarını hiç okudun mu?

    2|0
    0|0
  • beden kimseye ait ..değil...emanettir...bu ateist söylemleri bırakın ...

    0|1
    0|0
  • Çok yanlıış

    1|0
    0|0
  • gelişine vole çakarak karşılıyorum. (falsolu)

    1|0
    0|0
  • Ben hükümeti sevmiyorum ama bu konuda haklı görüyorum..Çocuğun yaşama hakkı engellenemez

    0|1
    1|0
  • İyi buluyok

    0|1
    2|0
  • hatalı buluyorum

    0|0
    0|0
  • İyi karşılancak bir konu değil. Hükümette olsa bir ülkede her boka maydanoz olmamalı.

    0|0
    0|0
  • kürtaj yasaklanmalı doğrudur. nüfusumuz çok az artmalıyız.

    0|0
    0|0
  • gündem değiştirme boş mevzu anlıycağın :)

    0|0
    1|0
  • bugün AMK gazetesi alıp böyle gündemlerden uzaklaşacam

    0|1
    0|0
  • Ben yerinde buluyorum millet karşı çıkıyor ama haksızlar o beden sizin değil size emanet istediğiniz gibi kullanamazsınız

    Eksileyin hadi bakıyım

    0|2
    3|0
Yükleniyor...