Baksak abaza bakmasak gay. Bunun orta yolu yok mu?

Yolda geçenlere baksak abaza oluyoruz bakmasak bu bana nasıl bakmaz kesin gay diyolardır. Bunun orta yolu yok mu?


0|0
9|8

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 8

  • bak ama öküz gibii olmasın

    0|1
    0|0
  • ne alakası var ya asla bu kadar uç değiliz bakıyorsan adam gibi bakacaksın bakmıyorsan da yumuşak hareketler yapmayacaksın...

    0|0
    0|0
    • bakıyorum o halde adamım asdadsa:D

    • Hepsini Göster
    • öyle bir bakma olarak anlamadım ben bunu normal beğenme normal standartlardaki derli toplu bir kıza bakıp beğenme manasında...

    • yüze bakınca da mı abaza diyolar yoksa abo:D

  • Gelen gecene bakmayan erkek adamın dibidir..

    1|0
    0|1
    • İlla terbiye yoksunu olarak konuscaksin yani. Ahmaksin ya sana insan gibi cevap verende hata

  • çaktırmadan bakacan anladın:D

    0|0
    0|0
  • çok seviş abi :))

    0|0
    0|0
  • kimse " bu bana nasıl bakmaz kesin gay" demez kçından uydurma

    1|2
    0|6
    • bu güne kadar hiç duymadım kimseyede demedim

    • Hepsini Göster
    • kimin ergen olduğu sorduğu sorudan belli erkek sensin fake sana girsin mal.

    • anan tahrik etsin seni o bu işleri biliyo

  • hayatımda hiç bakmayan erkeğe gay demedim meğer diyenler varmış :) ya edebinle bakarsan sorun yok ama sınırı aşarsan işte o zaman abaza damgası yersin

    0|0
    0|0
  • Yoo bakmasanız gay olmuyorsunuz.

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • bakmazsan gay demezler.diyenler adam değildir.

    2|1
    0|0
  • Hiç çaktırmadan bakmak. Baktığından şikayet edemezler, bakmadığından şikayet ederlerse de çaktırmadan baktığını kanıtlayacak nitelikte demin geçen kızda şu bu vardı falan diye açıkla. :D

    0|0
    0|0
  • kim demişse halt etmiş , o yoldan geçen kız kardeşi de olabilir ,

    o zaman o arkadaşların buna ne der acaba.

    göz ucuyla bakmak ayrı , gözleriyle sevmek ayrı şeyler.

    0|0
    0|0
  • ya bakmak bazen insanın elinde değil tamam bakmayacaksında hangisine amaaaa kalbini asla bozmayacaksın

    0|0
    0|0
  • bakarsanda kıtlıktan çıkmış gibi bakmıcan yavaşça süzcen ...

    0|0
    0|0
  • alttan alttan süz...

    0|0
    0|0
  • var. TOP *_*.

    0|0
    0|0
  • baksanız nolur ? anca bakarsın öyle .

    0|0
    0|0
Yükleniyor...