Bekaret raporu fiyatları hakkında.

Yakın bir arkadaşım bundan bir kaç ay önce erkek arkadaşı tarafından ilişkiye zorlanmış. Kız ailesine söylemiş, ama çocuk kabul etmiyormuş olmadı öyle birşey falan diye. Arkadaşım bekaret raporu almayı düşünüyor. Bana kalırsa ekstra bir ücret ödenmemesi gerekiyo muayene ücretinden hariç ama, o öyle olmadığını ekstra bir bedeli olduğunu söylüyor. Bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyoruz.


0|0
11|6

En İyi Erkek Görüşü

  • zorla ilişkiye nasıl zorlanılır? bunun adı o zaman tecavuz olur thedya. Senin arkadaşının bence bi şeyleri sakladığı gerçeği de olabilir dorusu.

    0|0
    0|0
    • Evet bildiğin tecavüz olur haklısın. Babamın oğluna bile güvenmem ama arkadaşımın gerçekten zor durumda olduğunu görebiliyorum. İsteyerek yada istemeyerek böyle bir olay geçmiş başından neticede.

    • Hepsini Göster
    • haklısın pahalı oluyo o testler maalesef hani her yerden tanıdık bulurum ama bu alandan sanmıyorum ya :))

    • Sağlık oslun :)) Düşünmen yeter :)

Erkekler Ne Diyor 5

  • söylediğin olayla almaya çalıştıgınız rapor alakasız geldi bana

    neden almaya calıstıgını anlamadım

    madem zorla ilişkiye girildi, daha neyin raporu bu

    konu olayın zorla oldugunu kanıtlayabilmek

    bu kadar zaman geçmiş üstünden kanıtlanması çok çok zor

    ancak cocugun kabul etmesi lazım

    0|0
    0|0
    • Alakasını şu şekilde anlatayım, çocuk ben birlikte olmadım Gizem'le diyormuş. Gizem'de bana saldırdı diyor, isteğim dışında ilişkiye girdi benimle diyor. Konu olayın zorla olduğunu kanıtlamak değil, konu böyle bir olayın olduğunu kanıtlamak.

    • Hepsini Göster
    • Tamam. Sağol.

    • bu tip durumlar cok istismar edildiği için hemen darp raporu alınıp şikayet edilmesi gerekiyor. sevgilisiyle çırılcıplak yatakta sürt sadece diyen, erkeğin azıcık ileri gitmesiyle bekaretini kaybeden sonra da zorla oldu diyen çok kişi var malesef. bu tip insanlar yüzünden de gerçek mağdurların hakkını araması daha da zorlasıyor

  • e dikiş nakışıda anlıyor mu doktorlar..

    0|0
    0|0
  • İliskiye zorlanmış derken tecavüze uğraşmışsa neden bu kadar süre sessiz kalınmış hemen savcılığa basvurulmamis. Bence ailesinin nezdinde arkadasın kendince yaptığının sorumluluğunu üstlenmek yerine üzerinden sorumluluğu savmak istiyor gibi geldi bana

    0|0
    0|0
    • Çocuk evlenicez falan demiş kıza. Kızda bakmış ki oyalıyo ailesine anlatmış. Ailesi anlaşmaya çalışmış çocuğun ailesiyle ama onlar yanaşmayınca böyle bi yola başvurmaya karar vermişler.

    • Üzgünüm ama o yoldan da bir sonuc alamayacaklar

  • Ne saçma işlerle uğraşıyor insanlar.

    1|0
    0|0
  • rapor alsa ne olacak? adam inkar eder yine baskasi ile yapti diye.

    0|0
    0|0
    • anlaşıyormuş canım o rapor cıkarsa admın inkat etme şansı yok

    • Hepsini Göster
    • kanitlanmaz. bunu en basinda dusunecekti. simdi diyelim bir sevgilim oldu, belki yatmadim bile, ama o gidip de rapor aldi ilk seninle oldu bilmem ne diye geldi basima ailesi ile. ben gidip mahkemeye veririm, sonucta 18 yasini gecmisse, zorlayamaz ortada bir hamilelik ya da tecavuz yok ise.

    • Sağol etmus.

Kızlar Ne Diyor 11

  • dava acması gerekıor ama artık ıspat edemez olayın oldugu gun gıdıp hastaneden rapor almalıydı tecavuz sonucta neyın saftırıklıgını yaşıonus kafanızmı guzel anlamadım ki

    0|1
    0|0
    • Sen üslubuna biraz dikkat etmezsen anlatıcam ben sana neyin kafasını yaşadığımızı. Saftrikmiş, annen evde mi diyorum bende sana burdan. Oldu mu.

    • Hepsini Göster
    • hahaa. aha bende geldim.

    • burası her yoruma acık bir alan herkes acıkca hür bir sekilde yorumunu yapıyor thedya saygı duymalısın hak veriyorum sana tgülşah

  • eğer hemen olaydan sonra gidip rapor alsaydı zorla olduğunu açığa çıkardı şimdi çocuk ben yapmadım der.

    0|0
    0|0
  • arkadaşım deme bari...

    0|0
    0|0
    • Neey?

    • Hepsini Göster
    • uzarım uzamam ya asıl yavaştan buranın sadece bi site olduğunu anlasan sanki burdan biri sana laf etmiş etmemiş ne yani . sen kendini biliyosan sorun yok bunlara gül geç yani biraz geliştir kendini :P

    • Bana bak kızım, ağzına gözüne zarttanak sıçarım boka boğulursun orda. Gerizekalı, ne bokum biliyosun da konuşuyosun? Benim kendimi bilip bilmemem seni zerrece ilgilendirmez. Siktir git benim asabımı bozma. Sürtük seni. Bokumun çividi. Yaşın kaç kızım senin? Hee?

  • İlişkiye girdiği 15 gün içerisinde gidip alabilir.

    Polise şikayet ettiği takdirde zaten onlar adli tıpta bunu yapıyorlardır.

    0|0
    0|0
    • Mart ayında olmuş.

    • Benim bildiğim bu yınede yapsın şikayetini eğer bekareti gitmişse

  • o raporu alabilmek için savcıya şikayette bulunmak gerek onun vereceğ br evrakla hastaneye gidip alabilirsin

    0|0
    0|0
    • tabi kız gercekten zorlandıysa bu cok rahat belli oluyormuş doktorlar anlıyor yanı zorlama yoksa boşu boşuna gitmesin kendini rezil etmesin doktor he seyi anlıyor çünkü

    • Anladım. Ücretlendirme hakkında bilgin yok sanırım.

  • ilişkiye zorlanmak ne demek ?

    1|0
    0|0
    • Bildiğin tecavüz demek.

    • kanıtlaması gerek ama o yoldan kanıtlaması zor hemen başvurması ve darp varmı bakılması gerekiyordu

  • mantıksız bir durum bence bu kime bakire olup olmadıgını kanıtlıycak?

    0|0
    0|0
    • Çocuğun ailesine.

    • Hepsini Göster
    • Ailesi öğrendi ki çoktan.

  • mahkeme kararı gerekli değil mi bunu almak için?

    0|0
    0|0
  • tecavüz durumunda evlenmek bile bence kurtarıcı olmamalı yapan için.yani bunu kim yaşadıysa o insanın nasıl eşi olacak?tecavüz ya bu.ilk hafta gitseydi raporu alırdı.çok kötü bi durum.ücret falan yok ama alacağınız belge sadece bekaretiyle ilgili olacak.onun için gidip o sandalyeye oturacak:S herkesin bildiği bi durum için kendine bu eziyeti çektirmesin.umarım çocuğun yanına kalmaz

    0|0
    0|0
  • çok üzgünüm canım ama bir sonuç alamayacaksınız gibi geliyor aradan aylar geçmiş belli olur mu bilmiyorum şimdi anneme falan sorsam yanlış anlayacak netten araştır biraz istersen ne kadarsa bir süre biriktirirsiniz umarım cezasını bulur o pislik.

    0|0
    0|0
  • Fiyatını bilmiyorum ama mahkeme kararıyla muayene oluyorsun diye biliyorum. Onu almak kolay değil yani..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...