Selam arkadaşlar soruma cevap arıyorum bir bakar mısınız?

arkadaşlar makat bölgenize doktara gıttınızde basur veya hastalıkdan dolayı el attırdınız mı nasıl bir duygu ben basur oldum fakat doktora gitmeye korkuyorum ne yapabılrım doktorlar neden bırsey yokken bile içine parmak s.kmak ıster anlamıs değilim


0|0
1|3

En İyi Kız Görüşü

  • bişey olmaz korkma. ayrıca bişey var işte basür oldum diyosun adam nasıl anlicak bakmadan? bakıyoki orda catlak varr mı hemorid içte mi dışta mı dışkı normal mi kan var mı.. utancak korkacak bişey yok oraya gidenlerin yarısına aynı şey yapılıyo zaten

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 3

  • yok valla bana el atmadı kimse gerçekten

    0|0
    0|0
  • fiziksel muayene şart dostum yapacak bir şey yok.

    0|0
    0|0
    • oyyyyy :)))) ellemese ne olurki

  • yaa :) insan kötü olur ya :) normalde ben kendimi parmaklıyorum ama başkasının parmaklaması haha düşünsene doktor seni parmaklıyo ereksiyon oluyosun haahaha ne gülerim (haykırdım)

    0|0
    0|0
    • pislikkk nasıl yapabılıyorsun öyle :/

    • Hepsini Göster
    • erkeklerin orda g noktası var :) internetten araştırırsan :)

    • tamam neyse sana kolay gelsın ben bu işe tatlı bakamadım sen devam et

Yükleniyor...