Düşük yapmak istiyorum napmalıyım?

Babamlar beni zorla evlendirdiler. Ben 24 yaşındayım evlendiğim adam 41 yaşında. bana zarar vermesinden korktuğum için ilişkiye girmek istediğinde hep izin verdim. şimdi hamile kaldım ve herkes biliyor ama ben bu çocuğu doğurmak istemiyorum o adamın çocuğunu doğurmam. para yok kürtaj falan yaptıramam. benim bir şekilde düşük yapmam lazım lütfen bana yardım edin


0|0
5|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Bacım öncelikle sunu bil, yapmak istediğin şey tamamen bir canlıyı öldürmek yani katletmek. Ama sen bunu bilecek Hastasın sakın akıl verdiğini felan sanma, Rabbim bilerek düşük yapmak veya sorunsuz iken kürtaj olmak güney diyor bilgin olsun.
    Yinede buna rağmen istiyorum diyorsan, sandalyeye çıkıpbol bol atlamak, tül perde takar gibi yüksek yere uzanıyor ggibi hareketler yapmak veya ağrı kesici gibi hapları kullanmak düşüğe sebep olacak şeylerdir.
    Kesinlikle tavsiye etmem fakat günahı boynuna ALLAH yardımcı olsun

    0|0
    0|0
    • ben artık allaha olan inancımı yitirdim
      tavsiyelerini denicem

    • Valla hanfendi karar sizin, ben bir müslüman olarak görevimi yaptım.
      Fakat sunu da bildireyim ALLAH a inancınızı asla yitirmeyen ve her halimize şükredin beteriner beteri varm.
      Yinede ALLAH YARDIMCINIZ olsun

Erkekler Ne Diyor 16

  • bakın sızın vakıt gecırmeden aıle baknalıgına basvurmanız gereklı onlar sıze her sekılde yardımcı olacaktır.. barınma iş guvenlık... sıze yenı bır kımlık bıle saglayabılırler ıcap ederse.. ne demek zorla evlendırılmek, ne demek zorla ılışkı ne demek zorla dogum.. vakıt kaybetmeyın derhal basvurun, kımse ıstemedıgı seylere katlanmak zorunda degıl

    1|0
    0|0
    • yaptığım tek şey polise gitmek oldu onlar da hiçbir şey yapmadı. bu konularda gerçekten bilgisizim

    • Hepsini Göster
    • kardeşim anlatamıyorum galiba hakkımı savunmaya çalışsam dayak yerim eve kapatırlar beni bu pislikler cidden bıktım artık..
      kendimce kurtulmaya çalışıyorum bir ara kaçmayı düşündüm yapamadım. yani hala ne yapacağım konusunda düşünme aşamasındayım eğer bu bebeği doğurursam hiçbir şey yapamam bu adama bağımlı olurum peşimi asla bırakmaz

    • bende sana tam o seyı anlatıyorum, arayacaksın 183 u durumun en ınce ayrıntısına dek anlatacaksın, devlet senı alıp goturcek kımsenın bımedıgı bır yere.. ıcap ederse yenı bır hayat verecek sana.. adın degısecek belkıde... ıs verecek barınma verecek koruma verecek, senın anlamadıgın bu.. korkmussun ama bu korkunla olene dek yasayamazsın, yasanılmazda.. kendıne yenı bır hayat kurabılırsın.. akp nın yaptıgı nadır iyi şeylerden bırı bu... ara 183 u ne kaybedeceksın...

  • düşük yapma sağlığını bitirir

    0|0
    0|0
    • doğuracağıma intihar ederim

    • Hepsini Göster
    • psikoloğa görün önce zihinsel olarak rahatlamalısın

    • yaa sanki çok saygı görüyorum bir de psikoloğa mı götüreceklerdi beni

  • Allah sabır versin size böyle bir şey sizinde sağlığınıza zararlı dikkatli olun bence yapmasanız daha iyi.

    0|0
    0|0
  • ya saçmalama çocuk senin çocuğun kimsenin çocuğu değil yazık günah. o bebek doğdu mu eline aldın mı dünyalar senin olur

    0|0
    0|0
  • Allah sabır ve kolaylık versin çok zor bir durum ://

    1|0
    0|0
  • Nerede yaşıyorsunuz?

    0|0
    0|0
    • bu bilgiyi gerçekten vermem gerekli mi

    • Genelde vermek istemezseniz mesajla yazın? Sadece merak ettim duruma üzüldüğüm için.

  • yapmak isteğin cinayet keşke evlenmemek için bir yol bulsaydın

    0|0
    0|0
    • cidden çok kolay sanıyosunuz dimi
      erkekliğinin değerini bil

  • Ablacım zorla evlilik olur mu. Polise savcıya gitseydin ya yazık günah ya

    0|0
    0|0
    • gittim zaten çok kolay sanıyosunuz dimi. o polisler de en az ailem kadar geri kafalı ve pislikler. bir hata yaptım ve beni çok kötü cezalandırdılar polisler de hiçbir şey yapmadı hatta bana hakaret ettiler.
      ailem evlenmezsem beni evden atıcaktı zaten 24 yaşındayım hiçbir şey engel olamaz evden atmalarına. yapmak zorundaydım

    • savcılığa gitseydin ne bileyim kadın hakları derneği falan var onlar yardımcı olurdu belki

  • Çocuktan mı , sevmediğin adamdan mı kurtulmak istiyorsun. Önce buna karar vermelisin.

    0|0
    0|0
    • Sevmediğim adamdan kurtulmak için ne yapacağım konusunda hala düşünme aşamasındayım ama bebekten de kurtulmam lazım eğer kurtulamazsam ve doğurmak zorunda kalırsam evlendiğim adam asla peşimi bırakmaz

  • Kendini merdivenlerden yuvarla.

    1|0
    0|0
  • ailen şerefsizmiş 41 yaşında seni alan adamda şerefsizmiş o bebeğe kıyma ne olursa olsun :( üzüldümya

    0|0
    0|0
    • ona bebek gözüyle bakmıyorum benim için bir embriyodan başka bir şey değil çok yeni zaten. asla doğurmam

    • yapmaya :( bir can o ne gözüyle baktığın önemli değil senin bebeğin o :(

  • Git bir doktora anlat derdini. doktor da insan sonuç ta halden anlar. Hangi ilde yaşıyorsun?

    0|0
    0|0
  • ilaç iç

    0|0
    0|0
  • Oha bu devirde böyle işmi olur yaa:(

    1|0
    0|0
  • hımm bir ilaç var bir bakarsan özlese söylim arkadaş

    0|0
    0|0
  • netten araştırmadınmı. niye hamile kaldın ya. konuşalım istersen özel. mesaj at. anlatim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Evlenirken bişey yapmadın, ilişkiye girerken bişey yapmadın, iş çocuğa gelince mi dank etti?

    0|1
    0|0
    • yukarıdaki yorumuma bak

    • Hepsini Göster
    • benden sıkılıp boşar belki

  • o lanet adamı boşver. bebeği doğur sanada bir arkadaş bu zor evlilikte yardımcı olur. diye düşünüyorum?

    0|0
    0|1
  • tamam çocuk düşecekte senin sağlığın ne olacak? doktora danış en iyisi.

    0|0
    0|0
  • Allah a inancınızı yitirdiniz, gelip Allah ın yarattığı aciz kullardan akıl danışıyosunuz!! Allah a kafa tutacak kadar varsınız (öyle ya verdiği canı almak istiyorsunuz) O kadar delikanlısınız madem 41 yaşındaki adamdan neden korkup yatağına giriyorsunuz? O sizin de yavrunuz!! Gelip bizden katil olma medotlarını soruyosunuz. Vicdan ve merhametten yoksun olan kadınlar annelik duygusunu yaşamasın zaten. Kusura bakmayın biraz sert konuştum ama.. Çocuğu düşüreyim derken başınıza başka dertler gelir sağlığınızdan olursunuz. Bunun yükü çok ağırdır bu düşünceleri silin kafanızdan derim ben.

    0|0
    0|0
  • Adaçayı iç..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...