Dayanamıyorum artık ne yapacağım böyle?

Bakireyim ve mastürbasyon beni tatmin etmiyor. Özellikle sert seks yaşamak istiyorum ama evlenmeden yapmakta istemiyorum bir yandan. Nasıl rahatlicam ben?


1|0
5|53

En İyi Erkek Görüşü

  • Aslında bir bakıma herkes de bulunmayan bir nimete sahipsin ama dikkatli olman lazım. İnsan elindekinin kıymetini zor anlar.
    Sakın ola zinaya 'yeltenme'. Devamı gelir.
    Hani bazı keko lar demişya: "Sanal Seks, sevişme vs." Sakın ola.. Sakın...
    Devamı illaki gelir. En son bir kaç yorum mantılı, arkadaşlar güzel şeyler yazmışlar. En fazla bünyeyi doyur. P*rno yu az izle ve yavaş yavaş terket. Oruç ve soğuk duş kesinlikle benimde tavsiyemdir. Hiçbir erkeğe de güvenme. Sadece eşine güven..

    Kanaatindeyim.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 52

  • azgınlığa çare bulunamadı henüz :((((

    1|1
    0|0
  • sağlam bir mast. yap. bakirelikten korkuyorsan özelden ayrıntılı ve resimli birkaç yöntem önerebilirim

    0|0
    0|0
  • Aklına getirmemeye çalış farklı şeylerle ilgilen biri daha vardı bu tarz bir şey yardımcı olmuştum işa aradığını söylemişti :D Psikolog mu oldum ne :D

    0|0
    0|0
  • klasik masturbasyon haricinde farklı teknikler denemen lazım..

    0|0
    0|0
  • Maalesef bekleyeceksin.

    0|0
    0|0
  • oruç tut, ve spor yap spor şehveti epey azaltır ama performansı yükseltir yağlı yeme,

    0|1
    0|0
    • Tamam ramazandan sonra kesinlikle spora başlıyorum

    • Hepsini Göster
    • Niye korkuyorsun ki ya. Bugüne kadar yapmadıysam kendimi durdurabiliyormuşum demekki

    • ne mutlu sana :))))))))) sevgilim olsa herşey romantizm ve erotizm şeklinde olmasını isterdim belimi kıracak sonra ))) şakaya vurdum be ama tedavi olmalısın kadın hastalıı olmadı psikoloğa, spor yaparsan daha hoş bir kız olduğunuda anlayacaksın zamanla sana güven verecek şehvet duygunu alacak ama dediim gibi şehvet azaltır ama performansı yükseltir :)

  • Ya evlenmeden yapmak istememen normal ama şöyle birşey var. Evlendiğin adamın önceden yapmadığını nereden bileceksin. Bence cinsel anlamda yükseldiğin zaman ve kendini tatmin edemiyorsan. Sakin olmaya çalış ve kontrolü ele almaya çalış.

    0|0
    0|0
  • sen dayanamıycan gibi duruyo :)

    0|0
    0|0
  • Evlen artık kanka

    0|0
    0|0
  • vekaleten ve asaleten her turlu yardım yapılır

    0|0
    0|0
  • Bir sevgili yap oral falan yaptır.

    0|0
    0|0
  • Dayan dostum yanıyorsun sen.. ilgini başka yöne çevir

    0|0
    0|0
  • şap denesen

    0|1
    0|0
  • tüpçü çağır

    0|0
    0|0
  • o zmn sürekli olarak mastürbasyon yap hemde kafanı başka şeylerle meşgul et

    0|0
    0|0
  • sanal seksi dene birde

    0|0
    0|0
  • Itfaiye tüpü al kendine :))

    0|0
    0|0
    • Itfaiye tüpü değil itfaiyecinin kendisi lazım bana

    • kendini farklı alanlara yönelt en büyük düşüncen seks olmasın kitap oku git cık gez farklı uğraşıların olsun eger biz erkekler senin gibi yansaydık su an tecavüze uğramayan kız kalmazdı :)

  • sert derken ne kadar sert olsun vahşi hayvan gibi mi?

    0|0
    0|0
  • Senin gibi birini bul evlen doy uc

    0|0
    0|0
  • Bnde ayni durumdayim :(

    0|0
    0|0
  • Sert erkek lazım size belli

    0|0
    0|0
  • Sert mastürbasyn yap ya da kendini seviserek tatmin edecek birini bul

    0|0
    0|0
  • Sen bu gidişle dayanamayıp bişeyler yaparsın zaten

    0|0
    0|0
    • Henüz yapmadım, yapmayı istemiyorumda

    • Hepsini Göster
    • Bilmiyorum. Hayırlısı artık

    • Eh , umarım

  • Beni ara.

    0|0
    0|0
  • istanbuldaysan buluşalım :) aynı durum bendede var

    0|0
    0|0
  • ssen gel bana sevişek ,:D

    0|0
    0|0
  • Ne kadar sapıksınız bayanlar. s. s. s

    0|0
    0|0
  • soğuk suyun altına gir ateşin düşsün :)

    0|0
    0|0
  • Daha kolayi var nie dert ediyorsun ki

    0|0
    0|0
  • aynı dert bende de var bırgün dayanamayıp atlayacam bırının uzerıne artık :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    22

Kızlar Ne Diyor 5

  • Seref yoksunu erkeklerde nasilda atlamislar hemen. Pislik yapmayin. Kardesim bu kadar sabretmissin sabret yine. Kendini ilkine sakla gunaha girmye gerek yok. Kullanilmis sut kutusu gbi kenara attirtma kendini

    0|0
    0|0
  • Diren gizli kullanıcı

    0|0
    0|0
    • :D bu devirde bir bakımdan direnmek zor olmuyor zaten. Çünkü kimseye güven olmuyo, erkeklerin alayı kızlardan faydalanmak peşinde...

  • haha benim gibiydin ama ben fazla dayanamadım :)

    0|1
    0|0
    • Ne kadar dayandın

    • Hepsini Göster
    • Benimde yaşım 20. Yok yapmak istemiyorum ben erkeklerin bu karaktersizliklerini görünce. İnşallah yapmam âmin

    • yani canım

  • Evlen kizim yildirim nihakiyla falan seni kimse tutamaz :D

    0|0
    0|0
    • :D daha okulum var hem sevgilimde yok

    • Bosweer okulu ya kocan baksin sana

    • Olmaz öyle. Kariyer sahibi olmam lazım, kişiliğim böylr

  • Nasıl bu kadar azgın olabiliyorsunuz?

    0|0
    0|0
    • Hep böyleydim :D

    • Hepsini Göster
    • Çok şükür değilim :D

    • Eşin yokken öyle olmamak daha iyi tabiki ama eşim olsa sabahlar bizim olur, o dereceyim :D

Yükleniyor...