Kapat

Sünnet olurken neden canınız yanıyor, anestezi yapılmıyor mu?

Uyuşturmuyorlar mı neden acı çekiyorsunuz sünnet olurken?


0|0
0|39

En İyi Erkek Görüşü

  • acı ne demek biber gazı sıkmıştan beter hissediyorsun.. :) üstelikte sonrasında işemek problem, ereksiyon problem erkekmisin derdin var resmen..

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 38

  • bizim zamanımızda acırdı

    0|0
    0|0
  • penis içine iğne vuruyorlar uyuşma olsun diye
    ama yine de ağrısı oluyor
    sonuçta bu bir ameliyat

    ve canlı canlı etten et koparıyorlar bazen neşterle bazen ise elektrik ile

    uyuşturuyorlar diyen yanılıyor

    yoksa canımız yanmaz her halde

    0|0
    0|0
  • Bızım zamnımızda uyusturma yoktu, alıyor baltayı vur gıtsın=)
    Uyusturma daha kotu acısı sonra cıkıyor

    0|0
    0|0
    • acıdım sizlere valla :D

    • Ben o konuda rahattım 6 aylıkkken haletmıs o ısı hısetmeıdm =)

  • Tek hatırladığım ince bir sızıydı çok küçüktüm oda büyük ihtimal iğne acısıydı ama iğnenin etkisi geçince acı ağrı oluyor ben olduğumda 93 yılında falandık...

    0|0
    0|0
  • Sünnet olurken 9 aylıktım hiç acı hissetmedim :) Hatta videolarda gördüğüm kadarıyla kestikten sonra bezi bağlamışlar altıma :)

    http://i.hizliresim.com/b8XpGd.jpg

    0|0
    0|1
  • eskiden anestezi yoktu 3tane iğne yedim testislere sonra elektirikli testere var ucu sıcak kanamasın diye onla kestiler keserken acı olmadı ama iğne felaket bide evde olursa rezalet pipiyi herkes görüyo

    0|0
    0|0
  • testislerin altından ve penis in üstünden iğne vurulduk dan 3 5 dk kadar sonra kesim işlemi yapılır :)) tabi bu sırada sızlanmalar psikolojiktir

    0|0
    0|0
  • Keserken canım yandı

    0|0
    0|0
  • sana acıdığını kim söyledi ki

    0|0
    0|0
  • valla bacak bacak üstünde sünnet oldum :) .. anestezi falan yoktu yani :) .. ne acı ne birşey omuzlarında götürmüşlerdi odama hey gidi bee :) ..

    0|0
    0|0
  • Acımıyo beee...

    0|0
    0|0
  • uyuştururken penisimin deliğinden iğne soktuğu için canımın nasıl yandığını anlatamam, bence en berbat acıydı

    0|0
    0|0
  • azcık aciyor :D
    parca alıyorlar

    0|0
    0|0
  • benimki çok değişik olmuştu :D :D 2002 de sünnet olmuştum kirvem evden gidene kdaar ağlayıp zırlamıştım herif gittikten sonra acısı birden kesilmişti :D :D

    0|0
    0|0
    • olay kirvede demek.. :d

    • e herif beni tutmuş kolumdan açmış bacaklarıyla bacagımı beni ölüme o attı ona karşı olan kinimden dolayı heralde D: :D ama cok severim ben kirvemi şimdi canımı istese veririm öyle severim yani :)

    • ne güzel :)

  • iğne yaptılar bana bir tafaftan girdi bir tarafta çıktı :( keserken acımadı, sonra da acımadı, hala da acımıyor...

    0|0
    0|0
  • Eskiden yapılmıyormuş , şimdi anestezi var. sonrasında analjezik ilaçlarla süreci idare ediyorsun ehe.

    0|0
    0|0
  • ya sende çok eskilerden sordun
    tam hatırlmıyorum ama baltaylamı kestilerdi ney :D

    0|0
    0|0
  • Acimadi ki acimadi ki;-))

    0|0
    0|0
  • uyusturulur canım. o yuzden sıkıntı yok

    0|0
    0|0
  • BAŞI BİR YERE ÇARPARSA ACIYOR

    0|0
    0|0
  • Ben yıllar önce olduğumda, iğneden uyuşturuyorlardı, şimdi lazer falan var diyorlar herhalde.Bazı sünnetçiler vardı çok şükür onlara düşmedim adamlar kasap gibiler, kaç kişinin aylarca feleği şaşmış şekilde yattığını gördüm :D

    0|0
    0|0
  • o iğneyi vuruyoya pipi ye :( işte o çok acıyo. keserken ayrı acıyo

    0|0
    0|0
  • Keserken değil uyuştururken acır peniste 2-3 yumurtaların arasından bir iğne yapılır

    0|0
    0|0
  • Elektrik hissi dehşet -.-

    0|0
    0|0
  • Benim hiç canım yanmamıştı.

    0|0
    0|0
  • hiç hatırlamıyorum çok uzun seneler geçti :)

    0|0
    0|0
  • Yapılıyor ama yinede o acıyacak psikolojisi

    0|0
    0|0
  • acımadı hissetmedim bile galiba uyuşturdular :)

    0|0
    0|0
  • küçüktüm hissetmedim

    0|0
    0|0
  • Acımıyor ki :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...