Oral seks yaptığınız birinin vajinasından az da olsa koku geldi mi herkes de olur mu ufak bir koku?

Oral seks yaptığınız birinin vajinasından azda olsa koku geldi mi herkes de olurmu ufak bir koku?


0|0
115

En İyi Erkek Görüşü

  • koku hissetmiştim ama önemsemedim.istediğim için ve zevk aldığım için tutku ile zevkle oral yapmaya devam ettim.koku falan hissetmedim.o nı değişemem zevkini çıkarırım her zaman

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • Sprey falan muhabbetleri var adam gibi temizlenip dikkat ettikten sonra ten kokusundan başka bir koku olmaz diye tahmin ediyorum yani

    0|0
    0|0
  • Oral seks yapmadım ama koku kötü olurdu heralde bilemicem cinsel hayatım yok

    0|0
    0|0
  • 30 yaşıma kadar tek 1 kişiye oral seks yaptım koku falan gelmedi gelseydi gey olurdum zaten <3

    0|0
    0|0
  • kötü koku varsa akıntı vardır. doktor + ilaç, hemencecik geçiverir

    0|0
    0|0
  • koku ve tadını yediklerinle iyileştirmek mümkündür internetten araştırabilirsin..

    0|0
    0|0
  • :D :D yapmadım ama mutlaka gelir yani :D :D

    0|0
    0|0
  • koku varsa zewden bahsedılemz..bence bu konuya dıkat etmelısnız...ayrılık sebebı tek kelımeyle

    0|0
    0|0
  • Hayatımda hiç oral seks yapmadım.

    0|0
    0|0
  • seks anında kız çirkinse bile tatlı gelir zaten

    0|0
    0|0
  • vajinadan gelen sıvı koku yapabilir bazılarında ama sexe susayınca o koku bile mis gibi geliyo adama

    0|0
    0|0
  • ufagi büyügü yok aninda birakirim.

    0|0
    0|0
  • bende 1 kere yaptım iğrendim ama birdaha denemeyi düşünüyorum yapanlar çok güzel oldunu sölüyo partneriminde bu güzel anı yaşamasını neden istemiyim

    0|0
    0|0
  • Koku gelir de o kokuyu birleşme anında takmazsın ki tatlı gelir o koku mis gibi gelir.

    0|0
    0|0
  • bir kere yaptım onda da ekşi bir tat geldi bıraktım igrendim daha da yapmam o gun bugündür

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...