Vajinanın içine boşalmak nasıl bi duygu yaratır?

Yıllardır seks hayatım olmasına rağmen içime boşalma durumu olmadı. DOğum kontrol hapı kullanıyorum ve sevgilim içime boşalsın istiyorum. Nasıl bir duygu çok zevk veriyor mu hissini merak ediyorum


0|0
5|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Boş iş. Hatta gereksiz. 3-5 dakikalık zevk. evlenmedigin kişiyle zinadan başka birşey degil

    3|1
    0|2

Erkekler Ne Diyor 17

  • bosaldıgım her kız eger onunda bosalması denk gelmisse zevkten kasılıp yattıgı yerden dogrulup direk sarılıp nefes bile aldırmıycak sekilde yapısıyodu bu cok güzel :)

    1|1
    0|0
  • Her İki Cinsiyet İçinde Hoşnutluk Verir Hissedilen Ilık Meni Duygusu...

    0|1
    0|0
  • yaa o zevkle alakalı değil dışarı çıkartınca vajinanın sıcaklığını hissedemediğimiz için sanki mast yapmışızda dışarı boşalıyoruz gibi geliyor.. yani içine boşalmak reklamsız film izlemek gibi kesintisiz sex yani

    1|0
    0|0
  • herkes bir şey yazmış... kesinlikle hiç hissetmessin bile:))) realist olmak lazım.

    0|1
    0|0
  • tümden gelim: madem içine boşalmıyor, neden doğum kontrol hapı kullanıyorsun ;) veya tüme varım: madem doğum kontrol hapı kullanıyosun içine boşalmasına şimdiye kadar neden izin vermedin ;)

    0|0
    0|0
    • adam bilimsel koymuş beyler =) tümden geldin gittin kızın artık seks ihtiyacı yok bu yetti =)=)

  • tarihin gelmis gecmis en büyük hazzı

    0|1
    0|0
  • duyduğuma göre müthiş zevk veriyormuş. ama hap zararlı sağlığa baştan söyleyeyim kısırlaştırabilir seni çok uzun kullanırsan. çocuk doğurduktan sonra kullanmak en mantıklısı ;)

    0|0
    0|0
  • Ağzına boşalmak daha zevkli helede bide pespembe dudak oldu mu tadından yenmez:D

    0|2
    1|1
  • bence organzm olduktan sonra bişey ifade etmez.

    0|0
    0|0
  • bu soruyu haydar dümene sormalısın kesınlıkle en guzel cevabı o verır :)

    0|0
    0|0
  • Erkek için evet.Bayanlar için kendileri cevaplasın :)

    0|0
    0|0
  • Döllemenin olduğu an müthiştir

    0|0
    0|0
  • yalansın

    0|0
    0|0
  • anlatılmaz yaşanır birşey...dayanılmaz güzel bir duygu hemde

    0|0
    0|0
  • belediye vidanjörüne ne dersin daha etkili olabilir kulaklarından bile fışkırır ha...

    0|0
    0|0
  • Yaşadğın duyguumu paylaşıyorsun.!

    0|0
    0|0
  • dene gör ozaman

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Hap kullanıyorsan sevgilin neden korunuyor ,yok o korunuyorsa sen neden hap kullanıyorsun ? bu nasıl bir çelişkidir böyle :)

    0|1
    0|0
    • Ya bosalmiyordu onceki sevgilim senelerce disari bosaldi hapa ragmen cunku hapa guvenmiyordu. Simdiki de oyle. Sanki bosuna uretiolar haplari zaten dort senedir kullaniyorum biraksam bi kac ay cocugu olmaz ama merak ediorm nasil bisey evlenmeden bunu yapmicaklar sanirim

    • kasılmaya başladığı anda sıkıca beline sarıl kendine çek o kaçmaya çalışyıkca sen dha da kendine çek :)

    • fenasın madgir

  • ben cok merak ederim erkek evlilik disi bir bayana güvenip icine bosalmalarini

    sanirim ben erkek olsam hic güvenemem cocuk istemiyorsam hic icine bosalmam

    sevgilin akiliymis zor bulunur o tür erkek

    0|0
    0|1
  • doğum kontrol hapını boşuna kullanıyosun ozamn bari hormonlarınla oynama

    0|0
    0|0
    • olsun kulansin yinde ilacini ön sivida 40 canli var nekarda cekme yöntemini dense o 40 canli zevk suyunda var yine hamile kalma olanagi olur ilacini alsin

  • cok zewk werio dusunsene aynı anda orgazm oldgnuzu...

    0|1
    0|0
  • buda sorumu? madem seks hayatın var dene gör burda sormanın anlamı nedir gerçekten anlamıyorum.

    0|1
    0|0
    • cunku o bır erkek , veee bayan yorumu bekler, aksama elızabeth e malzeme cıksın dıye :)

    • Hepsini Göster
    • doldurunca diyor ya ;))))

    • ne diyeyim bay çok bilmiş:D

Yükleniyor...