Artık erken boşalıyorum:(

arkadaşlar yaş 22

sorum ; ben milli olduğunda (kız da bakireydi) ona rağmen 40 dakika da boşalmış biri olarak şu an ki sevgilimle çok erken boşalıyorum.

vajinaya girişten 30 saniye sonra tutamıyorum kendimi ama allahtan 2-3 posta sert kalabiliyorum..

şu an ki sevgilim bakire olan eski kız arkadaşımdan çok çok daha dar bu baya etkiliyo diye düşünüyorum,hissiyat çok fazla çünkü.

ve acayip seviyoruz birbirmizi.

arkadaşlar çok tutku varsa aranızda erken boşalma olabilir falan yapıyorlar. ev de takılyoruz kafa rahat psikolojk olarak rahatsız eden bişey de yok beni...

e tabi şmdi gidip başka bi kızla da deneyemiyorum aldatmış olmamak için.

sorun ben de mi onun aşırı dar olmasından dolayı mı?

yardımcı olacak cevaplar verirseniz sevinirim?

pmasturbasyonu da uzun tutuyorum tavsiye edildiği üzere ve haftada 1 belki 2 yaparım gerekirse.


0|0
5|4

En İyi Erkek Görüşü

  • vajinanıın darlıgı penisi sıkıştırdığı için, mast gibi durum oluyor, ve erken boşalmaya yol açıyor, doğal bi durum.

    0|0
    0|0
    • aynen! evet elimle yaparmışcasına sıkıyor,kavrıyor ne kadar ıslanmış olsa da.

      ön sevişmeyi de uzun tutuyorum. neyse demek ki performansım devamlılığna odaklansam daha iyi olucak:)

    • aynen öyle hocam :)) teşekkürler

Kızlar Ne Diyor 5

  • bakire kızla beraber olup nıye ayrıldıgın aklıma geldı sorununudan cok daha öte

    0|0
    0|2
  • aynı durum benim sevgilimde de var 2-3 dakika içinde boşalıyo ama bi kaç kere daha yapmak için sert kalıyo.biz de çözemedik problemi bi turlu.kontrol etmeye calıstıgını soyluyo zihnini baska seylere veriyomus ama olmuyo:(

    0|1
    0|0
    • 2. ve 3. seferin tadını çıkarmaya yoğunlaşın. seni biraz yorar ama katlan artık çünkü muhtemelen başka kızlarda böyle olmamıştır.sen de benim kız arkadaşım gibisin büyük ihtimalle o yüzden.

      ben de düşük tempoyla,başka şyler dşünerek falan 2-3 dakikayı zor görüyorum ilk girişte ama öylesi de pek zevk vermiyor zaten. ikinciyi bekliyorum orda en azından 25 dakika falan gidiyor.

  • bakire kızla beraber oldun ve onu bırakıp bu kızla oldun öylemi lanetlendin

    2. cide uzun devam etmen gerekir yinede fizyolojik bir sorunun olmasa.. ürologa git.

    0|0
    0|2
    • bu ikinci değil ki öncesinde çok kızla birlikte oldum one night stand tarzı.

      ha 2.defa diyosan onda sorun yok 3e kdr sert kalabiliyorum ve geç boşalıyorum ama ilkinde heycan yapıyorum heralde.teşekkürler gene de:)

    • İlkinde heyecan yapman gayet doğal. Bu olmasın diyorsan mastürbasyon yapıp gitmelisin.

  • evet hem sevgi var hem vajina dar

    sevgilim de bana öyle diyor şu an yasi 39 dedi hic bu yasima kadar böyle dar vajina görmedim cabuk bosaliyor

    0|0
    0|0
    • sansli adamissinki daha 22 yasinda dar bulmusun

      benim fukara sevgilim 36 yasinaca aramis şu an oldu 39 yasi daha benle birakilirmi böylesi

  • Vajina dar olduğundan. Bide sürekli yapmayın bence...

    0|0
    0|0
    • sürekli niye yapmayalım genişlemesin diye mi yoksa daha da erken boşalmama mı neden olur?

    • Ara verirseniz özlersiniz birbirinizi diye dedim o zaman olabilir belki çünkü erkek arkadasımla 1aydır yapmamıştık direk tepkimeye girdi hemende boşalmadı

Erkekler Ne Diyor 3

  • erken boşalma tanısı konulabilmesi için düzenli cinsel hayatın olması gerekir ayda 1 yapıyosan erken boşalman normal

    0|0
    0|0
    • evet söylemeyi unuttum 5 aydır birlikteyiz ama pek düzenli olmuyo tabi regl vs muhabbetinden dolayı.

  • durumdan duruma değişir bnce bnde çok seviyorum ve dayanamıyorum seni tahrik ediyodur çok ama çözümü burda arama arkadaşına aç ve eminim beraber daha güzel vakit geçirceksin ve erken boşalcam diye takmicaksın takmayınca daha uzun kalıcaksın psikojik yönden etkileniyo insan açıkcasın sertleşmeden boşaldımı bilirim tamamen psikolojikde olabilir.

    0|0
    0|0
    • evet aşırı tahrik ediyor ister istemez.

      o kadar da benlik bişey değil diye düşünüyordum zaten daha önce öylesine takıldığım kızlarda böyle olmamıştı rahattım baya.

    • Hepsini Göster
    • ya zaten o sorun etmiyor çünkü 1.den sonra dönüp arkamı uyumuyorum gece devam ediyor;) ben kafama taktım önceden (ya da başka kızlarla) olmazken şimdi niye oldu acaba diye:) sağolun yine de:).

  • Ne alet varmış sende kardeşim beaa

    0|0
    0|0
Yükleniyor...