Vajinamın üstünde sivilce çıktı?:((?

Vajinamda ve arka tarafında sivilce çıktı çok acıyor kaşınıyor napsam geçer?


0|1
5|21

En İyi Kız Görüşü

  • benim de çıkmıştı krem sür 2 gün içinde geçer. şüphelenme canım.

    0|0
    0|0
    • Teşekkürler içimi rahatlattın :))

Erkekler Ne Diyor 21

  • Benim testisimde çıkmıştı sağ yumurtalık kocaman olmuştu geçer merak etme patlatırsan daha çabuk iyileşir :)

    0|0
    0|0
  • tahriş olmuştur az ara ver

    0|0
    2|1
  • patlat gitsin.

    0|0
    0|0
  • ÇOK AÇIK SOZLÜSÜN :)

    0|0
    0|0
  • dur gelip sıkım ben onu terbıyesız nasılda cıkar orda ayıp yahu

    0|0
    0|0
  • patlat :)

    0|0
    1|0
  • Bence hiç dokunma, ara sora olur böyle şeyler zamanla yok olur.

    0|0
    0|0
    • Ama coook kasınıyor

    • Kaşırsan yayılmasınıda sağlayabilirsin.
      Bol bişeyler gir ve ordan elini uzak tut.

  • Hm kaşntı ilacı sür dicemde nerden bulacan :D tükürüğünü sür kaşıntı geçer.

    0|0
    1|0
  • Zımpara kağıdı :))

    0|0
    0|0
  • Bir şey yapma elleme kendi geçer :)

    0|0
    0|0
  • SIK.

    0|0
    0|0
  • evdeysen temiz ol.içine giyme birşey hava alsın geçer.arka tarafında içindemi

    0|0
    0|0
  • ağda batığıdır. hep çam ağdasının oyunları

    0|0
    0|0
  • kaşınıyorsa kaşı derim. yok kaşıyamam dersen kaşınanı kaşıyacak çok:)

    0|0
    0|0
  • dar giyme agda yapma

    0|0
    0|0
  • Egenliğe giriyo vajinan :D

    0|0
    0|1
  • fırça tarak sapı ile mast yapma mikrop kaparsın kadının biri kocası aldatıyor zannetmiş bu yüzden

    0|0
    0|0
  • mastürbasyon yaparken tükürüklüyor musun?

    0|0
    0|0
  • mntar olmuş olbilir mi veya jiletle mi aldın

    0|0
    0|0
    • Hayir agdayla alirim asla jilet vurmam

    • nemli tutmuş olabilir misin?

  • tahrıs olmus da olablr terlerse sıcak olursa orası cıkar yıne elleme gecer bıkac gune

    0|0
    0|0
    • İnsallah geçer cok kasınıyor çünkü

    • kasıma gecer dokunma oraya bı kac gun dayan banyoda sıcak suyla ov orayı ıyıce

  • patlat gitsin ya da iyice bak kıl dönmesi olmasın.

    0|0
    0|0
    • Yok değil iltihaplı sivilce

Kızlar Ne Diyor 4

  • Her gün duş al ve dar pantolon giyme

    1|0
    0|0
    • Dar pantolondan başka bir şey giymiyorum ki dusta aliyorum

    • Havalar ısındı bikini bölgene baskı yapacak kıyafetler giyip orayı havasız bırakırsan daha kötüsü de olabilir

    • Haklısın teşekkürler

  • Sivilce olduguna emin misin?
    Bunu oku derim : http://www.genitalsigil.net/kondilom.html

    0|0
    0|0
    • Ee bu dediğin şey cinsel yollamı bulasiyo? Öyleyse o değildir sivilce gibi geldi bana hepte olur bende

    • Sadece cinsel yolla degil bir yerden bu mikrobu kapmis olabilirsin. Bu virus genelde cinsel bolge uzerine yerlesir diye biliyorum. Sadece soyleyeyim dedim gerisini sen bilirsin.

    • Korkutma beni ya

  • kıl dönmesidir lan o iltihaplanmıstr *-*

    0|1
    0|0
  • jiletle mi aldın

    1|0
    0|0
Yükleniyor...