Bayanların derdi; hissetmemek...

Ya ben hic bir sekilde zevk aldıgımı boşaldıgımı hissetmiyorum neden nasıl geicek bu. :( bakireim ama anal yaptım oral yaptm yine de hissetmedm :(


0|0
6|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Analdan zevk alamazsın zaten.. Oraldan da ıslandığın halde zevk alamıyorsan muhtemelen psikolojiktir, kendini kasıyorsundur, odaklanamıyorsundur vs..

    0|0
    0|0
    • bir kere oral yaptırdım olmadı dahada yaptrmadım aama ben ona yapıyorum :(

    • Hepsini Göster
    • Senin söyledikrini. odaklanmaya yani. :)

    • Hmm.. Kesinlikle faydası olur kendimden biliyorm :)

Erkekler Ne Diyor 11

  • yanlış şeyler uyguluyorsun zaten anal yapmakla büyük hatayı yapmışsın

    1|0
    0|0
  • ya bu cinsellik konusundaki cahil erkeklerden çeken kadınlar için dernek falan kuracağım kadının zevklerini isteklerini önemsemeyen erkeklerden çeken kadınlar için sanırım üye sayısı fazla olur değil mi

    0|0
    0|0
  • nasıl bakire oluyosun onu anlamadım.. vajina hariç her delikten içine al sonrada bakireyim diye geçin vay *

    1|0
    0|0
  • Analdan zevk alman çok zor , partnerinde iş yok seni çok iyi hazırlaması lazım istersen özelden mesaj at taktik veriyim

    0|0
    0|0
  • Şişme bebeklerde hissiyat yoktur zaten...

    1|0
    0|0
  • sana oral yapıldığında hissetmiyorsan hiçbir şekilde hissedemezsin

    0|0
    0|0
  • Kötü partner. Büyük ihtimalle suçu da sende bulmuştur o.

    0|0
    0|0
    • evet oyle dedi. :(

    • Der tabi. Asıl suçlu olan o çünkü. Kötü olan o. Bunu kendine yedirememiştir. Böyle konuşmaya devam ederse seni kaybeder. Seni gerçekten mutlu edecek kişi vardır çünkü.

  • partnerinde iş yok değiştir

    0|0
    0|0
    • oda sen iş yok diyorrrrrrr :(

    • Hepsini Göster
    • o benden buyukve tecrubelı cunu o benim ılkım

    • hım olsun bnde yaptımda hani er kadının hazalma sı başkadır ki ama olma diye bişi yok

  • Partnerinin penisi kaç cm ve ne kalınlıkta

    0|0
    0|0
    • Sormmadım ama iki elimi ust uste koyunca bir iki santim dısarda kalıyo

    • Hepsini Göster
    • şu an onu dusunmuıyrm ya :(

    • Ben oral seks yaptım çok güzel oluyor sanki bal yalamışsın gibi oluyor

  • Arkadaşlar alanında başarısız olabilir.

    0|0
    0|0
    • Ama o boşalıyo ben mi iyiyim omu kötü :( o

    • Hepsini Göster
    • yani evet o hep mutlu olan taraf bana bişey olmadıgı ıcın ben hc doymurm :(

    • Sorun onda sende değil :)

  • Benle olsan sade oralla boşaltırdım :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • mastmı yapıyon niye hissetmiyon?

    0|0
    0|0
  • sorun onda. herkes oral yapamiyo. kritorisini uzun sure araliksiz yalamasi lazim. sadece vajina degil. kadinin penisi gibi dusunseler biraz o bolumu...

    0|0
    0|0
  • yapanın ki bamyadır

    0|0
    0|0
  • seninle ilgisi olduğunu sanmıyorum, mastürbasyon yapıyor musun bilmiyorum ama yaptığın zaman zevk alıyorsan sorun kesinlikle sende değildir...

    0|0
    0|0
  • Allah kahretsin senin gibi kızları, bakire olduğunu sanıyorsun dimi şimdi sen Allah'n belası !

    3|2
    2|0
    • aaa sanane be delinin zoruna bak

    • Hepsini Göster
    • Pistt len yazma sakın he midem kaldırmaz :P takıl sen kafana göre, kolay gelsin :D

    • Tamam canım.

  • analda hissetmemen çok normal. gerçekten ilişkiye girdiğin gün zevkin ne olduğunu anlayacaksın

    0|0
    0|0
    • o zamana kadar nasıl hissedicem. :( bunlardan sonra wc ye gidiyorum heryerim su gibi olmus ama bişey hissetmiyorum

Yükleniyor...