Silikon taktırmalı mıyım? Başlık kısa ama yeterince açık?

Arkadaşlar bunaldım. goguslerimi gerçekten kafama takiyorum. Bedenim 75 sutyende. 170 boyunda 55 kiloyum. silikon taktirmaliyim evlencegim zaman esim bu halde gormemeli gbime geliyor :( lütfen ciddi cevaplar


0|0
4|26

En İyi Kız Görüşü

  • 75 beden sutyen senin göğüslerinin küçük olduğunu değil, vücit hatlarının zayıf ve narin olduğunu gösterir. Önemli olan beden numarası değil cup yani harf ölçüsüdür. Eğer D cup falan giyiyorsan göğüslerin vücuduna göre inanılmaz dolgun ve büyüktür. Ona bakarsan 95A sutyenin askıları geniş ama cupları (meme yuvaları) küçüktür. Dolayısıyla bu kişi hem kilolu hem de küçük göğüslüdür.

    Şimdi sen hangi cup giyiyorsun? Ben ona göre yardımcı olayım sana. Çünkü meme dolgunluğu cup harfine bakar.

    0|2
    0|1
    • Cupuma nasil bakacam simdi? Tarif edermisin

    • Hepsini Göster
    • tamamdır :) kafanı takma yinede :)

    • Oha bilgi fiskiriyor :)

Erkekler Ne Diyor 26

  • Bence taktırma.
    Peki neden diye soracaksın bana :)
    1) Masraflı
    2) Eğer düzgün yapılamazsa çok kötü bir görüntü oluyor göğüs bu daha çok itici gelir erkeğe ve seni de rahatsız eder görünüşü.

    O göğüsler büyür zaten kafana takma.
    Kocan bu duruma anlayış gösterecektir zaten ayrıca bazı erkekler küçük göğüs sever. Tabi bunun yanı sıra ellediğinde, emdiğinde ve yaladığında büyür.

    Son olarak göğüs büyültücü ürünler filan var ama nasıl bilemiyorum deneyen görmedim duymadım küçük yer zaten bizim burası duymamam normal :)

    1|0
    0|0
    • O ürünler sonuç vermiyor kank

    • Hepsini Göster
    • Bir kaç cm oynar diye düşünüyorum. Ayrıca evlendiğin kişi seni seviyorsa göğüslerini sorun etmez.

    • Pekiii

  • Bence gayet yeterli sakın takdırma, kanserojen madde içerme ihtimalinden çocuk olunsa süt verme sorununa, patlama derdine kadar uğraşılmaz.

    1|0
    0|0
  • kesinlikle sağlığın ile oynama

    1|0
    0|0
  • dünyanın en güzel göğsünü de yapsalar sana, doğal olmadıktan sonra iticidir. bunu eşin öğrendiğinde aldatılmışlık/kandırılmışlık duygusunun yanında senin güzelliğine olan bütün ilgi ve sevgisini de kaybeder. sana şişme bebek gözüyle bakmaya başlar.

    2|0
    0|0
    • Vaaaay

    • Hepsini Göster
    • ne demek efendim. geç şimdi aynanın karşısına ve ne kadar güzel bir kız olduğunu seyret ;)

    • :)))

  • orjinal her zaman iyidir.

    silikonlu birisiyle birlikte olan biri olarak söylüyorum bunu.

    2|0
    0|0
    • Silikon olduğunu nerden bliosunki kendimi ifade etti anlasiliomu

    • Hepsini Göster
    • gözükmesi ile ilgili bir sıkıntı yok arkadaşım zaten ama eşim olacak adam anlamasın diyorsun. eğer biraz bişeyler biliyorsa dokunduğunda anlar.

    • Anlasildi kaptan

  • sorun yok yaw küçükse küçük nedir çok da küçük deilmiş hem salla yaw herşeyi sorun yapmayın bukadar :3

    1|0
    0|0
  • şu şekilde mi arkadaşım www.google.com.tr/search

    0|0
    0|0
    • Bilmiom ya :/ hiçbirine benzetemiom

    • Hepsini Göster
    • Tamam:(((

    • sen böylede güzlesin :)

  • 75 a b c d hangisi

    1|0
    0|0
  • Bence boy kilon çok uyumlu. Takman gereken bir durum yok. Manken gibisin zaten:)

    0|0
    0|0
  • taktırma desek taktırmıcan taktır desek taktırcan mı bana sorarsan cogunluk olarak aynı cevabı verebılecegımızı soyleyeyım oyle buyuk sarkık bısey olacagına kucuk avuca sıgacak bısey olmasını tercıh ederım

    1|0
    0|0
  • canını acıtmana değecek mi? Seni sen olduğun için seven biriyle evleneceksin zaten, göğüslerine takan bir adamla değil herhalde. Eğer ola ki evlendikten sonra kocan takıntı ederse o zaman bakarsınız bir çaresine. Bence şimdi hiiiç bulaşma öyle şeylere...

    0|0
    0|0
    • BN kendim sorun ediyorum beni ben olduğum için sevecek bir adam olacak belki ama BN bu -----olsun ya BN boyle cikamam onun karsisina ----düşüncesini nasıl yenecegim

    • Hımm, tabi o zaman başka. Ben de kendi vücudumdan memnun değilim ama gidip de lazerin altına yatmıyorum. Kişisel bir sorun haline gelmesi kötü oluyor. Ben dokunmuyorum kendime şu an mesela. Olaki yarın bir sorun olursa sonuçta çaresi var. Sen de aynısını düşün. Çaresiz bir dert değil sonuçta.

  • Bence çok hoş hic oynama:)

    1|0
    0|0
    • Kucuk :/

    • Hepsini Göster
    • Hadi yha

    • Vallahi yaaaa...
      Kizma...
      Bak sana bisey anlatcam özelden yazarmisin

  • Gerek yok.

    1|0
    0|0
  • Taktırma kanks

    0|0
    0|0
  • Aynı soru sabah da vardı. Ben büyük göğüs hastasıyım ama yapma... orijinal olsun küçük olsun diyorum ben bile, bırak eşim karar versin bence.

    1|0
    0|0
    • Senin esinmi :D tamam braktim esin karar versin

    • Hay bu klavyenin :)) konuya odaklan konuya... harf hatası o :))

    • Harfler mühim :D saol

  • Şayet çocuk yapmayı düşünüyorsan, önce çocuk yap çocuk süt emme yaşını geçtikten sonra silikon taktır :D

    1|0
    0|0
  • ya zatn zor tutuyorum kendimi oruç gitti gidecek.
    stresten uzak dur nekadar çok stres okadar küçük göğüs. ama küçük göğüste güzel oluyor

    0|0
    0|0
    • Erkek gbi bir hava katiyor.

    • Hepsini Göster
    • :((((anlaysn için saol

    • rica ederim önemli değil

  • Bence küçük göğüsten ziyade silikonlusu daha itici gelir hele bekarsın eşinin ne düşünceğini bilmeden böyle bişeye kalkışma. benim eşim olsan doğal olanı tercih ederim , meme emzirirken sıkıntı yaşarsın , eşinde rahat öpüp okşayamaz

    0|0
    0|0
    • Neden? Ayni normal göğüs gbi degilmi

    • Hepsini Göster
    • Sagol mamy :(

    • Ben teşekkür ederim

  • bence doğal yöntemleri dene

    0|0
    0|0
    • Brench press hareketimi ne erkekler yapiio ya o yararmiki ise

    • bunu bir uzmana danışabilirsin ben bilmiorum ama silikondan başka çareler de var

    • Uzman? Spor hocalari gbimi

  • bundan daha kucuk oranlara sahip olan kısılertanıdım bence sorun yapma.

    0|0
    0|0
    • 75 TEn dha küçüğü?

    • Hepsini Göster
    • Valla kimisi çok buyuk olmasından şikayetçi kimisi küçük. bence idealin altında evet ama bu bir sorun dgl kimse kimseyi gögusleri için sevmez tabi gögus hastasi biri olarak demem o ki egerki sevseydim umrumda olmazdi varligi yeterdi ve senin hiç olmayanlardan dgl sonuçda var kafaya takma

    • Okkey

  • link ver bakalım

    0|0
    2|0
    • Googleye 75 beden yaz bak. Abazan

    • Hepsini Göster
    • İleri zekalim benim. malım beyinsizim

    • ileri zekalı olduğumu dile getirmedim normal bir zekam var memesiz ütü masası

  • Doğal haliyle olması daha iyi.
    Benim ablam bebek doğurduktan sonra büyüdü

    1|0
    0|0
  • Evlenince büyür merak etme aslında küçük olması daha iyi büyük olsa göğüsleri evlenince dahada büyür kafam kadar olur

    1|0
    0|0
  • ne alaka evlenince büyür emin ol

    0|0
    0|0
    • Ewlnnce büyüyen gormedim

    • Hepsini Göster
    • neyse allaha emanet ol ben çıkıyorum sıkıldım başım agrıyacak şimdi

    • Saolun

  • Takma Kafana...

    1|0
    0|0
  • göğüslerin evlenince büyüyecek zaten, hele çocuğun olunca daha fazla büyüyecek sabret o günü bekle küçük göğüs sizin hatanız değil ki ben şahsen anlayış gösteririm

    1|1
    0|0
    • Valla arkadasim 6 yillik evli. bide 2 yasinda oğlu var göğüs 75 ti halen 75 takiyor

    • Hepsini Göster
    • Bwlkide küçük sevecek bir adama denk gelcem

    • tabiki, ayrıca bu kadar takılma sorun yapma, benim kız arkadaşlarımın çoğu küçük göğüslü bu durumu bana sürekli söylüyorlar ben önemsemediğimi belirtiyorum onlara her erkek önemser diye bir sorun olmaz ayrıca senin göğüslerin ile değil seninle evlenecek kadınlık sadece göğüslerinin büyük olması ile bitmiyor bazen büyük göğüs çok itici olur erkenden sarkar daha kötü bir görüntü oluşur ve kocan başka yerlerde mutluluğu aramaya yeltenebilir

Kızlar Ne Diyor 3

  • Çok rahatsızsan iyi bir doktora yaptırabilirsin. Ama gerçekten çok küçük tahta gibi değilse gerek olmadığını düşünüyorum ben. Evlenince falan kilo almadıkça büyümüyor.

    0|0
    0|0
    • Tahta gibi değil canim tabiki ele geliyor

    • Bana sorarsan gerek yok, yani o normal bir küçük sorun yapma, hem belki eşin küçük seven biri olur :)

    • :d bende esimi severim ;)

  • Yok taktırma. Bak Natalie Portman'a, Keira knightley falan kadınlarda para bol, hep göz önündeler yaptırmak istese onlar da yaptırır. Kendileriyle barışıklar bence. Doğal hali en güzeli boşver sen:D

    1|0
    0|0
    • Heyt agzindan bal

    • Hepsini Göster
    • Zaten normal sutyen takiom canim herkes anlar küçüklüğünü. destekli kullanmiom

    • Eh süper o zaman takma kafana bunları

  • Kac cm goguslerinn? Bende dusunyorum ama korkuyorum.

    0|0
    0|0
    • Alttan 73 uçtan 84 . mezura ile olcuyorsak tam tamina olculer bu

    • Hepsini Göster
    • Sekiyor yani

    • Limon kadarmi nasil anlamadimki ya of ameliyat olalim en iyisi :(

Yükleniyor...