Sağlıktan anlayan var mı?

www.insanvucudu.net/images/temp/insan-vucudu.png şurada GROIN yazan yerde sol tarafta ki ağrının sebebi nedir başına gelen var mı?


0|0
0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Gösterdiğin yer kasık fıtığı bölgesi , yani ön düvardaki kaslar arasına alttan ya başka bir kas ya da bunlar yarıldı ise içerden bir organ kafa uzatarak sıkışmış olabilir.

    Bu doğru ise yani çok zorlayan bir hareketten sonra bu gelişti ise muayene olman ve o yarılmayı kapattırman ve içine sıkışan her ne ise geriye yerine ittirtmen gerek. Kapalı tip operasyonla bu 15 dakika falan sürer , ihmal edersen yarılma ve sıkışan doku miktarı artar. Asıl sorun o kısmın kan akışı durursa doku ölür ve geridönülmez hasar oluşacağından bu sefer ölen kısmın alınması gerekir.

    0|0
    0|0
    • sol testiste de ağrı var ilgili midir sence

    • Hepsini Göster
    • Geçmiş olsun

    • Sağolasın

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • benim hem orda hemde testislerde oluyo bazen aynı anda oluyo. varikoselden şüpheleniyom ben

    0|0
    0|0
    • kardeş benmde sol testis ağrıyo ya

    • dostumdoktora gitmek lazım ben gitcemde utanıyom

    • aynen ya bir de ereksiyon olur falan ne olcağı belli olmaz

Yükleniyor...