Anal muayene yaptırmak istiyorum hangi doktora ve bölüme gitmem lazım?

Arkdaşlar kızlar beni şimdi hemen anlıcaktır malum bazı şeyler yaşadım geçmişte anal bölgemde sorun yaşıyorum kaşınıyo alerjik gibi oluyo ve genişleme oldu biraz.. kız arkdaşların anal muayene yaptırdğını duydum hangi bölüme gitmem lazım yardım birde zor birşeymi :S


0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • Kızlar anlıyamaz , o yolun yolcusu olan anlar anca !

    0|5
    1|1
    • iyide ikimizde biliyoruzki kızların çoğu anal ilşki yaşıyor

    • Hepsini Göster
    • Erkeklerinde bazıları yaşıyormuş bunu anladık , neyse tartışamıycam gece gece

    • ohooo bazısımı :D bilsen aklın durur :D

Kızlar Ne Diyor 2

  • genel cerrahi

    0|1
    0|0
    • yaa eminmisin kadın doğum falan bakarmı diye düşündüm ama

    • Hepsini Göster
    • ewt malesef öyleymiş :S ya başka bişey olsa utanmamda anlıyosun beni dimi o bölge ve onun için bir erkeğe gitmek çok utanılcak bişey benim için göreceği görüntü fena genişledi çünkü :S

    • anladım da sorun yok merak etme, o adam da doktor sonuçta

  • Analojiye gitmen lazim.

    0|1
    1|1

Erkekler Ne Diyor 4

  • kulak burun boğaz (KBB) veya göze git panpa :)))

    0|1
    0|0
  • böyle sordun ya kızlar şimdi namus abidesi kesilir
    cildiyeye git derim

    0|0
    1|0
    • hacı baksana hiç yapan yok :D

  • Dünya tersine döndüü git doktorlara sorsana.

    0|1
    0|0
  • ilişkiyemi girdin analdan?

    hemorid
    basur vs genel cerrah bakar ama seninkini bilemem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...