Cinsellik yoksa erkek aldatır mı?

bitane erkek kankam var bir ilişkide öpüşmekten sarılmktan başka bişe yoksa sevseler bile bütün erkekler aldatır biriyle birlikte olur diyo gerçekten böylemi ?


0|0
3|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Kız dediğin bakışlarıyla tatmin edebilmeli :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • kişilikle alakalı bu seks olmadan da bi ilişki çokta güzel yürür

    1|1
    0|0
  • evliysen boşanmaya kadar gider :(

    0|0
    0|0
  • Kankan yanlış düşünüyor. Seven erkek sabırlı olmayı da bilir.

    1|0
    0|0
  • fırsatı bulursa aldatır

    0|0
    0|0
  • seks şart değil ayaklarını öptürsün yeter :) benim gibi ayak fetişi bi erkekse sadece ayak öperek tatmin olabilir

    0|0
    0|0
  • bence aldatır

    0|0
    0|0
  • illa sevişmek gerekmiyo ama tatminkarlık sart bu yüzden aldatma olmaz tabi gene istegine baglı

    0|0
    0|0
  • Cinsellik varsa da erkek aldatır şeker ;)

    0|0
    0|0
  • Bir erkek en fazla bir hafta bilemedin bir ay dayanır diye biliyorum hiç değilse bir sevişme olmalı

    0|0
    0|0
  • büyük ihtimalle...hayır, çok büyük ihtimalle

    0|0
    0|0
  • Aldatma ihtimali yüksek

    0|0
    0|0
  • seks bi ihitiyaç yani... eğer kız bi şekilde sevgilisini rahatlatırsa ii olur

    0|0
    0|0
  • cinsellıği doyuma ulasmıs erkek olmasada aldatmaz adrıana lıma karsısına cıkmaz ıse:D

    0|0
    0|1
  • Ya bence öyle bisi yok .. Kimileri der ask sexi bir araya getirmek icin sölenilen bi yalan flan ama palavra bunlar.. ben severm sevgilimi istesede istemesede

    0|0
    0|0
  • Kişilik meselesi,öpüşme oldu mu mecburen diğer yönlerede kayıyor.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Kizla sevgiliyse ilişkiye girmeseler bile, sevişme koklaşma mutlaka olmasi gerekiyor. Hani bi şekilde tatmin olmasi gerekiyor. Ama yok ne öpüşme ne koklaşma yada sevişme olmaz diyorsaniz, sadece eleele tutuşup aşkimli cicimli olursa, ozaman erkek ilk firsatta aldata bilir.

    0|1
    0|0
  • cinsellik olmayan bi iliski bana liseye kdar normal geliyo da, sonrasında olmaması cok tuhaf yaaa. ben erkek olsam aldatmak demiyim de cikmam, zaten sıkılırım bi sure sonra ya da baglanamam sanırım... sevdigimle yasamicaksam kimle yasicam bunlari.

    1|3
    0|1
  • Aldatma olayı tamamen karakter ile alakalıdır , erkek ya da farketmez bir insan şeref yoksunu ise cinsellik olsun ya da olmasın aldatır.

    0|0
    1|0
Yükleniyor...