Spermimin kokusu çok kötü. Hastalık belirtisi mi?

Masturbasyon için spermimin orayı açtıgımda böyle kötü bir koku geliyo direk burnuma berbat bir koku üstelik spermimim tenimin renginde degil tenim beyaz renkte iken spermimin orası testislerim esmer siyah renk yardım napacagım hastalık vs mı var

Güncellemeler:
penisimin oldugu yer testislerimin oldugu yer kötü kokuyor ve siyah :(

0|0
6|11

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 5

  • Maalesef erkek dogum uzmani deilim

    0|3
    2|0
  • gece gece :D

    0|1
    2|0
  • sazan avı

    0|0
    0|0
  • Çamaşır suyu kokuyor demi🙊

    0|1
    0|0
  • Çükün kopuyor panpa :( şaka bir yana kesinlikle üroloji uzmanına gidiyorsun, muhtemelen enfeksiyon var :/

    2|3
    1|1
    • Enfeksiyon yoktur, kan toplandığı için koyu renk alıyor.

    • Hepsini Göster
    • gerçekten bir sorun varmıdır ya :S penisim tenimin renginde degil testisimin oldgu yer sürekli bir koku geliyor oradan hep pis böyle banyo yapsamda 10 dk sonra terliyip kokuyor oram

    • Anladık kardeşim, doktora git

Erkekler Ne Diyor 11

  • Sperm Penis'in içinden çıkan üreme hücreleridir. Senin dediğim şey testislerin ve penisin. Hayır hastalık yok, normal.

    1|0
    0|0
  • İyi ki gizli kullanıcısın

    0|0
    0|0
    • Güncelledim

    • Hepsini Göster
    • Normal bir şey, düzenli temizlik yapman gerekiyor, rengi konusunda da genel olarak görünen bir şey bu zaten sana özel değil yani.

    • erkkelerin genelinde aynı diyosundüzenli temizlik filan eyv kardeş

  • Organlarini tanidigina emin misin

    2|1
    0|0
  • kardeş oranın ismi penis yalnız. yıllarca çük dedin gelip burada da çük deseydin rezil olmasaydın

    1|0
    0|0
    • penisin orası işte biraz siyah

  • Sen spermin ne olduğunu bir araştır bence... Karıştırmışsın mevzuyu biraz :)

    1|0
    0|0
  • sperm den kastın neresi? bizi bir aydınlatırsan

    1|0
    1|0
    • Güncelledim

    • mantar olmuş olma ihtimalin yüksek ama malum mevsim yaz
      banyo yapmayı sıklaştır bence don baksır silip ne giyiyorsan günlük değiştir
      ayrıca pudra kullan derim

  • Dohtura git hacı

    0|0
    0|0
  • nasıl becerdin onu kokutma yı. balık mı la bu kokacak.

    0|1
    0|0
  • Bu soru da soruyu soran üyede karışmış abi :/

    0|0
    1|0
  • cenabet mi geziyorsun? mast yaptıktan sonra en az bir gün cenabet gezip, orayı açtığında kötü kokar, bu yanmış spermlerin kokusudur. bu arada senin bahsettiğin sperm değil penistir. Sperm penisinden çıkan cıvık sıvıdaki hücreye denir.

    0|0
    0|0
  • Sperm degl la o penis :D

    1|0
    0|0
Yükleniyor...