Artık seks yapmalı mıyım, kararsızım!

Yaklasik alti aydir birisi var hayatimda, seks konusunda cok istekli ve gercekten beni arzuluyor ve de asik ama birliktelik yasamadik daha. Ben de bakire olup olmadigim konusunda bisey demedim ona ama bakire olabilecegimi dusunuyor. Herneyse ondan cinsel manada etkileniyorum ayni sekilde ve artik seks yapsak bi sorun olur mu, ya iliskim biterse diye korkuyorum... Ayrica ben 48 kiloyum (ancak gogogus ve kalcalarim dolgun ) 1.63 boyundayim o ise yaklasik 1.90 ve 95 kilo...iliskide sorun olur mu bilmiyorm cunku onceki partnerim ufak tefekti baya. Ne dersiniz daha beklemelimiyim yoksa bana yaklasmasina izin vermeli mi


0|0
4|28

En İyi Erkek Görüşü

  • ona ve kendine gerçekten her konuda güveniyorsan merak etme yap ama bence biraz daha bekle 6 ay kısa bi süre ilişkide ve şuna emin ol seni sex içinmi yani bi gün onu yapacagız mutlaka umuduylamı seviyor yoksa seni sen oldugun içinmi seviyor bundan emin olduktan sonra zaten kararını sen rahat rahat verebilirsin ve bunu içinde dedigim gibi gene zaman lazım :) ha bide ille yapıcam diyorsan: o senin nerdeyse 2 katın sex'te ona büyük rol düşüyor çok iyi bir ön sevişme yapması lazım ve senin canını acıtmadan kendini daha fazla yorması lazım :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • link

    bu gibi olmadığı sürece bi problem yok kardaş ...

    lakin hiç düşündün mü ya seviştikten sonrasını :D

    0|0
    0|0
  • O çocuk adına çok üzülüyorum biliyomusn kim bilir ne kadar temiz seviyodur seni...eğer birazcık insansan geçersin karşısına adam gibi ben buyum kardeşim dersin zaten seviyosa emin ol bi çıkar yol bulursunuz kopamaz senden hem onun güvenini kazanırsın hemde vicdanın rahat olur ve kimsenin günahına girmemiş olursun..

    0|0
    0|0
  • oovv yyoovv. .

    hiç yaklaşma parçalar..

    0|0
    0|0
  • bakirelik konusu hala konuşuluyor ya bu ulkede helal olsun.salak salak yorum yapanlar !karşındaki partnerine dokunuyorsun,hissediyorsun düzüşmek istiyorsun ama gunah diyorsun,ahlaksızlık diyorsun.o zaman en buyuk ahlaksızlıgı sızın ana babanız yapmıs ki siz olmuşsunuz...sana gelince kızım canın bu herife vermek istiyorsa, bağıra bağıra düzdür kendini...

    1|0
    0|0
  • yapma. nedenini sor ama yapma

    1|0
    0|0
  • çok güldümya gerçekten beni arzuluyo,deyişine,

    bütün erkekler sevsede sevmesede cinsellikte gerçekten rzular,sna aşıkmı niyeti ciddimi sen

    ona bak ,senle bir süre cinsellik yaşayıp sıkılınca ,uzaklaşabilir,istadığini alınca ,

    0|1
    0|0
  • Korkunun ecele faydası yok..Kendini vermeye hazır hissediyorsan yada hissettiğin an verebilirsin..Benim açımdan sorun olmaz..Karar senin..Vereceğin her karara da saygı duyarım..Şimdiden kolay gelsin..iyi çalışmalar..

    0|0
    0|0
  • valla biraz sallıyorsun gibi secim senin ben yazdıklarından anladıgım kadarıyla erkeklerin içini gıdıklayım gibisinden yazmıssın

    0|0
    0|0
  • Sen karar ver boy kilo sorun olmaz orta noktada buluşursunuz merak etme...

    Daha önce ilişkin varsa ve sende istiyorsan neden bu adamı 6 ay süründürdün. Yazık ya...

    0|0
    0|0
  • Daha önce bu durumun aynıısını bende yaşadım bana kalırsa yap ama kandırma ben bakireyim deme :) o zaman o kişinin sana olan güveni kırılır ve daha yerine gelmez akışına bırak zevk almaya bak boyu kiloyuda sorun etme bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • Bakire olduğunu söylemezsen seni Aletiyle Boğabilir :)

    0|1
    0|0
  • ..yan yana gelince...birbuçuk porsiyon meydana getiriyorsunuz...sizin ilişkiniz çok sağlam yürür bence... Yeter artık daha fazla beklemeyin...ortam kızışmış...

    0|0
    0|0
  • Aslında fiziksel anlamda bir sorun olacağını düşünmüyorum. Ama sen de istiyorsan neden bekliyorsun ki? Senden izin istemesi veya izin istediğini belli etmesi bile bir şeydir. Eğer hazır değilim buna dersen sen bilirsin tabii ki.

    0|0
    0|0
  • öldürür seni

    0|0
    1|0
  • o yapıda bi erkek için , çok ufak tefek sayılırsınız.Gerçekten dikkatli davranmanızda fayda var.Bi anlık heyecanla kendinizi duvarda bulabilirsiniz :S

    0|0
    1|0
  • Herşeyi dürüstçe paylaşmalı,sonunu düşünerek hareket etmelisin.

    0|0
    0|0
  • çok çok erken 6 ayda bı erkege guvenme

    0|0
    0|0
  • Buna da mı biz karar verelim. Aklınızı kullanmayı öğrenin yahu!

    0|0
    0|0
  • Onu istiyorsan yap. İstemiyorsan yapma. Gerisi teferruat.

    0|0
    0|0
  • kendını hazır hıssedıyorsan neden olmasın ama sen yınede essegıne saglam kazıga bagla derim ;)

    0|0
    0|0
  • 163 boyun var 48 kiloson göğüslerin ve kalçan dolgun nasıl bir varlıksın sen ya :)

    0|0
    0|0
  • fiziksel olarak bir sorun olmaz

    0|0
    0|0
  • bence sen bilirsin zamanı geldi diyorsan bekleme

    0|0
    0|0
  • kendine çok sağlam bi partner bulmuşsun bence sal tasmasını gerisine karışma

    0|0
    0|0
  • oluruna bırak .. .d

    0|0
    0|0
  • güvenilir ve istekliysen bence yap herşeyi göze alarak

    0|0
    0|0
  • Git annene sor, niy eburaya soruyorsun ki

    Yapmışsın zaten zinayı , daha önceki partnerinle, zina yapmışsın, günah işlemişsin. Günah bilmiyorsunuz, Allah korkusu yokki sizlerde,

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Fiziksel olarak bir sorun olmayacaktır ama ilişkiye girmeden önce bakire olmadığını bilmeli.

    0|0
    0|0
  • bakire değil misin?

    0|0
    0|0
    • Degilim

    • ona söylemelisin önce bunu daha sonra yapmalısınız

  • Sen kaç yaşındasın o kaç yaşında.Ayrıca bakirelik senin için sorun değilse yap.Ne olacak

    0|0
    0|0
  • Altta kalma canın çıkar

    0|0
    1|1
Yükleniyor...