Yav utandım aslında sorarken neyse sorayım; partnerim bu konuda ne düşünür?

Arkadaşlar ben 20 yaşındayım ve boy 1.81 hafif fit vücutluyum ve yaşıma görede olsa sakallar bile yeni yeni çıkıyor yani, kız arkadaş ayarlamak kolay ama ben evleneceğim kadına haksızlık yapmak istemiyorum o yüzden hiç bir kızla cinsel ilişkiden kaçınıyorum. Sorun şu ee tabi hormonlar azıyor mecburiyetten mastürbasyonla susturuyorum ama sabunsuz yapıyordum ve yaklaşık 10 dk da boşalıyorum ancak ne boşalma neyse işte duşa girdim dedim ya millet hep sabun sürün aynı oluyo felan dediler ya bir deniyeyim dedim sürdüm sabunu arkadaş sürtünme azaldığı için zzevk geliyo gidiyo zevk geliyo gidiyo tam patlıyacam hırt gidiyor lan noluyo diyorum içimden hızlanıyorum iyice geliyo gidiyo evet arkadaşlar yaklaşık 35-40 dk elim uyuştu savbun biraz kuruyunca sürtünme arttı ve zevk devamını getirdi boşalırken hayvan gibi kükredim resmen :D:D ama nefes nefese kaldım ya eğer ben evlenirsem karımla ilişki sırasında bu bayanların vajina içi bukadar kayganmı yani sürtünmesi azmı bune ya böyleyse benim 1 saati geçer ya partnerim ne düşünür bu konuda çünki uzun sürüyor

Güncellemeler:
ilişkiye giren Arkadaşlar yarımcı olursanız Soru şu Vajinanın içi çokmu kaygan sürtünme yokmu?

1|0
5|7

En İyi Kız Görüşü

  • Bunumu dert ettin yahu:) boşver geç olsun daha iyi olur karsindaki istekli biriyle hoşuna ggider yapman gereken istekli biriyle evlenmek

    0|0
    0|0
    • 1 saaat ya kim isterki bukadar uzun süre

    • Hepsini Göster
    • ne demek ablamıza helal olsun :D:D

    • Hahhahah:)

Kızlar Ne Diyor 4

  • mastürbasyonla normal ilişki aynı olur mu elma başka armut başka. normal ilişki çok daha zevk verdiği için böyle bir sorun yaşamazsın. olay sadece kayganlık değil ısı faktörü kasların tonusu var duygusal psikolojik faktörler meseleler var. böle bir sorun olmaz yani

    0|0
    0|0
    • iiianşaaallaaah :D bakalım nolacak bütün kızlar 15 dk verdi hayırdır :D baya iddalısınız

    • Hepsini Göster
    • bence senin canın sıkılmış muhabbet arıyosun

    • ne alakası var ya yorumuna cevap vermiyeyimmi

  • gercekten seninle evlenecek olanin vay haline.. :)) Allah yardimciniz olsun.. :D

    0|0
    0|0
    • ah yaaa biliyodum :(

    • Neyse en azindan biliomussun.. :))

  • Soru güzel soru :) önce bir gizliye alalimmmm hih oldu :) canim simdi bu sadece girdiği yerle alakali değil. Sonuçta esin karsinda tüm guzelliyle senin olacak. Bu yüzden ask dolu bakislariniz dahi bunun suresini etkileyebilir. Ama korkma süre hic önemli değil yeterli esinle beraber ortaklasa calisin :)

    0|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • yok canım ya okadarda değil :D görür görmez boşalan imkansız ya valla içi bilemiyorum okadar kaygansa benim uzun sürer bişey daha soracam acaba penise basınçmı yapıyor bide sıcak vuruyordur belki bu işlem boşalmayı hızlandırabilir?

    • Hic bilmiyorum o mevzulari yasmadgm icin

  • merak etme o kadar sürmez :)

    0|0
    0|0
    • Çok kayganmı

    • Hepsini Göster
    • o süre iyi ya bayanların orgazm olma sürelerini bilmekte lazım tabi

    • yani

Erkekler Ne Diyor 7

  • Canını sıkma; cinsel beraberliğe girerken onu tüm ruhun ve vücudunla hissedersen ilk seferde 5 dakikan var. :)
    Onu hissetmeden sadece kişisel zevkime bakayım, sadece girip çıkayım, gerisi umurumda değil dersen uzun sürebilir...

    0|0
    0|0
    • yok hacı ya tabi gerçekte nasıl bilmiyorum ama dediğim gibi sabunla resmn zorluyorum patlamak için ama gelmiyor işte bir geliyor hemen gidiyor

    • Hepsini Göster
    • vaay eyw. ya doğru ama uzun seven kızı bulmakta mesele :D

    • Sinemanın arka koltuğunda sevişmiyorsan, otoparkta ilişkiye girmiyorsan, yol kenarında arabanın içerisinde beraberlik yaşamıyorsan, yani acelen yoksa merak etme. Hepsi sever... :D

  • Sen genede çok alıştırma kendini masturbasyona iyi değil, sonuçta elinin baskısıyla boşalıyorsun ki vajina daha yumuşak ve elastik bir yapıda, sorun yaşarsın ilerde...

    0|0
    0|0
    • evet kardeş bir ara baya abartmıştım terlik tabanı gibi sertleşmeye başladı o yüzden zaten bide işe girdim yazın çalışmak için hiç aklıma glemiyor tabi yolda kadınların giyinişlerini saymazsak işte eve yorgun atıyoruz kendimizi orucuz bide zaten hiç yani aklıma gelmiyor

  • Ne içtin olm sen

    1|0
    1|1
    • valla hacı bişey içmedim kadınlar ne hisseder valla canı çıkacak partnerin :D

  • Dostum bende de oluyor böyle :D sabunluyken daha hızlı yapman lazım :D

    1|0
    0|0
    • valla kardeş bir yandanda ses çıkmaması için uğraşıyorum ama çok uzun sürüyor bayanlarla ilişkide okadar kayganmı içi

    • Hepsini Göster
    • Aşk olsun yeter ;)

    • doğrudur

  • akşam akşam para versem bukadar gülemezdim:)))

    0|0
    0|0
    • :D ya mk ya tabi sende böyle bir sorun yok demi mk :D

    • Hepsini Göster
    • umarım bulursun. ama dikkat et hacı kızı numarasını eniyi aşırı ustalar yapar. tufaya gelme:))

    • :D :D yok görmeden almam :d :D :D

  • Lan manita yapmak nasıl okadar kolay oluyo oğlum :D Aynı yaştayız 25 dakika sabunsuz rekorum var. Rekor diyorum çünkü kendimi frenlemeden yaptığım. Dur kalk dur kalkla uzun sürdürebiliyorum. Belkide erken boşalma sorunum vardır bilmiyorum :D

    0|0
    0|0
    • hacım ya kız yok aslında çoğu kişi kadın olmuş artık ben benim gibi hiç ilişkiye girmemiş bir kızla ilişkiye girip evlenecem yani valla kardeş bilmiyorum belkide şimdiye kadar hep sabunsuz yaptığım için deride kalınlaşma olmuş olabilir sabunla yapınca bir anda tahtik etkisi 0 a düştü zevk gel git yapmaya başladı

  • Kanka benimde kremsiz mastürbasyon 10 15 dakika civarı kremli 40 45 dakika suruyo kan ter içinde kalıyorum ve çoğu arkimde 5 10 dakikadan fazla dayanamiyormus demekki bizde geç bosalma sorunu var :-)

    0|0
    0|0
    • bro sürtünmeden ya sürtünme olmayınca çok fazla tahrik olunmuyor ama sabunluda zevk gelip gidiyor çok yoruluyorsun tabi

    • Hepsini Göster
    • hadi hayırlısı :D gazamız mübarek olsun :D bize gelen kızların işi zor sanırım

    • bir gelenin bidaha geleceği kesin :)

Yükleniyor...